ביוטיוב ישראל מסכמים שנה: קווין בפנים, עדן בן זקן ורן דנקר בטופ. צילום מאינסטגרם

ביוטיוב ישראל מסכמים שנה: קווין בפנים, עדן בן זקן ורן דנקר בטופ

כמדי שנה, ביוטיוב מסכמים את השנה הלועזית בדירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר • עדן בן זקן במקום הראשון, רן דנקר במקום השני. מי עוד ברשימת הטופ?

YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2021. הדירוג כולל את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה הלועזית החולפת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המנצח הגדול של השנה במוזיקה הוא שיתוף הפעולה של עדן בן זקן ו-DJ איתי גלו בלהיט "מועבט", שהתברג במקום הראשון עם למעלה מ-22 מיליון צפיות. שיר נוסף של הזמרת, ״ברחובות של תל אביב״, הגיע למקום החמישי. זו הפעם הראשונה שזמרת תופסת את המקום הראשון בסיכומי השנה של YouTube בישראל וגם הפעם הראשונה ששני שירים של אותה זמרת מדורגים בחמישיה הפותחת.

 

למקום השני הגיע הקאמבק של רן דנקר, "בית משוגעים", עם למעלה מ-18 מיליון צפיות ו״גדל לי קצת זקן״ של עדן חסון עם 16 מיליון צפיות שחותם את שלושת הלהיטים הגדולים של השנה.

 

נוסף על "מועבט", עוד שני שירים שהתברגו בחמשת המקומות הראשונים הם פרי שיתופי פעולה עם השמות החמים ביותר בקרב המפיקים המוזיקליים בישראל, אשר נראה שמהווים מקפצה לצמרת המצעדים והדירוגים השנתיים: רן דנקר במקום השני, כאמור, בהפקה של ג'ורדי ועומר אדם במקום הרביעי עם "פרצופים" בהפקת ג'וני גולדשטיין. 

מקום רביעי
 

עוד במוזיקה: ״טרילילי טרללה״, שיר הגאווה של השפגאט נועה קירל ואילן פלד, שגרם למדינה שלמה לחפש את המשמעות של שייפה חאלה ב-Google, הגיע למקום השישי.

 

האישה השלישית שנכנסה לרשימה השנה והגיעה למקום התשיעי היא נטע ברזילי בשיתוף פעולה מוזיקלי עם סטטיק ובן אל ״אפס מאמץ״.

 

בראש הסרטונים הטרנדיים ביותר, פרק הבכורה בעונה השלישית של ״קופה ראשית״ של "כאן", שמחזק את מעמדו כיצרן להיטים, עם עוד שתי הפקות שנכנסו לעשירייה הראשונה: פרק הבכורה של ״המפקדת״ שהגיע למקום השלישי ו״קארפול קריוקי עם אודי כגן״ עם קירל ומרגי, המדורג במקום השמיני, מזכרת מהזוגיות של השניים, שהסתיימה השנה.

 

למקום השני ברשימת הסרטונים הטרנדיים ביותר הגיע פרק הבכורה של הסדרה ״בני אור״ של yes. המעבר של תמיר בר לארץ נהדרת הביא את ״סבא אורי לא היה גייז״ למקום הרביעי, לאחר שבשנה שעברה הוא קטף את המקום הראשון עם אופרת הראפ ״עלייתו ונפילתו של שם טוב האבי״ של כאן. סרטון המתעד את הארמון הסודי של פוטין שעלה בערוץ של אלכסי נבלני, ממובילי המתנגדים נגד פוטין, הגיע למקום החמישי.

קווין רובין הוא היוטיובר היחידי שהעפיל לעשירייה הראשונה, עם הצעת הנישואים לבת זוגו דניאלה, שעברה את מיליון הצפיות. התחקיר של חטיבת החדשות של התאגיד, המאשים את כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צרקוב בהונאה, מדורג במקום התשיעי.

 

עשרת הסרטונים הטרנדיים ביותר בישראל 2021:

מתודולוגיה: מבוסס על צפיות בישראל לסרטונים שהועלו ב-2021 בניכוי סרטוני Shorts, קליפים, טריילרים ותכני ילדים. מקור: Google, ינואר-נובמבר 2021.

עשרת הקליפים הטרנדיים ביותר בישראל 2021

מתודולוגיה: מבוסס על צפיות מישראל של קליפים רשמיים שהועלו ב-2021. מקור: Google, ינואר-נובמבר, 2021. 

תגובות