זואלה: "אפשר להיות רק חברים, בלי רגשות אחרים". אינסטגרם

זואלה: "אפשר להיות רק חברים, בלי רגשות אחרים"

אתמול העלתה זואי סאג תמונה לאינסטגרם ובה היא יושבת ליד חברה הטוב מארק פאריס וליד בן זוגה אלפי דייז, אלפי תגובות יצאו על זואי בטענה ש "היא בוגדת באלפי", והיא, בחרה שלא לשמור על שתיקה

זואי סאג, אחת היוטיובריות המובילות בבריטניה ובעולם העלתה לפני מספר שעות תמונה לאינסטגרם שבה היא יושבת במטוס לצד חברה הטוב מארק פריס. ואלפי דייז, בן זוגה של זואי, יושב בצידו השני של מארק. אלפי תגובות שנאה נכתבו על התמונה כלפי זואי וכלפי מארק. והפעם, זואי גם הגיבה בחזרה. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

זואי סאג וחברה הטוב מארק פאריס הכירו לפני כשנה וחצי כשמארק העלה סרטון לערוץ היוטיוב שלו ובו דיבר על מוצרי טיפוח שזואי השיקה, זואי ראתה את הסרטון, יצרה קשר עם מארק דרך יוטיוב ומאז השניים בלתי ניתנים להפרדה. 

 

Faves on a plane

A photo posted by Zoella (@zoella) on

אלפי דייז וזואי סאג נמצאים במערכת יחסית מסוף שנת 2012, ולאורך השנה האחרונה עשרות אלפי תגובות יצאו נגד החברות של זואי ומארק בטענה ש "מארק גונב לאלפי את זואי" וש "מארק כל הזמן נמצא עם זואי, בסופו של דבר הוא יגרום לזואי ולאלפי להיפרד", גם הזוג וגם מארק בחרו לא להתייחס לתגובות השנאה האלו, עד שממש היום, לזואי כבר נמאס.

היום, לאחר שהעלתה תמונה לאינסטגרם שבה היא יושבת לצד מארק ואלפי יושב בצידו השני, החלו להגיע תגובות שנאה כמו "למה היא לא יושבת ליד בן הזוג שלה" ו "מארק מפריד בין אלפי לזואי", זואי החליטה שנמאס לה מהתגובות ויצאה בתגובת נגד ובה כתבה "מארק הוא חבר שלי, זה הכל" ואף הוסיפה ש "בנים ובנות יכולים להיות רק חברים, בלי רגשות אחרים".

© צילום מסך
תגובות