שירה קאי כהן: "אנשים מרשים לעצמם להעיר לי וזה מעצבן". יאנג דיסטרו

שירה קאי כהן: "אנשים מרשים לעצמם להעיר לי וזה מעצבן"

שוחחנו עם הטיקטוקרית המצליחה, שירה קאי כהן, לראיון מיוחד על ההצלחה בטיקטוק, ההשוואות לצ'ארלי וגם על הריאליטי החדש בו היא לוקחת חלק

 כפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר, הושקה בישראל תחרות ריאליטי מפתיעה וראשונה מסוגה בשם "ויראליטי" בטיקטוק. אחת מהטיקטוקריות המובילות והאהובות בישראל, שירה קאי כהן (מעל 270 אלף עוקבים), לוקחת חלק בריאליטי המסקרן וזו הזדמנות מצויינת לדבר איתה על טיקטוק, אתגרים ותגובות הקהל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

את לוקחת חלק בתחרות הריאליטי הראשונה בטיקטוק, "ויראליטי". תספרי לנו עליה!

"זאת תחרות ריאליטי שמתקיימת ברשת. מדי שבוע מעלה צוות השופטים, שהם למעשה טיקטוקרים מפורסמים, אתגר ריקוד חדש ולקהל יש אפשרות לעשות את האתגר ולהיכנס לנבחרת שלהם. בנבחרת יש ארבעה מתמודדים וככה השלבים מתקדמים בתכנית. כל מתמודד, מכל נבחרת, זוכה לעלות בשלבים בתכנית עד לגמר. זה מאוד כיף שאפשר לשלב את העוקבים שלי בדברים שאני עושה. זאת גם תחרות לכל דבר וזה מאוד מגניב בעיניי".

© צילום פרטי

מהו הטיפ המנצח שלך לסרטון טוב?

"סרטון טוב מורכב מהרבה דברים - חשוב שתהיה תאורה טובה, אם זה סרטון ריקוד אז להשקיע בריקוד וללמוד את התנועות טוב. בעיקר להיות מעניינים ולהיות הכי טובים שאתם יכולים בכל סרטון שאתם מצלמים". 

מהו הטיפ הכי טוב שנתנו לך בנוגע לטיקטוק?

"פשוט להיות אני, להיות מיוחדת. לא לעשות את מה שכולם עושים, להיות מעניינת. למצוא משהו מיוחד במה שאני עושה ולא לעלות סרטונים כמו כולם".

איך את מספיקה לעקוב אחרי כל הטרנדים ולהבין מה חם ומה לא?

"האמת שזה קשה כי כל יום יש משהו חדש, אבל בגלל שזה חלק כל כך גדול מהחיים שלי אני כל היום רק בטיקטוק, כל היום לומדת ריקודים כל היום רואה מה חדש אז זה כבר חלק מאוד גדול ומשמעותי מהחיים שלי. אני כבר מבינה מה עובד ומה לא".

מי הטיקטוקר שאת הכי אוהבת?

"האמת שאני אוהבת את כולם אין לי מישהו ספציפי, אני לוקחת השראה מכל הטיקטוקרים הגדולים בעולם. כולם נורא מוכשרים ואני אוהבת לקחת השראה ולהיות מושפעת מכולם".

 עם מי הכי היית רוצה לצלם סרטון?

"עם צ'ארלי דמיליו. הרבה אומרים לנו שאנחנו כפילות. זה חלום לעשות איתה סרטון, היא טיקטוקרית מאוד גדולה ובגלל כל ההשוואות בינינו זה נורא מגניב".

אם כבר הזכרת את צ'ארלי, בטיקטוק שלך יש המון שיח על הדמיון ביניכן, חלק מהתגובות גם מאוד רעות, איך את מתמודדת עם זה?

"אני יודעת מי אני באמת. הפסקתי להתאפר הרבה אז אנשים רושמים לי 'תחזרי להתאפר, תחזרי ללבוש בגדים מוגזמים' וכאילו אני יודעת מי אני, אני יודעת מי אני רוצה להיות. אני לא רוצה להיות מוגזמת כמו שהייתי. אנשים מרשים לעצמם להגיד לי איך להתלבש, איך להתאפר, איך להצטלם וזה מעצבן שהם חושבים שאני עושה משהו בכוונה כשזאת באמת אני. אני לא מתייחסת לתגובות הרעות ולא נותנת לזה להשפיע עליי. אני ממשיכה לעשות מה שאני רוצה ולא להתייחס לזה. זה קשה כי לפעמים יש דברים ממש פוגעים, למדתי כבר להבין שזה בא ממקום של חוסר פרגון".

את שואפת לצאת מחוץ לגבולות הטיקטוק?

"אני נורא אוהבת את הטיקטוק ובטוחה שאשאר בפלטפרומה הזאת. אבל כמובן טיקטוק זה מקום שנותן לך חשיפה וככה אתה יכול להביא דברים שאתה יותר רוצה להשקיע בהם ומבחינתי זה המוזיקה כי אני גם זמרת ואני מוציאה שירים".

מה לדעתך יש יותר בטיקטוק - אופציה ליותר תגובות רעות וצחוק על השונה או דווקא חגיגה ענקית ובמה של אלו שלרוב צוחקים עליהם?

"תמיד יש גם וגם. אפשר לבחור להסתכל על הטוב ולראות את הכשרונות. כל ילד יכול עכשיו לפתוח טיקטוק ויהיה לו 10 אלף עוקבים וזה מהממם שאפשר לפרוץ דרך זה. אבל אני באופן אישי חוויתי יותר את התגובות הרעות. כל יום עושים עליי סרטון שיימינג או דברים כאלה. נורא קל לאנשים לשפוט אחרים בלי להכיר אותם, כי הם מאחורי המסך. יש הרבה מקרים של טוקבקים רעים וחוסר פרגון, אבל אני בוחרת להסתכל על הטוב".

 

מה המסר שלך לכל מי שרוצה להצליח?

"לנסות כמה שיותר מיוחדים ולא כמו כולם. למצוא משהו מיוחד בעצמכם. להיות שונים ויצירתיים, לא לפי הנורמה ולמצוא משהו שייחד אתכם מהשאר. ככה להתקדם ולהצליח".

 
תגובות