מהרשת לחיים: היוטיוברים שלגמרי אפשר ללמוד מהם . צילום מסך מאינסטגרם

מהרשת לחיים: היוטיוברים שלגמרי אפשר ללמוד מהם

אם אתם מחפשיות אושיות יוטיוב חדשות שלאו דווקא ידברו איתכם על הדברים שאתם כבר רגילים אליהם כמו איפור, טיפוח, גיימינג וכדומה, יותר יוצרי תוכן חדשים שידברו איתכם על העניינים האישיים יותר, אלה שבינו לבינה, ביטחון עצמי, חיסכון בכסף וכו' - כאלה שאפשר ממש לקחת מהם השראה, הכתבה הבאה היא בשבילכם

בשנים האחרונות עולם היוטיוב התפתח מאד והתעצם. יוטיובריות ויוטיוברים רבים אשר התחילו בכלל כמה שאנחנו קוראים להם – "ביוטי גורוז" (יוטיוברים אשר יוצרים תוכן על ביוטי, טיפוח וכיוצא בזה) הרחיבו את עולמם ואת תחום ההתעסקות שלהם ולפרסם תוכן אשר עוסק בדימוי עצמי, ביטחון וכדומה בזה. אם אתם מחפשים אנשים לקחת מהם השראה והמון מחשבות לנושאים רבים שתוקפים את כולנו בחיי היומיום, בדיוק בשביל זה הכנו לכם את הכתבה הבאה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Lindsey Hughes

היוטיוברית הראשונה היא לינדזי יוהס. יוהס בת ה-24 מוכרת לרובכם וודאי מימיה ביוטיוב כ-Beautybaby44. בעבר היא נהגה להעלות לערוץ היוטיוב שלה המון תכנים שעוסקים בתלבושות השבועיות שלה, איפור וכו', אולם בשנתיים-שלוש האחרונות, בעודה מתבגרת וגדלה, הערוץ שלה עבר ממש מהפכה (שיש מי שיאהב ומי שלא) והיא יותר ויותר מפרסמת תוכן בנוגע לטיפים לחיסכון, המסע האישי שלה בנוגע לביטחון עצמי, סרטוני גרירת קניות רבים שבהם היא מראה את הבגדים הלא סטנדרטיים שאולי לא תמצאו בהרבה חנויות, שיגרמו לכם לחוש בנוח יותר עם עצמכם, וכיוצא בזה. אישית בחרתי מבין כל הסרטונים שלה לכתבה, את הסרטון הבא שבתור אחת שעוד שניה מסיימת את גיל ההתבגרות שלה וחוגגת 20, ממש גרם לי לחשוב על העבר הלא רחוק שלי בתור תלמידת תיכון, שאיתו וודאי רובכם תזדהו וללמוד ממנה.

 

Danielle Marie Carolan

אי פעם יצא לכם להרגיש תחושה ממש מוזרה בהקשר ליוטיובר מסוים? שהוא ממש יכול להיות חבר שלכם? כי ככה אני ממש מרגישה לגבי היוטיוברית הבאה. אז למי מכם שלא שמע על השמש המחייכת הזו, הגיע הזמן שתכניסו אותה לרשימת הנרשמים שלכם ביוטיוב. דניאל היא בחורה שתכף ממש חוגגת 20, סיימה ממש לפני כמה שבועות את שנתה השניה בקולג'. גם היא כמו רבות וטובות בעברה כתלמידת חטיבה הייתה מפרסמת סרטונים שיותר התמקדו בביוטי ואיפור, אך עם השנים החלה לפרסם המון תוכן שעוסק בדרכים להירגע, איך לנהל חיים רגועים יותר, וגם כאשר היא מעלה תוכן שהוא יותר 'נורמטיבי', כמו ולוג יומי או שבועי בחייה, יש בו המון דברים שאפשר לקחת מהם השראה: אכילה בריאה, המון ספורט, גירל-בוס מוד בו היא מספיקה המון דברים ופרודקטיבית וכיוצא בזה. עוד דבר שהופך אותה למצוינת בתחומה בעיניי היא המוזיקה שהיא שמה בסרטונים שלה. היא ממש יודעת להתאים את הסאונד בסרטון לאופי שלו ובוחרת באופן קבע בחירות מצוינות.

