feed מפחיייד: החברים המשוגעים והכלב המרגש. צילום מסך מאינסטגרם

feed מפחיייד: החברים המשוגעים והכלב המרגש

אין כמו להיתקל בסרטון או בתמונה ויראלית במיוחד בפיד שלנו ברשתות החברתיות, ולכן החלטנו לבקש מדי שבוע מאריאל לדני וליאל ברנס לבחור את הפוסטים הוויראלים שעשו להם את השבוע

היכונו לפיד מפחייייד עם הדברים הוויראלים המיוחדים. מדי שבוע ליאל ברנס ואריאל לדני יבחרו את הסרטון או התמונה שהם נתקלו ואהבו ברשת ויחלקו אותם איתכם!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

השבוע בחרתי בסרטון של שני חברים משוגעים במיוחד. הם לוקחים את המתיחות שלהם שלב אחד קדימה והם הביאו לישראל את המתיחות ההזויות והמוכרות בין החברים. מדובר באופיר בראל ומור מוצפי שהחליטו לצאת לרחוב ושבכל פעם יאתגרו אותם כמו מה להתנהג - פעם זה תינוקות, פעם זה לוחמי ספארטה ועוד. סרטון קורע במיוחד והוא כל כך אני! מי יודע, אולי עוד אעשה משהו כזה בעצמי, מה אומרים? רק אדגיש, החלק של הכביש מסוכן מאוד - אז כמובן לא לנסות את זה בעצמכם ואני כמובן לא בעד. 

היי חברים, מה הולך? השבוע בחרתי בסרטון עצוב ומרגש שתפס אותי ב"טיק-טוק". בחרתי בסרטון הזה משתי סיבות, הראשונה היא כמובן עצם זה שהוא ריגש אותי, הסיבה הנוספת היא שאני מאוד אוהב כלבים וזה עצוב לי לראות שיש כלבים שעברו התעללות ואיבדו יד או רגל. מדהים לראות שלמרות הכל הכלב מנסה לתפקד כמו כלב רגיל ושם את הכל בצד, הבעלים שלו עוזר לו וזה מדהים.

תגובות