פרוגי בקמפיין מיוחד: הצעירים שומרים על סבא וסבתא. צילום: fotolia

פרוגי בקמפיין מיוחד: הצעירים שומרים על סבא וסבתא

מספר חולי הקורונה בארץ הולך ועולה, הציבור מתבקש לשמור על מרחק חברתי ובעיקר לשמור מרחק מסבא וסבתא, שכן האוכלוסיה המבוגרת נמצאת בקבוצת סיכון ועלולה לפתח סיבוכים בעקבות המחלה, אנחנו בפרוגי יוצאים בקמפיין מיוחד לעידוד השמירה על סבים והסבתות

כבר כולנו יודעים שנגיף הקורונה הוא מסוכן יותר עבור האוכלוסיה המבוגרת, הקשישה - הסבים והסבתות של כולנו, שנמצאים בקבוצת סיכון. על כן כולנו התבקשנו לשמור מהם מרחק עד כמה שאפשר, לא להיפגש איתם, לא לבקר ולא להתקרב, שכן צעירים עלולים שלא במודע או בכוונה להדביק אותם בנגיף ולהעמיד אותם בסיכון. משרד הבריאות, ראש הממשלה והשרים השונים קוראים לכולנו לשמור מרחק פיזי כדי להפחית את הסיכויים להידבקות ובכך לנסות ולהשתלט על מספר החולים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בימים כאלו, כולנו צריכים לעשות מאמץ ולהתגייס למען היקירים שלנו. על כולנו לגלות ערבות הדדית ולהישמע להנחיות משרד הבריאות - לצמצם יציאה מהבית, לשמור מרחק וכאמור - לא להיפגש עם הסבים והסבתות שנמצאים בקבוצת הסיכון לנגיף. אנחנו בפרוגי, מעודדים אתכם לשמור על סבא וסבתא וקוראים לכולכם לקחת חלק בקמפיין המיוחד שלנו. תעלו לאינסטגרם תמונה שלכם עם סבא וסבתא (כמובן תמונה ישנה מהאלבום) ותוסיפו את ההאשטאג #שומרים_על_סבא_וסבתא.

 
לי בירן וקווין רובין
לי בירן וקווין רובין
אוראל צברי וקים אור אזולאי
אוראל צברי וקים אור אזולאי

כחלק מהקמפיין אנו קוראים לכם, הצעירים, לפרסם כמה שיותר תמונות שלכם על הסבים והסבתות עם ההאשטאג המיוחד כדי לעלות את המודעות והחשיבות לנושא ולהעדיף שמירה על הסבים והסבתות בשיחת טלפון, שיחת וידיאו ובדרכים חלופיות שלא כלולות מפגש פיזי שעלול להעמיד אותם בסכנה.

יש דרכים אחרות
יש דרכים אחרות © AdobeStock

 

תגובות