הרשת סוערת: יוטיוברית העלתה סרטון בו מתעללת בכלבה. צילום מסך מיוטיוב

הרשת סוערת: יוטיוברית העלתה סרטון בו מתעללת בכלבה

בסרטון לא ערוך שהעלתה בטעות היוטיוברית האמריקאית ברוק הוטס, היא תועדה מכה, יורקת ודוחפת את כלב הדוברמן שלה שבסך הכל רצה לשחק איתה. הרשת זועמת בעקבות המקרה הקשה והמשטרה המקומית פתחה בחקירה. אזהרה: הסרטון קשה לצפייה

הכלב מציק לכם בזמן שאתם מנסים לצלם סרטון? קורה. אמנם נראה שלכוכבת הרשת האמריקאית ברוק הוטס יש קושי ממשי להתמודד עם כלבה שרצה לשחק עימה ובתגובה היא התעללה בו קשות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אלפי גולשים זועמים על סרטון לא ערוך שהעלתה בטעות היוטיוברית בת ה-20, ברוק הוטס, לערוץ היוטיוב שלה. בסרטון, שהיה חלק ממתיחה שתכננה לבצע על כלבה, ניתן לראות את ברוק מנסה לצלם סרטון עם הכלב שלה, ספינקס, בכמה טייקים שונים. תחילה, כאשר הוא קופץ עלייה היא סותרת בו בחוזקה מספר פעמים ולאחר מכן כאשר הוא מפריע לה לדבר אל המצלמה היא מצמידה אותו בחוזקה אל הרצפה, צועקת עליו "תפסיק!" ויורקת עליו. לסיום ובאירוניה מוחלטת, כאשר היא מנסה להגיד את המשפט "אנחנו אוהבים אתכם", כלבה מלקק אותה והיא בתגובה דוחפת אותו לאחור בחוזקה, צועדת לקראתו כאשר ברקע ניתן לשמוע את הכלב מיילל בפחד.

אזהרה: התיעוד הינו קשה לצפייה 

 

הסרטון הוסר זמן קצר לאחר שהועלה לערוץ היוטיוב של ברוק אליו רשומים למעלה מ-300 אלף רשומים. גולשים רבים ברשתות החברתיות ובטוויטר בפרט זעמו על ההתעללות של ברוק בכלבה, גולש אחד כתב: "תמסרי את הכלב שלך למישהו שיאהב ויאמן אותו כראוי. את צריכה להתבייש בעצמך על ההתנהגות הזו כלפי בעל חיים". גולש אחר הוסיף: "הכלב הזה צריך להילקח מברוק, היא מצלמת סרטון בו היא משחקת עם הכלב שלה ו'בטעות' מעלה תיעוד שלם בו היא מכה את הכלב האומלל, היא רצתה להיות מפורסמת בטוויטר אז היא עשתה את זה". 

ברוק מצמידה את כלבה על הרצפה בחוזקה
ברוק מצמידה את כלבה על הרצפה בחוזקה © צילום מסך מהסרטון

גם כוכב הרשת והיוטיובר לוגן פול התייחס לסרטון: "אני יודע איך זה מרגיש לקבל תגובות חריפות (ומוצדקות) אבל סרטון ההתעללות הזה הוא מוגזם להפליא ומעצבן אותי". הוא המשיך והרחיב: "צריך לאלף את בעל החיים שלך אם הוא מתנהג בצורה לא נכונה, הבנתי. אבל המכות, היריקה והדחיפות הן לגמרי בלתי מוצדקות ומעשה בלתי שפוי לחלוטין. האישה הזו ממש לא כשירה לבעלות על הכלב ההוא".

לאחר התגובות הקשות שקיבלה, ברוק פרסמה הצהרה ארוכה בו היא מסבירה ומתנצלת על מעשייה בה היא גם שללה את הטענה שהיא מתעללת בבעלי חיים. בין היתר כתבה: "אני מתנצלת בפני כל מי שהשופע ונפגע מהסרטון הזה" והסבירה: "לא תמיד אני יכולה להיות שמחה ועם מצב רוח טוב כשאני מצלמת סרטון, זה ברור שאני משחקת את עצמי שמחה בזמן שאני מתוסכלת בפנים. כמו כן, זה לא מצדיק את ההתנהגות שלי כלפי הכלב שלי". היוטיוברית האמריקאית גם תירצה את הסיבה שהכתה את כלבה: "הייתי צריכה להתעצבן כפי שהתעצבנתי בסרטון? לא. הייתי צריכה להרים את הקול ולצעוק עליו? לא. אמנם, כלב הדוברמן שלי קפץ על הפנים שלי כשפיו פתוח, וכבעליו  אני חייבת להראות לו שההתנהגות הזו אינה מקובלת". לאחר הטענה השנויה במחלוקת היא הבהירה: "אבל אני רוצה שזה יהיה ברור, למרות מה שהכלב שלי עשה, לא הייתי צריכה להתנהג בצורה הזו". 

© צילום מסך מהסרטון

בתגובה לסרטון ולסערה רבים מהגולשים המליצו לדווח על ערוץ היוטיוב שלה. כמו כן, גם רשויות החוק התערבו ויחידת צער בעלי החיים של משטרת לוס אנג'לס הצהירה כי היא מודעת למקרה, בוחנת אותו וכי נפתחה חקירה בנושא.

תגובות