טיפים מהמאסטר: כך תהפכו את הכלב שלכם לכוכב רשת. באדיבות סוכנות itmodels

טיפים מהמאסטר: כך תהפכו את הכלב שלכם לכוכב רשת

זה לא סוד שחיות המחמד תופסות תשומת לב גדולה ברשתות החברתיות, ואם אתם רוצים להפוך גם את שלכם לכוכב הבא ברשת, הגיע הזמן להתכונן בהתאם! הכלב גדעון, בטיפים מיוחדים עבורכם!

בין הדברים שהרשתות החברתיות הביאו אל חיינו זה כמובן הבמה הגדולה לחיות המחמד ובעלי החיים החמודים שתופסים את תשומת ליבינו בפיד והופכים לכוכבים של ממש ברחבי העולם. אם גם אתם חושבים שהכלב שלכם הוא כוכב - הכתבה הבאה היא בול עבורכם!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בחודשים האחרונים, מי שצובר תאוצה ברשת והופך לכוכב הבא של תעשיית הבידור המקומית הוא לא אחר מאשר גדעון, הכלב הכוכב (המיוצג ב-ITM Models) שכבר התחבב על בנות הביצה (אנה זק, עדן פינס, יעל שלבייה), כיכב ב"ארץ נהדרת" ואפילו קטף קמפיין עבור "שופרסל" כאשר על כל עשרה שקי מזון שיירכשו - יתרמו שק אוכל עבור עמותת "תנו לחיות לחיות" - העמותה אוהת גדעון מקדם כשגריר בעלי החיים (עוד תואר של כבוד לאוסף) וכמובן יש מאחוריו כבר קרוב ל-20K עוקבים נלהבים שרק צמאים ממנו לעוד.

החלטנו לחבור לגדעון כדי שיתן לכם את שלושת הטיפים הכי מושלמים להפוך את החיות שלכם לכוכבי רשת לכל דבר!

#1

הטיפ הראשון והממש חשוב הוא לפרסם בפיד של החיה שלכם תמונות עם אופי ובעיקר תמונות משעשעות (או סרטונים, כן?)

#2

להחליט על מהות. כלומר, לבחור סיבה מסויימת שתחזק את מעמדו של הכלב שלכם ותקרב אותו לקהל יעד אליו הוא מכוון.

© באדיבות סוכנות itmodels

#3

להגיע איתו לאירועים מעניינים (כמובן, בהתאם להנחיות) שיכולים לגרום לו למשוך תשמת לב. נראות יותר גדולה = חשיפה גדולה יותר, אופציה לכך שיותר אנשים יעלו אותו לסטורי ויתייגו ובכך גם תרוויחו עבורו עוד קהל.

© באדיבות סוכנות itmodels
תגובות