עכשיו תורי: הערוץ שלא חוסך בביקורת על סרטים וסדרות. צילום: אייל רפאלוב

עכשיו תורי: הערוץ שלא חוסך בביקורת על סרטים וסדרות

מתלבטים אם לראות סדרה או סרט מסויים ובא לכם לשמוע דעה כנה שגם ערוכה מעולה? ערוץ היוטיוב של גיל גולן עוסק בדיוק בזה והגיע הזמן להכיר אותו מקרוב!

יש לא מעט כוכבי רשת ויוטיוברים וככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד חדשים, כך שאנחנו לא באמת מספיקים לעקוב אחרי כולם. הפינה החדשה בפרוגי תנסה להכיר לכם מקרוב כמה מכוכבי הרשת החדשים, והפעם - גיל גולן "שובר מסך".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי אני?

"אני גיל גולן בן 33 אב לשניים, במאי ועורך. ביימתי שני סרטים - הראשון הוא 'משפחת כולאני' - סרט שזכה בפרס "סרט דוקו 50 דקות הטוב ביותר" של 2013 ואת הסרט 'דם חם', שעוקב אחרי טל גלבוע.  

משפט הפתיחה שלי:

"יש לי משפט סגיר לכל פרק: 'אוהב אתכם נשתמע'. ואני פונה לעוקבים כ-'אנשים ואנשות'".

איך התחלתי?

"התחלתי ביוטיוב לפני שנה. אבל אני יוטיובר בנשמה עוד מלפני שהומצא היוטיוב. גם הסרטונים שלי בבית ספר לקולנוע תמיד סבבו סביב הדמות שלי. כשהתחלתי יוטיוב פתאום הרגיש לי שכל הכישורים שלמדתי בחיי: בימוי, משחק, עריכה, קולנוע הכל התחבר לרגע הזה בו אני מתחיל לעשות יוטיוב".

© גיל רמון

מה מיוחד אצלי בערוץ?

"יש לי ערוץ ביקורת לסרטים וסדרות (עתיד להיות גם גיימינג). מה שמייחד את הערוץ זה שמבחינת השקעה ותוכן הוא הרמה הכי גבוהה בישראל". 

 

האמת מאחורי הסרטונים שלי

"מכיוון שאני לא יוטיובר ילד. וצריך לפרנס משפחה, אז עד לאחרונה הייתי עושה את הפרקים שלי רק בשעות הלילה אחרי שהילדים הולכים לישון ב-20:00 – 21:00. מאוווווד קשה ומעייף. אם זאת לא היית אהבה שלי כבר מזמן הייתי מרים ידיים".

הסרטונים שאני הכי אוהב לראות

"אני הכי אוהב לצפות בסרטונים שמנתחים משחקים, גיימינג, סרטים. בדיוק התוכן שאני עושה, רק שזה בכלל לא חייב להיות מצחיק. אני אוהב למצוא את הערך הנוסף בדברים שיש לי תשוקה אליהם". 

 

כוכב הרשת שהכי השפיע עליי

"הערוץ 'HONEST TRAILER' - שם יש ביקורות מצחיקות לסרטים וסדרות. זה משהו שעשה לי חשק ליצור משהו דומה". 

 

הכי היית רוצה לשתף פעולה עם...

"רועי כפרי - כי הוא מספר 1 בישראל מבחינת תוכן".  

 

 

הצד הטוב והצד הפחות טוב של הרשת

"בעיקר יתרונות. כל אחד יכול לעשות תוכן ולהעלות אותו. יש לי קשר ישיר עם העוקבים שלי. אני מקבל ריג'קטים מידיים שעוזרים לי להשתפר. לא צריך להיות מליונר או מקושר בשביל להצליח. חולה על הרשת! חסרון: פאקינג ממכר".

מה הדבר הכי מאסט שחייב להיות בערוץ יוטיוב?

"שאלה מורכבת. אני חושב שבשלבים הראשונים כולם יגידו את הדברים הקבועים 'להעלות תוכן בצורה סדירה, פעם-פעמיים בשבוע, לשבת על טרנדים'. אבל לדעתי זאת השקפה לטווח קצר. אם רוצים לשאוב לאורח זמן לדעתי צריך שתהיה תשוקה. לא לעשות ערוץ יוטיוב רק בשביל להתפרסם או להיות 'יוטיובר'. כל אדם צריך למצוא את התשוקה שלו, הדבר שמעניין אותו וללכת על זה בכל הכוח". 

 

 

תגיות
תגובות