הילד כוכב: הכירו את דילן דרור שכובש את הרשת. גל איסייב, באדיבות יחסי ציבור

הילד כוכב: הכירו את דילן דרור שכובש את הרשת

אם עדיין לא נתקלתם בערוץ היוטיוב שלו, הגיע הזמן שתכירו את דילן דרור. דילן, רק בן 13 וכבר הספיק לסחוף אחריו קהל של עשרות ומאות אלפי אנשים שצופים בתוכן שלו, וכל זה תוך מספר חודשים בלבד. בראיון סיפר הכוכב בהתהוות על הייחודיות שבערוץ היוטיוב שלו, איך כל העסק הזה התחיל, ועל החשיבות של התרומה לקהילה

דילן דרור (רק בן 13), החל את דרכו בתור דוגמן. מאז ומתמיד אהב פעילויות אקסטרים וגם להתנדב ולתרום למען הקהילה, למשל - לפני הסגר השני החליט לתרום 1000 משחקי קופסא וצעצועים לילדים ונוער בסיכון, אשר שוהים בפנימיות שונות ברחבי הארץ. בתקופת הקורונה החליט שהוא רוצה גם לצלם את מה שעושה בחיי היום יום שלו ולפתוח ערוץ ביוטיוב, על מנת שכמה שיותר אנשים יחשפו לתרומה לקהילה ואף ירצו לקום ולתרום בעצמם. תפסנו את דילן לשיחה קצרה על איך זה מרגיש להיות יוטיובר בן 13 בלבד, עם ערך מוסף כל כך חשוב בסרטונים שלו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"כבר מגיל שש אני זוכר את עצמי באקסטרים. אם זה ג'יפים, טרקטורונים, קפיצות מיוחדות בטרמפולינה ועוד דברים משוגעים שעשיתי. בנוסף, תמיד במשפחה היה קטע של תרומה לקהילה, אני ואחים שלי השתלבנו במה שההורים תמיד עשו. החלטתי בעצם בתקופה של הקורונה להתחיל לצלם את הדברים שאני עושה גם ככה בחיי", סיפר לנו דרור על ההחלטה לפתוח ערוץ יוטיוב.

איך מצליחים להתבלט ביוטיוב בתקופה בה לא מעט אנשים מנסים את מזלם שם?

"לפני שהתחלתי חיפשתי איזה תוכן אני הולך לעשות, חשבתי איך אני מייחד את עצמי ביוטיוב ישראל. הגעתי למסקנה שאני צריך לשלב את שני הדברים שאני עושה - גם אקסטרים וגם עזרה לקהילה. החלטתי שזה מה שאני הולך לעשות וזה מה שמייחד אותי".

© גל איסייב, באדיבות יחסי ציבור

אתה באמת עושה דרך ערוץ היוטיוב שלך מעשים טובים וחשובים שתורמים לקהילה. מה הדבר הכי מספק שיצא לך לעשות למען אנשים בזכות היוטיוב?

"היה משהו שעשיתי שגם היה בחדשות. הסעתי קשישים ונכים שהתחסנו לקורונה בלימוזינות עד הבית שלהם, וגם חילקתי להם המון מתנות".

 

מאיפה אתה שואב את הרעיונות לסרטונים שלך?

"אני מביא את הרעיונות מחיי היום-יום שלי. לפעמים אני חושב על משהו ולפעמים אבא שלי חושב על משהו, ומשם אנחנו ממשיכים. הרבה פעמים אני לוקח רעיונות מחו"ל, מהיוטיובר מיסטר ביסט (MrBeast). החלום שלי זה לשתף פעולה איתו ולעשות סרטון ביחד איתו. יש לי עוד הרבה רעיונות לסרטונים, אבל כרגע אני מעדיף לשמור אותם לעצמי". 

אילו תגובות אתה מקבל ברשת?

"כשהעלתי את סרטון התרומה הראשון, קיבלתי כל כך הרבה תגובות מנוער. הבנתי שהתוכן שאני עושה הוא בול מה שהיה חסר ביוטיוב. גם הסרטונים שבאו אחר כך שילבו ברובם את שני הדברים - אקסטרים ותרומה לקהילה. לפעמים יוצא לי לראות גם תגובות פחות נעימות, אבל אני לא מתייחס לזה יותר מדי. אני חושב רק חיובי".

 

אתה מצליח לשלב כמו שצריך גם לימודים לצד כל התעסוקה ביוטיוב?

"אני לא מוותר לעצמי על הלימודים, אני עובד ממש קשה כדי לשלב גם את הלימודים וגם את כל הקטע של היוטיוב. בימים של צילומים אני דוחה את השיעורים ליום למחרת, וכמובן משאיר זמן גם לחברים. אני עובד מאוד קשה".

איך המשפחה והחברים שלך מגיבים לכל העסק הזה?

"החברים מאוד תומכים, הם לפעמים גם עוזרים לי לחשוב על רעיונות משוגעים וזה ממש כיף. אני נהנה מאוד מזה שגם הם מבינים את החשיבות של הנתינה. גם מצד המשפחה מאוד גאים בי".

 

אתה רק בן 13 וכבר הספקת לצבור כמות של עשרות אלפי אנשים שעוקבים אחרי התוכן שלך בזמן מאוד קצר. דמיינת זה יקרה?

"יש לי 130 אלף צפיות על כל סרטון בממוצע, כאשר יש גם סרטונים שמגיעים ל-300 אלף צפיות ומעלה. יש ארבעים אלף אנשים שמנויים לערוץ שלי. לא האמנתי שאגיע לכל כך הרבה קהל בכל כך מעט זמן, זה מדהים לדעתי".

מגיל מאוד צעיר אתה גם מדגמן. מאיזה עולם אתה יותר נהנה?

"משניהם אני מאוד נהנה, אין לי משהו ספציפי שאני יותר אוהב. אבל כמובן שאני ממש אוהב את היוטיוב, כי זה תוכן משוגע ואני נהנה מאוד לצלם את זה. חשוב לי שבני נוער יבינו שגם תרומה לקהילה זה חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו".

© גל איסייב,באדיבות יחסי ציבור

אם מסתכלים קדימה - מה אתה רוצה לעשות בחיים?

"בינתיים אני רוצה להמשיך לעשות את מה שאני עושה. לעשות את התוכן הכי משוגע ביוטיוב, וליהנות".

אילו טיפים היית נותן לילדים שגם רוצים ככה להצליח ברשת?

"בעיקר לא לוותר על החלומות, ותמיד לעשות את זה באהבה. שימשיכו להיות מי שהם ולעשות את מה שכיף להם".

תגובות