הכי קרוב: מאור לוי כובש את הטיקטוק ולא עוצר לרגע. צילום מאינסטגרם @maor_l

הכי קרוב: מאור לוי כובש את הטיקטוק ולא עוצר לרגע

הטיקטוקר האהוב והמצליח, מאור לוי, מצטרף ל"ויראליטי" - תחרות הריאליטי של הטיקטוק ולכבוד כך החלטנו לתת לו לענות על שאלון הטיקטוק שלנו שיגרום לכם להכיר אותו קצת יותר. היכונו להתאהב!

הטיקטוק הוא ללא ספק החממה החדשה של כוכבי הנוער הבאים ואם חיפשתם עוד הוכחה לכך, פשוט תפתחו את ה'פור יו' ותמצאו שם כמעט כל הזמן את מאור לוי בן ה-18 שהפך לאחד מכוכביה הבולטים של האפליקציה עם כמעט 200 אלף עוקבים וייצוג בסוכנות של בן זיני. לכבוד הצטרפותו של מאור לתחרות הריאליטי "ויראליטי" - הגיע הזמן להכיר אותו מקרוב בשאלון הטיקטוק שלנו! 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

איך נכנסת לעולם הטיקטוק?

"בת הדודה שלי הראתה לי את האפליקציה לפני ארבע שנים, כשעוד קראו לזה 'מיוזיקלי'. היא הסבירה לי על האפליקציה ומה צריך לעשות בה, ישר נדלקתי על הרעיון והשתמשתי ביצירתיות שבי כדי לקחת את הנושא הזה קצת לכיוון שלי. רק אחרי כמה זמן נהיה לסגנון שלי שם וקראו לו - 'טרנזישן'.

 

איך הגבת להצלחה ולהפיכתך לכוכב באפליקציה?

"כשהתחילו לעלות קצת העוקבים, ראיתי שמתחילים לפתוח עמודי הערצה ושאנשים באמת אוהבים את מה שאני עושה  - זה מאוד ריגש אותי וזה נתן לי הרבה כוח להמשיך עם יותר עוצמה כל פעם מחדש".

אחרי מי אתה הכי אוהב לעקוב בטיקטוק?

"העמוד שאני הכי אוהב לעקוב אחריו בטיקטוק הוא העמוד @Theswayla. יש בו קבוצת טיקטוקרים שגרים ביחד ומעלים הרבה סרטוני טיקטוק משותפים, כיף לראות חבורת טיקטוקרים שמשתפים פעולה וגרים ביחד בוילה וחבל שעדיין אין את זה בארץ!"

האתגר שהכי אהבת לצפות בו

"האתגר שהכי אהבתי לראות זה האתגר שאנשים מראים דברים מגניבים שנמצאים אצלם בבית".

האתגר היה לך הכי כיף לצלם?
"האתגר 'Kolors' - זאת לא שגיאת כתיב אלא פשוט השם של השיר. מדובר ריקוד קליל וכיף והשיר פשוט ממכר!"

 

האתגר שהכי ביאס אותך בטיקטוק

"האתגר שביאס אותי בטיקטוק זה ללא ספק האתגר בו ילדים קפצו על שולחנות - אתגר מסוכן מאוד ולא מצחיק בשום צורה ובנוסף האתגר גרם להרבה אנשים לנזק בלתי הפיך כתוצאה של נפילה מהשולחן".

 

© צילום מאינסטגרם @maor_l

הטיקטוקר האהוב עלייך הוא...

"הטיקטוקר האהוב עליי הוא ללא ספק עדן וטורי. עדן ואני הכרנו בהתחלה של המיוזיקלי ומעבר לזה שאנחנו חברים כבר מעל לארבע שנים. הוא מאוד מוכשר, כיף לראות את ההשקעה שלו כל פעם מחדש ואת המוטיבציה האינסופית שפשוט כל פעם מפתיעה אותי ואת הטיקטוק מחדש. עדן מתמחה ב'טרניזשן' ואין לי ספק שהוא הכי טוב בתחום בכל העולם! ממליץ לכם ללכת לראות כמה מהסרטונים שלו ומבטיח שלא תתאכזבו!"

 

איך זה להצטרף ל"ויראליטי"? 

"וואו! להצטרף ל'ויראליטי' לדעתי זאת פריצת דרך. המון זמן כבר הטיקטוק נשאר ברמה מסויימת שנותנת הרגשה שלהיות טיקטוקר/ית זה פחות נחשב ופחות רציני מאשר להיות כוכב רשת בכל פלטפורמה אחרת. הגיע הזמן שטיקטוק יעלה שלב אחד קדימה! זה מאוד חשוב לי בגלל שאני נמצא בטיקטוק (מיוזיקלי) מתחילת הדרך ואני מאוד שמח שיש לי אפשרות לקחת חלק בפרוייקט הזה שייתן עוד הוכחה לעולם שטיקטוק עולה רמה ויש לו כוח עצום".

 תן את הטיפ הכי טוב שלך למי שרוצה להשתתף בתחרות ובאתגר שלך שעלה היום!

"הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת להוא - להיות יצירתיים. רק ככה תוכלו להיות יותר בולטים משאר המתמודדים".

תגובות