שיעור ברשת: טום באום מדבר על המורים היוטיוברים שלו. צילום מסך מיוטיוב

שיעור ברשת: טום באום מדבר על המורים היוטיוברים שלו

במשך עונה שלמה טום באום למד לא מעט דברים מהיוטיוברים שהוא פגש במהלך הפרקים השונים, ורגע לפני סיום העונה בשבוע הבא, הוא כבר מתחיל לסכם את מה שהוא למד מכוכבי הרשת

מדי שבוע נביא לכם פינה מיוחדת שכתבו טום או קווין שתלווה את הסדרה החדשה שלהם שעוסקת בעולם היוטיוב והרשת - "תעשה לי סאב". הפעם: טום באום מספר מה הוא למד מהמשתתפים בתכנית!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קווין רובין

פשוט מקצוען אמיתי! בחור נפלא ומדליק ברמות. קווין ליווה אותי כל התכנית והיה לנו פשוט הכי כיף בעולם ביחד. חוץ מכל הצחוקים והשטויות שרואים אותו עושה, גיליתי שהוא ממש איש עסקים ממולח שגם יודע להיות רציני כשצריך. בכללי הוא חיית עבודה ולא הפסיק לתפעל הכל גם בין הצילומים. תוך כדי הצילומים הוא תפעל את עמודי היוטיוב והאינסטגרם שלו שהם מצליחים ברמות, וממש רואים את המחויבות שלו לקהל ולתוכן שהוא מייצר כדי שהכל ייצא הכי טוב ואיכותי.

 

סמולקין וליזה

הדבר שהכי למדתי מהם זה שאני חייב לעשות מרצ'נדייז לעצמי. יש להם ליין משוגע של חולצות וכל מיני דברים מגניבים אחרים ופשוט השתגעתי מקנאה. בכללי הם זוג מהמם והיה כיף לראות איך הם עובדים ביחד ומצליחים לשלב את הזוגיות והעבודה בצורה הכי יפה ומכבדת שיש.

 

שחר סויקיס

ביום צילום עם שחר באנו אליו הביתה ויש לו מלא בובות מדליקות - אוסף מטורף! לפני התכנית הכרתי אותו ממש הכרות קלילה ובזמן הצילומים גיליתי שהוא ממש מקצועי במה שהוא עושה. הוא גם שנים ברשת ובין הראשונים שעשו את זה ובענק וכל הכבוד לו.

 

עמרי מזרחי

דווקא אצל עמרי זה היה מאוד מעניין לראות איך גם בנים יכולים להתאפר בצורה גברית וללמוד שאיפור זה לאו דווקא נשי. הוא ממש לימד אותי והראה לי איך אפשר לשלב בין סוגים של מייקאפים שונים. אני ועמרי גם מכירים מהעבודה יחד על פרויקטים שונים בערוץ הילדים. הוא תפס את הכל בצילומים מאוד מהר והוא סופר מוכשר ומקצועי. רואים שהוא גם ממש אוהב ומבין את כל עולמות הביוטי והאיפור והוא מגשים את עצמו בלי לדפוק חשבון לאף אחד.

 

עמנואל לוי

מעמנואל למדתי שליצור אתגר...זה חתיכת אתגר! זה כביכול משהו מאוד פשוט אבל הוא מצריך חשיבה קצת אחרת ואתה אף פעם לא יודע אם זה יתפוס או לא - אבל כשזה תופס - זה מדהים וסופר מספק. עמנואל בכללי היא בחורה ממש מקסימה ומתוקה והייתי בשוק מכמה שהיא מזכירה את אריאנה גרנדה - Thank U, Next!

ליאל אלי

הדהים אותי לראות את המסירות שלה לכל מה שהיא עושה ולקהל שלה. אני לא יודע אם הייתי יכול לעשות את זה אבל היא גרמה לזה להיראות מאוד טבעי, פאן וקליל ובכללי היא בחורה מדליקה ברמות!

© אינסטגרם

"תעשה לי סאב" משודרת בימים ראשון ושלישי בשעה 15:30 בערוץ הילדים לצופיי סלקום tv ופרטנר TV וב-HOT VOD Young

תגובות