דברים שלא עושים: הפארודיות ברשת על הקורונה. צילום מסך מיוטיוב

דברים שלא עושים: הפארודיות ברשת על הקורונה

בהלת הקורונה הופכת ליצירתית והרשת מגיבה בהתאם. בימים האחרונים עלו לא מעט פארודיות קורעות במיוחד בנושא. מעומר אדם ועד פליי פסטיגל - אלו הפארודיות שהכי אהבנו ברשת!

אין ספק שכשכולם עוסקים בבהלה והיסטריה - חשוב לשמור על הומור וגם לצחוק על הנושא וטוב שיש את הרשת בדיוק לזה! לא מעט פארודיות עלו בתקופה האחרונה בנושאי הקורונה והבידוד והתוצאה קורעת במיוחד. קבלו את המיטב שלנו!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

דברים שלא עושים

הסטנדאפיסט יוסי פנסו החליט לשלב בין שני נושאים חמים - עומר אדם והקורונה לכדי להיט אחד. פנסו לקח את השיר הפרסומי החדש של אדם, "דברים שלא עושים" והפך אותו לשיר הוראות מה לא לעשות בזמן בהלת הקורונה. כמו: "לא לוחצים לזרים את הידיים", "לא מתחבקים ובטח שלא מנשקים על הלחיים", "לא מספיק רק סבון בשביל לרחוץ את הידיים". בהחלט להיט!

 

קורונה מאולתרת

במהלך שידור הלייב המשותף של לי בירן ואליאנה תדהר לרגל המצב וכדי לתת לנו קצת רגע של מנוחה בין כל מהדורות החדשות, לי ואליאנה נתבקשו לאלתר שיר על קורונה - והם בהחלט עשו את זה. עכשיו נראה אתכם מוציאים את זה מהראש...

 

 

הקורונה כבר כאן

יוצאת "כוכב נולד 2", שירלי לילו, גייסה את משפחתה (לילו-וייסמן) וניצלה את השהות שלהם בבידוד הביתי ברחובות (לאחר שחזרו מחו"ל) לטובת צילום קליפ והקלטת שיר מיוחד בנושא. השיר התבסס על הלחן של מופע "פליי פסטיגל" מה שעזר לו להפוך להיסטרי בעינינו ורלוונטי גם לקהל הילידים והנוער. ותכל'ס? אנחנו לא מפסיקים לשיר את הגרסה הזאת עכשיו.

 

מתיחת הקורונה

עמנואל לוי החליטה למתוח את בן הזוג, גל זהבי ולעבוד עליו שבגלל שהותה במאפיה שניהם חייבים להיכנס לבידוד של שבועיים באופן מיידי - מה שאומר שעליהם לבטל הופעות ואת חגיגות יום ההולדת של גל.

 

רונה קורונה

אהרון-אהרון מתוכנית הרדיו של דידי לוקאלי לקח את הלהיט הנוסטלגי - "רונה" והפך אותו, כמתבקש, לשיר העוסק בקורונה ובטירוף העולמי שלו.

 

קורונה - כוכב ילדים

מסתבר שיש כוכב ילדים שעוסק בבריאות, קוראים לו "טוויגי - גיבור בריאות". אחד מהסרטונים שהוא העלה לרשת עבור קהל היעד, היה בנושא הסברתי של הקורונה - והאמת? שזה קורע גם מבלי להיות פארודיה אמיתית!

 

 

תגובות