לא עוצר לרגע: קווין רובין בגרסת לייב אקשן לפורטנייט. מתוך ערוץ היוטיוב של קווין

לא עוצר לרגע: קווין רובין בגרסת לייב אקשן לפורטנייט

אחרי שעשה זאת בגדול עם המשחק "אמונג אס", קווין רובין לא יכל להישאר אדיש גם למשחק פופולרי ומצליח אחר - "פורטנייט" והפך אותו לגרסת לייב אקשן בוולוג מיוחד

רק לפני כחודש עשה זאת בגדול כאשר עורר לחיים בוולוג מיוחד (עם כמעט מיליון צפיות) את המשחק הטרנדי של התקופה - "אמונג אס", וכעת רובין כבר עובר למשחק הבא - "פורטנייט".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשחק הפופולרי שמככב כבר שנים ברחבי הרשת, לא מאבד את הקסם שלו וזה לגמרי לא נמנע מעיניו של היוטיובר המצליח. רובין החליט "לטפל" גם במשחק הזה ולעורר אותו לחיים בוולוג חדש. כך זה נראה!

 

לצד רובין (שהצטייד בסקין מיוחד של כרישה כמובן) מככבים בדמויות שונות גם חבריו: אוראל צברי, שחר ליבנה, יועד דץ ובת הזוג נועם כפיר, איב בראונשטיין וכמובן בת הזוג הכוכבת - דניאלה קריסטיה. לצד כל הצוות הענק שלקח חלק בוולוג כמו העורכת לאה, על הרעיון אחראי, שותפו של הכוכב - יוני חרל"פ (שגם יזם את גרסת הלייב של "אמונג אס").

ממש כמו בגרסה האמיתית של המשחק, רובין "הנחית" את ששת המשתתפים במתחם מיוחד וענק ששריין עבור הוולוג. את "החיים" במשחק מסמלים שלושה בלונים שקשורים לכל משתתף. ברגע שפוגעים בשחקן - עליו לפוצץ בלון אחד, עד אשר לפסילה המוחלטת. כלי הלחימה של המשחק וכן בונוסים מיוחדים, אשר ייסיעו לכל שחקן - פוזרו ברחבי המתחם.

תגובות