 

Meredith foster

היוטיוברית הבאה היא היוטיוברית שהכי אפשר לקחת ממנה השראה מטורפת בנוגע לדימוי עצמי וביטחון. היוטיוברית בת ה-23 אולי גם מוכרת לכם יותר כ-StilaBabe09 והייתה אחת מהיוטיובריות הגדולות בתחום הביוטי והטיפוח. כיום היא עדיין מפרסמת המון מהתוכן הזה אך פן נוסף נוסף לערוץ היוטיוב שלה וגם לחשבון האינסטגרם שלה. לאורך השנים האחרונות צופיה התחילו לשים לב שמשקלה יורד ויורד. שאלו המון שאלות על אנורקסיה, הפרעות אכילה, אך ממרדית' לא התקבלה תגובה בנושא. עד כאשר פנתה לקהל שלה באינסטגרם ו'יצאה מהארון' כאחת שסבלה מהפרעות אכילה ואנורקסיה, והתחילה גם המון שם, לפרסם טקסטים חיוביים או צילומי מסך מהדי-אמס באינסטגרם שלה מייעצת לגולשים שפנו אליה עם אותו הנושא, ומנצלת את ההשפעה הגדולה שיש לה על הקהל הצעיר כיום כדי לעודד אכילה, אורח חיים בריא ונכון, דיבור על הפרעות אכילה כדי להוכיח שזה לא נושא שהוא 'טאבו' (אי אפשר לדבר עליו) וכו'. אם אתם סובלים מבעיות של דימוי עצמי, היא ממש הבחורה בשבילכם להשראה.

 

Kenzie Elizabeth

אם אתם 'שוברים את הראש' כיצד להכניס לחייכם המון פרודקטיביות, ולהיות במצב תמידי של 'גו-גו-גו', איך לקדם את עצמכם, להעסיק את עצמכם ולא לשבת כל היום על הספה, הבחורה הבאה ממש בשבילכם. הכירו את קנזי אליזבת', יוטיוברית בת 22 שכל יום בחייה הוא הרפתקאה אחת תוססת מלאה בפרודקטיביות. יוצרת התוכן הזו מפרסמת המון המון וולוגים שמלאים בחיים עמוסים ותוססים. אך בניגוד למה שאולי עולה לכם בראש כעת, שזה כדי לעורר קנאה, ממש לא, הכל מעבודה קשה שלה עם עצמה ורצון להתקדם ולהוביל. לגמרי מישהי שיכולה להוות עבור כולנו השראה.

 

Gigi Gorgeous 

המון מהתוכן של היוטיוברית הבאה עוסקים בנושא שלחלקכם עלול להיות מעט רגיש, וזה בדיוק מה שיפה בה. היוטיוברית הבאה בת ה-26 היא ג'יג'י גורג'ס. ג'יג'י היא על הנייר עוד יוטיוברית 'רגילה' שמפרסמת המון תוכן העוסק בבביוטי. מה ה'קץ''? ג'יג'י בת ה-26 נולדה כגבר בשם גרגורי, ויצאה מהארון כטרנסג'נדרית. במהלך השנים התחילה לפרסם יותר ויותר תוכן העוסק בקהילה הגאה, יציאה מהארון, ואף לפני שנתיים השיקה את הסרט הדוקומנטרי שלה על השינוי בפסטיבל הסרטים הגאה של ישראל, ביקרה בארצנו לשם הפסטיבל, ואנחנו אף היינו שם לראיין אותה
 
 
תגובות