עכשיו תורי: שחר ליבנה מכשף את הרשת. צילום: סטודיו מאיסה

עכשיו תורי: שחר ליבנה מכשף את הרשת

לא רק וולוגים קורעים, מרגשים או אתגרים - ברשת קיימים גם לא מעט אמני חושים שמצליחים להקסים אותנו במלוא מובן המילה - כזה הוא שחר ליבנה שהפך את הקסם לאתגרים ומתיחות מיוחדות באינסטגרם וביוטיוב

יש לא מעט כוכבי רשת ויוטיוברים וככל שהזמן עובר נוספים עוד ועוד חדשים, כך שאנחנו לא באמת מספיקים לעקוב אחרי כולם. הפינה החדשה בפרוגי תנסה להכיר לכם מקרוב כמה מכוכבי הרשת החדשים, והפעם - שחר ליבנה!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי אני?

"שחר ליבנה, בן 25, מקרית אונו, אמן חושים, מנטליסט, קוסם צבאי בדימוס, מופיע כבר 15 שנים, יוצר סרטונים ברשת".

איך התחלתי?

"לפני שנה וחצי, שני חברים טובים שלי, קווין רובין ורז ספני, הזמינו אותי להשתתף בוולוג שלהם בתקופת 'חארטא', כדי שאקרא להם את המחשבות ואעשה להם דברים פסיכיים בבית, וכך היה. לפני הוולוג, לא היה לי מושג וחצי מושג ברשתות החברתיות, ואחרי שיצאתי מהדלת של הבית שלהם, היה לי ברור שזה מה שאני רוצה לעשות, ופשוט התחלתי ליצור סרטונים ותכנים, והשאר היסטוריה". 

מה מיוחד אצלי בערוץ?

"אני יוצר סרטוני קסמים וקריאת מחשבות, לפעמים אני קורא לאנשים ברחוב את המחשבות, לפעמים אני קורא לאנשים בבית את המחשבות דרך המסך, לפעמים אני קצת מלמד קסמים ובחודשיים האחרונים אני יוצר בעיקר סרטוני מתיחות - ז׳אנר שעוד לא היה לדעתי בעולם הקסמים או הרשת. למתנדב שאני פוגש ברחוב זה נראה כמו קסם מטורף, או קריאת מחשבות הזויה, אבל הצופה מהבית, רואה בדיוק איך נעשה הקסם, כי מדובר במתיחה בשיתוף שחקן, אבל אחת כזאת שמשאירה אותו מת מצחוק, הנה דוגמא למתיחה הראשונה שהעליתי בז'אנר"

כוכב הרשת שהכי השפיע עליי

"כשהתחלתי הושפעתי המון מהאנרגיות המטורפות של קווין, שרק אותו הכרתי, ובתחום היותר ספציפי שלי, הייתי בין המנטליסטים הראשונים בארץ שיצרו תוכן לנוער בישראל ובגלל זה את הרוב אני שאבתי מיוצרים בינלאומיים". 

 

הכי היית רוצה לשתף פעולה עם...

"מחו"ל, אני משתוקק לעשות סרטון עם זק קינג, למרות שאנחנו באים מסגנונות קצת שונים, אני חושב שהוא יוצר מטורף ובא לי ללמוד ממנו כמה טריקים".

האמת מאחורי הסרטונים שלי

"אני בדרך כלל מתחיל מהסוף. כשאני יוצר סרטון, קסם, טלפתיה או מתיחה, אני מתחיל מאיך אני רוצה שזה ייגמר, לפי התוצאה, אני בוחר את הקטע, את המתנדבים, את הלוקיישן ואפילו את הלבוש. יש לי קבוצת וואטספ עם עצמי שאני שולח אליה כל רעיון שעולה לי בראש, יש שם אלפי הודעות שכל אחת מהן זה איזה רעיון שעלה לי בסיטואציות הזויות, לפעמים גם באמצע הלילה".

© צילום: סטודיו מאיסה

הסרטון שהכי אהבתי לעשות

"חד משמעית - הסרטון של האשראי שעף 'בטעות' למים. בפעם הראשונה בסרטוני המתיחות קסם שאני עושה, עשיתי מתיחה כפולה, גם על המתנדב ברחוב, וגם על השחקן שחשב שהוא משתף איתי פעולה.. ביקשתי מהחייל כרטיס אשראי, לפי התכנון עם מתן השחקן, אני זורק לו את האשראי מעל הראש של המתנדב, הוא תופס ואז אני מוציא לו את האשראי מאחורי האוזן... בפועל, זרקתי 'בטעות' את האשראי לים, ומתן חשב שאכלנו אותה, רק שאני החלפתי את הכרטיס, והאשראי הופיע לי בכיס בתוך גוש קרח! זה היה כל כך כיף לעבוד עליו!"

הסרטונים שאני הכי אוהב לראות

"אני חולה על מתיחות, אז סרטוני מתיחות זה באמת הפייבוריט שלי, וכל הפיד שלי מפוצץ בהם. אני גם נורא אוהב את הסרטונים של ארון קרסל, שהוא עושה כל מיני דברים מוזרים בציבור ומצלם את התגובות של האנשים מסביבו, אני יכול לצפות שעות בלופים".

הצד הטוב והצד הפחות טוב של הרשת

"אני חושב שהנוער שצופה ברשת, הוא נוער שבוחר מה טוב לו, ובוחר מגיל מאוד צעיר גם את תחומי העניין שלו ויכול ללמוד המון ולהעמיק בתחומים שמעניינים אותו ולהתקדם נורא במהירות. מצד שני, יש ברשת גם המון דברים בוטים, גסים ולא חינוכיים שמאוד מקלקלים גם את היופי שיש ברשת וגם את הנוער. חבל שיוצרי תוכן בוחרים ליצור, סליחה על הביטוי, 'זבל', כמו להבהיל זקנות וזקנים ברחוב, שזה בלתי נסבל בעיניי, ולא משתמשים ברשת כדי להעצים ולהצחיק את הנוער, לא כל כך קשה לעשות את זה גם מבלי לרדת לרמה נמוכה, מבטיח - מניסיון!"

הדבר הכי מאסט בערוץ יוטיוב

"ממש בשבועות האחרונים עובד על ערוץ היוטיוב החדש והראשון שלי, ערוץ שונה ואחר, עם סטייל וסגנון מאוד ייחודי, ומה שהבנתי בחודש האחרון, זה הנדבר הכי חשוב זה להביא את עצמך, על כל הגוונים, להיות מאוד אמיתי וכנה, ועם זאת להיות מאוד מי שאתה, לא להתייפיף, ולא לחפש איך להיות כמו אחרים... לעשות משהו שהוא שלך ולמצוא ייחודיות, בלי מסכות".
 










 

 

 

תגובות