שימו עוקב: הכוכבים שיכבשו לכם את הפיד ב-2022. אינסטגרם

שימו עוקב: הכוכבים שיכבשו לכם את הפיד ב-2022

בכל יום אנחנו מגלים כוכב רשת חדש, שתופס לנו את העין והפיד וגורם לנו לגולל לאורך כל התכנים שלו במשך דקות ארוכות • שנת 2022 רק התחילה וזה בדיוק הזמן להמליץ לכם על הכוכבים החדשים, רגע לפני שהם מתפוצצים ברשת.

בכל יום אנחנו מגלים כוכב רשת חדש שמשתלט לנו על הפיד, כזה שעד לפני זמן קצר עוד היה אנונימי, ועכשיו הוא ההמלצה הכי חמה ברשת אצל כל המפורסמים. שנת 2021 בהחלט סיפקה לנו כוכבי רשת חדשים ומצויינים, ואנחנו כאן בדיוק כדי להכין אתכם לבאים בתור. מצעד הכוכבים לשנת 2021, אל תשכחו לשים להם עוקב.

 עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

טליה ברטפלד @talyabart

אם פעם ההגדרה "קומיקאית" הייתה ברורה לכולנו, הרי שמגיעה גברת ברטפלד ומציגה לנו צד אחד לגמרי. עם סרטונים מצחיקים שלא ממש עברו עריכה, בדיחות קרש לצד כאלו שיגרמו לכם לצחוק במשך דקות ארוכות וסטורי מבלבל שלעיתים אנחנו שוכחים שמדובר בקומיקאית מעולה, שבסופו של דבר - עושה את התפקיד שלה בצורה טובה, אפילו טובה מדי. אז למה עכשיו? בנוסף לזה שהיא מופע החימום של תם אהרון, עכשיו היא הולכת לשחק בסדרה חדשה "מי שמע על חווה ונאווה?" בבימויו של גורי אלפי וברור לכולנו שכמו שהיא מצחיקה אותנו בסטורי הוא תעשה את זה גם על המסך. 

תגרום לכם לצחוק בלי יכולת להפסיק © אינסטגרם

 עדן טל @edental_eatgirl

כשהבלוגרית האשדודית פותחת אינסטגרם בשם "Eat Girl" ברור לכולנו שמדובר במישהי עם תאבון גדול. אם לרגע חשבתם שהיא תמהר לסקר רק מסעדות תל אביביות, טעיתן - כפריפריאלית נאמנה היא דואגת להמליץ גם על אלו שלא נמצאות בעיר הגדולה (והיקרה). עם פיד שמעורר תיאבון בכל שעה, היא דואגת לספק תמונות למנות שערורייתיות ועל הדרך גם מתכונים מהמטבח של אמא. אז למה עכשיו? 2022 והפחד מהקורונה ואיבוד חוש הטעם חזק יותר מתמיד, אז לפני שזה קורה אנחנו ממליצים על הפיד הכי טעים שיש.

אלדור איבגי @eldor_evgi

סרטוני איפור ברשת תמיד זוכים לפופולאריות, אבל לא בכל יום זוכים לצפות באמן מטורף, ורק בן 16, שאחראי על עשרות ציורי פנים. עם למעלה מ-34 אלף עוקבים בטיקטוק וסרטוני איפור מטורפים אי אפשר להפסיק לצפות. איבגי, בן לאמא מאפרת, התחיל לאפר מגיל 8 ובעקבות הסגר הראשון התחיל לפרסם את העבודות שלו. למה דווקא עכשיו? כי ברור לכולנו ששנת 2022 לא הולכת להיות כמו קודמותיה ובהתאם גם אנחנו צריכים להתחיל להתאפר בצורה לא שגרתית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ????????? (@eldor_evgi)

דניאלה אלטר @daniella_alter

אם השם מוכר לכם, זה לא במקרה. לפני כמה שנים היא כיכבה בסדרת רשת מוכרת, אלא שמאז הרבה השתנה ואלטר כבר הספיקה להיות יוצרת תוכן, להגיש פינות ולהנחות בטלוויזיה. אז למה עכשיו? נראה שבשנת 2022 היא הולכת לככב לנו דיי הרבה על המסך, כשהיא מגישה פינות נוטפות סטייל בערוץ 13 ומעניקה המלצות חמות על מה שטרנדי וחם ברשת.

 דניאל ליט @daniel__lit

בין כל הטיקטוקרים המוצלחים שגדלו ברשת, תעשו מקום גם לדניאל ליט. טיקטוקר בן 21 שלא מפסיק לייצר תוכן מצחיק, שנון ומושקע ברמות. עם פאות, איפור ואפילו שמלות (על הדרך נמליץ על הטיקטוק שלו עם רן דנקר), הוא הצליח לצבור מעל 75 אלף עוקבים בטיקטוק, טוב נו זו גם הסיבה שבחרנו בו להיות אחראי על כל הסרטונים בטקס נבחרי הנוער של פרוגי לשנת 2021. למה דווקא עכשיו? עם כשרון משחק כזה, לא ברור לנו איך הוא עוד לא קיבל תפקיד בסדרה ויש לנו הרגשה ששנת 2022 הולכת להיות השנה שלו.

תגובות