ט"ו בשבט סטייל: הלייב הארוך בהיסטוריה יוצא לדרך. צילום מסך מעמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב-יפו

ט"ו בשבט סטייל: הלייב הארוך בהיסטוריה יוצא לדרך

לכבוד ראש השנה לאילנות, הלוא הוא ט"ו בשבט, עיריית תל אביב-יפו החליטה לנסות לשבור שיא וליצור את הלייב הארוך בהיסטוריה. איך זה יקרה ואיך זה קשור לחג? כל הפרטים

ט"ו בשבט מצליח כנראה להוציא יצירתיות מלא מעט אנשים. מעבר לחגיגה אחת ענקית של טבע, פירות ועצים - מסתמן גם שבירת שיא בעולם הדיגיטל בזכות ראש השנה לאילנות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עיריית תל אביב-יפו החלה היום בשידור לייב אותו היא מכנה "הלייב הארוך בהיסטוריה" - איך זה יקרה? שידור הלייב, אותו החלו בעמוד הפייסבוק של העירייה לפני זמן קצר (ב'), יתעד עץ חדש שנשתל ברחוב מודליאני בתל אביב ועתיד לתעד את השתיל במשך 34 השנים הקרובות עד אשר יהפוך לעץ חזק ואיתן. "מהענפים הראשונים, השלכת הראשונה, הפיפי הראשון שכלב יעשה עליו ועד שיהפוך לעץ גדול ומרשים לכל דבר" - כך תואר בעמוד הפייסבוק של העירייה.

עדכון (17:00) לאחר כשעה של שידור, קול של אדם מתחזה לחתול נשמע מאחורי המצלמה, לאחר מכן המצלמה נפלה והשידור הופסק. בכך תמה ההזדמנות ללייב הארוך בהיסטוריה - מה שמעלה תהייה - האם זה סתם מהלך מתוכנן לחיזוק עמוד הפייסבוק הנודע של העירייה?

לכבוד ט"ו בשבט החלטנו לצלם את הלייב הארוך בהיסטוריה! כן! הצטרפו אלינו ל-34 שנים הקרובות בהן נתעד את העץ החמוד הזה ברחוב מודליאני – החל מהענפים הראשונים, השלכת הראשונה, הפיפי הראשון שכלב יעשה עליו ועד שיהפוך לעץ גדול ומרשים לכל דבר. והאמת היא שהוא לא לבד, הוא מצטרף לרבע מיליון העצים שצומחים בתל אביב-יפו, מתוכם כמעט 150 אלף בתחום הציבורי, וכ-30 אלף ברחובות. אבל ששש... אנחנו בענייני לייב עכשיו. **** ראיתם גומה בלי עץ? דווחו לנו באפליקציה כדי שנשתול בה את שובר הקופות הבא: אפליקציית המוקד העירוני 106 פלוס לאנדרואיד: http://bit.ly/androida106 לאייפון: http://bit.ly/IOS106app

פורסם על ידי ‏עיריית תל-אביב-יפו‏ ב- יום שני, 10 בפברואר 2020
תגיות
תגובות