פרסי הרשת 2018: אלו הזוכים הגדולים . צילום מסך מהאינסטגרם

פרסי הרשת 2018: אלו הזוכים הגדולים

כוכבי הרשת התרגשו אמש (ה') יותר מתמיד: טקס פרסים חגיגי הכתיר את הזוכים הגדולים של השנה בתחומים השונים ברשת. אז מי גרף שלושה פרסים?

פסטיבל הפלייקון נחתם אמש (ה') בטקס פרסים חגיגי לכוכבי הרשת של השנה. בין הפרסים שחולקו: כוכבי הרשת של השנה, פאשניסטת השנה, מיוזיקלי השנה, אינסטגרם השנה והיוטיוברים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אחרי לא מעט הצבעות מצד הגולשים והמעריצים הזוכים הגדולים נחשפו על הבמה וקיבלו את הפרס הנחשק. את פרס חשבון המיוזיקלי של השנה קטפה, כצפוי, כוכבת הרשת והזמרת אנה זק שחשבונה מונה מיליוני עוקבים. את פרס הגיימר של השנה זכה הגיימר והיוטיובר עידן תלם.

גם בתחום האופנה חולק פרס שיקי במיוחד, "פאשניסטת השנה". את הפרס קטפה לא אחרת מאשר קים אור אזולאי שלא עוצרת לרגע וגם השנה הצדיקה את התבלטותה בתחום. על הזכייה כתבה: "העבודה הקשה וההתמדה במקצוע שהתשוקה שלי אליו היא בלתי פוסקת ומשתלמת. בכללי, פלייקון הוא עוד הוכחה שהרשת היא כוח ואמירה ואי אפשר להמעיט בערכה, שגיל הוא ממזמן לא פקטור ואנחנו כאן כדי להשאר". 

© אינסטגרם

מי שהשיגו את מרב הפרסים השנה הם קווין רובין וחיים בחארטא. רובין זכה בפרס אינסטגרם השנה על חשבון האינסטגרם האישי שלו המונה 148 אלף עוקבים ואילו עם "החארטא גאנג" גרף שני פרסים נוספים וחשובים: הראשון הוא "הוולגרים של השנה" ו"היוטיוברים של השנה" על הפרויקט "קווין ורז חיים בחארטא" המורכב מרובין והשותף רז ספני, יחד איתם גם דניאל קריסטיה, גל זהבי ושרון ליברמן. החבורה, בהובלת ספני ורובין, עקפו מתמודדים חזקים וחתמו שנה מוצלחת ומטורפת ברשת. 

© אינסטגרם

על הזכייה המשולשת כתב רובין: "אני רוצה להגיד לכם שתלכו בעקבות החלומות שלכם כי הכל אפשרי 
אני רוצה להגיד לכם תודה לכל הצופים. בלי העזרה שלכם לא היינו מצליחים תודה לכל מי שהצביע תודה לכל מי שתומך אתם הכוח שלי להמשיך ליצור. אוהב אתכם!" 

אחד הפרסים החשובים של הערב הלכו אל בן זיני וטיילור מלכוב שזכו בתואר "כוכבי הרשת של השנה" אחרי שנה מוצלחת במיוחד במהלכה המשיכו להוציא שירים, אימצו את טוי שהפך גם הוא לכוכב, חשפו את הזוגיות ופצחו בסדרת וולוגים ברשת ועל מסך הטלוויזיה. 

© אינסטגרם

על הזכייה כתב זיני: "הפרס הזה הוא ההוכחה והסוף לכל השמועות שרצו עלינו ברשת במהלך השנה האחרונה שזייפנו או קנינו צפיות. ההוכחה שמאחורי כל צפייה, לייק, תגובה יושב ילד או ילדה שמעריכים את העבודה הקשה שלנו ואוהבים אותנו באמת. אם אתם רוצים משהו, תעשו אותו ואל תקשיבו לאף אחד שינסה להוריד אתכם!".

תגובות