ג'יג'י גורג'ס בראיון: "הייתי הכי מאושרת כשיצאתי מהארון". צילום: נעם פינבליט

ג'יג'י גורג'ס בראיון: "הייתי הכי מאושרת כשיצאתי מהארון"

בזמן הביקור המיוחד של ג'יג'י גורג'ס - היוטיוברית הכי צבעונית ומיוחדת שאנחנו מכירים, תפסנו אותה לראיון מיוחד בו דיברה על הקהילה הגאה, על כמה חשוב לקבל את האחר, על ההחלטה לחשוף את עצמה ביוטיוב, ולמה עדיין ב-2017 קשה לאנשים להגיב אחרת לנשיקות גאות? צפו

בשבוע שעבר ביקרה בישראל היוטיוברית הטרנסג'נדרית המוצלחת - ג'יג'י גורג'ס המוכרת מסביב לעולם בזכות סרטוני היוטיוב שלה. לג'יג'י יש עוד פרט שהופך אותה מיוחדת, אחרי החשיפה ברשתות החברתיות היא גם יצאה מהארון בתור לסבית גאה. לכבוד מצעד הגאווה שמתקיים ברגעים אלו בתל אביב, קיימנו ראיון מיוחד עם הכוכבת הכי מעוררת השראה ברשת שהציגה בישראל את הסרט המיוחד שעשו עליה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כתבת: שחר בן ימיני | צילום: נעם פינבלט | עריכה: תום עוזיאל
 

"אני יודעת שבמקום הזה יש הרבה גאווה" מספרת גורג'ס על הרצון התמידי לבוא לתל אביב (שהתגשם), "תמיד שמעתי על תל אביב דברים טובים - חיי לילה, אנשים, הקבלה. הקהילה תמיד הייתה כאן דבר חיובי, אז אני מאוד שמחה להיות כאן".

© שחף מור

יש לך מסר לבני נוער שמתמודדים עם המיניות שלהם בישראל או בכל מקום אחר בעולם?

"אני פוגשת ושומעת מבני נוער רבים ברחבי העולם שנאבקים במיניות שלהם וכל מה שיש לי להגיד להם זה תאמינו בעצמכם. תאמינו בקול הקטן שאומר לכם מי אתם ובמה אתם מאמינים, כי זה מה שיעשה אתכם שמחים. האדם היחידי לו אתם חייבים תשובות - זה רק אתם עצמכם. כשיצאתי מהארון כטרנסג'נדרית וכלסבית הייתי הכי מאושרת עם עצמי. בשבילי להעביר את המסר הזה הלאה זה כל מה שאני יכולה לעשות".

 

תגובות