לראשונה: תחרות ריאליטי שמתקיימת בטיקטוק. adobestock, סטודיו מאיסה, עומרי רוזנגרט

לראשונה: תחרות ריאליטי שמתקיימת בטיקטוק

חשבתם שראיתם את כל תוכניות הריאליטי? תחשבו שוב. מהיום - תחרות ריאליטי חדשה עולה לטיקטוק וכולם יכולים להשתתף בה • כל הפרטים

תשכחו מכל מה שהכרתם על פורמטים מסורתיים בטלוויזיה, בנטפליקס או אפילו ביוטיוב, הדבר הבא הוא כנראה תחרות ריאליטי שמתקיימת בטיקטוק וכולם יכולים להשתתף בה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ללא מלהקים ועם הצבעות ישירות: היום (ה') הושקה תחרות הריאליטי המסתורית והמפתיעה "ויראליטי" בטיקטוק (virality.israel@). מדובר בתחרות ראשונה מסוגה ברשת, בה המשתתפים והשופטים הם הקהל שבבית.

© עמוד האינסטגרם של התחרות

בהתאמה לאפיון אפליקציית הטיקטוק, התחרות למעשה מורכבת מאתגרי ריקוד. המתמודדים משתתפים באמצעות סרטוני ריקוד טיקטוק בעמודים שלהם וכדי שתוכלו לשפוט - עליכם להשאיר תגובה על גבי הפוסטים של "ויראליטי" עם המועמד הנבחר.

כיאה לתחרות מהז'אנר, גם כאן יתקיימו ראיונות עם המשתתפים, מיונים, הצבעות, הכרזות דרמטיות ועוד. האודישנים נעשים בטיקטוק דרך הסאונדים וממשיכים אל הסטורי של "ויראליטי" באינסטגרם.

היום, כאמור, התחרות יצאה לדרך באמצעות הטיקטוקריות המובילות בישראל שגם ישפטו בשלבים שונים של התחרות ביניהן: קים בן שמעון, נועה בוג, גל גהלי שגם סיפרה לפרוגי על הבחירה בה כשופטת: "אני שמחה לקחת חלק כשופטת ב"ויראליטי", מעבר לכך שזה פורמט חדש שעולה בארץ, זאת הזדמנות לקחת את ה'קהל' שלי ועוד ילדים שמשתמשים באפליקציה, ולתת להם להיות חלק ממשהו בלי דרך להתקבל, אלא פשוט להיות הם, להציג את הכישרונות שלהם וגם לתת את תחושת ההצלחה והתחרות. כיף לי לייצג דבר כזה, בעיקר בתור אחת שגם מצליחה דרך האפלקיציה ועוברת דרך".

בכל שבוע ייפתחו אתגרים על ידי הטיקטוקרים הגדולים בישראל ולפרוגי כבר נודע כי גם שירה קאי כהן ושירה בר עתידות גם הן לקחת חלק, לצד גם כמה בנים מפורסמים מהאפליקציה שיפתיעו בהמשך.

גל גהלי © סטודיו מאיסה
תגובות