הבחירות שלכם ב-YouTube: אייל גולן ועומר אדם בראש. צילום: רמי זרנגר, אינסטגרם

הבחירות שלכם ב-YouTube: אייל גולן ועומר אדם בראש

רגע לפני סוף השנה העברית, יוטיוב מפרסמת את הנתונים הרשמיים על צריכת השירים הישראלים ביוטיוב. אייל גולן בראש, עומר אדם אחריו ועדן בן זקן היא האישה היחידה בעשירייה

YouTube מסכמת את השנה במוסיקה הישראלית ומפרסמת את דירוג הזמרים והזמרות המקומיים הנצפים ביותר בישראל לשנת תשע״ט (אוגוסט 2019- אוגוסט 2019). הדירוג נקבע לפי מספר הצפיות הכולל לו זכה כל אמן (כלומר סכימת הצפיות במגוון הערוצים השונים בהם זמינים שירי האמנים).

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

את החמישיה הראשונה בדירוג השנתי פותח הזמר אייל גולן, במקום השני מדורג עומר אדם ואת המקום השלישי תופס עדן חסון. עדן בן זקן, האישה היחידה בעשירייה הפותחת, הגיעה למקום הרביעי ואיתי לוי חותם את החמישייה. סטטיק ובן אל מדורגים במקום השישי ולאחר מכן בדירוג: ישי ריבו, סטפן לגר, בניה ברבי ומשה פרץ. 

עדן בן זקן ועדן חסון
עדן בן זקן ועדן חסון © צילום: שרון רביבו

יוטיוב גם חושפת את שלושת השירים הישראלים שזכו למספר הצפיות הכולל הגבוה ביותר בשנה העברית החולפת. במקום הראשון, הדואט של אייל גולן ובניה ברבי - "ממה את מפחדת", במקום השני "רחוק מכולם" של עומר אדם ובמקום השלישי "ברגעים שאת הולכת" של אושר כהן - היחיד משלושתם שלא מופיע ברשימת האמנים.

 

בדיקה מיוחדת של YouTube שבוצעה לראשונה, מדרגת את המדינות בהן נצברו הכי הרבה צפיות לעשרת האמנים הישראלים הפופולריים ביותר. במקום הראשון מדורגת ארה״ב, במקום השני צרפת, ואחריהן בסדר יורד: הודו, גרמניה וטורקיה.  

עוד על פי נתוני יוטיוב, אייל גולן הוא האמן הישראלי הראשון שחצה את רף מיליארד ההשמעות. גם להיט האירוויזיון של נטע ״Toy״ רשם הישג משמעותי, בהיותו הקליפ הישראלי הראשון שהגיע למאה מיליון צפיות ברחבי העולם.

 





תגובות