מלחמת העולמות: עמנואל לוי תנצח את דידקשן הגיימר בקרב?. פרוגי

מלחמת העולמות: עמנואל לוי תנצח את דידקשן הגיימר בקרב?

לכבוד השקת שירות הגיימינג של "פרטנר TV", הגיימר אסיף בצלאל ("Deduction") , החליט לאתגר את עצמו ולערוך דו קרב מיוחד וגורלי מול עמנואל לוי. מי מהם ניצח בגדול? • צפו!

בשיתוף עם פרטנר TV

פרטנר TV השיקו לאחרונה את חבילת המשחקים המטורפת שלהם, "פרטנר TV גיימינג" המונה למעלה מ-400 משחקים, בהם ניתן לשחק ללא התקנה והמתנה. לכבוד ההשקה, הגיימר האהוב והמצליח, "Deduction" - הלוא הוא אסיף בצלאל (217K ביוטיוב), החליט לערוך דו קרב מאתגר במיוחד עם היוטיוברית והשחקנית עמנואל לוי. האם דווקא מי שאין לו ניסיון בגיימינג ינצח, בדיוק כמו שעמנואל באה להוכיח? אל תפספסו את ה-קרב של השנה!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 
 

 

הגישה לשירות, שיעלה 29 שקלים בחודש (לאחר חודשיים ראשונים ללא עלות), תתבצע ישירות מתוך ממשק הממיר של המנוי. הגישה למאות המשחקים היא ללא תוספת תשלום עבור מי שהצטרף אל חבילת הגיימינג. בנוסף, ניתן לרכוש בקר (שלט גיימינג) תואם לחבילת המשחקים של פרטנר TV. עם זאת, לקוחות אשר יש ברשותם בקרים של קונסלות משחקים אחרות (PSP ו-XBOX) יוכלו להשתמש באותם הבקרים (ובכמה משחקים הפעולות יתאפשרו גם דרך שלט הממיר הרגיל). כמו כן, יהיה ניתן לשחק יחד עם שני בקרים המחוברים לאותו הממיר.

© באדיבות פרטנר TV

רוצים לזכות בחבילת הגיימינג של פרטנר למשך שנה? היכנסו לפוסט שלנו באינסטגרם, הגיבו ואולי תזכו!

 בכפוך לתקנון הפעילות - לחצו כאן

בימוי: משה אבוטבול | צילום: חגי דקל | עריכה: אסף אושי | ציור קיר: אל"ף

תגובות