מוכנים? הספרים שאתם חייבים לרכוש בשבוע הספר. צילום: הוצאות כתר, כנרת זמורה ביתן, הקיבות המאוחד

מוכנים? הספרים שאתם חייבים לרכוש בשבוע הספר

שבוע הספר נפתח היום (ד') ואין זמן יותר טוב להסתובב בירידים המתקיימים ברחבי הארץ ולרכוש ספרים חדשים שיצחיקו, ירגשו, ימתחו, יעוררו השראה וישאירו בכם את חותמם

שבוע הספר התחיל הערב ויישאר איתנו עד ה- 16 ביוני! השבוע העמוס בכל טוב הזה נפתח כבכל שנה עם ספרים נפלאים שנמכרים בהנחות משמעותיות ברשתות הספרים ובדוכנים השונים. קיבצנו בכתבה זו את מיטב ספרי הנוער שאתם חייבים לקרוא, מרומן סוחט דמעות עד ספר ילדים שיכבוש גם את לב הנוער והמבוגרים במסריו הסמויים. תיהנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אשמת הכוכבים / ג'ון גרין
ספר מרגש ונוגע ללב שבמרכזו הייזל גרייס לנקסטר, נערה בת 16 המתמודדת עם סרטן בלוטת התריס, פוגשת את אוגאסטוס ווטרס, נער בין 18 שאיבד את רגלו הימנית לאחר שחלה בסרטן העצמות. לאט לאט, ככל שהעלילה מתפתחת, כך גם מערכת היחסים בין השניים מתפתחת ומעמיקה וסיפור האהבה הנרקם ביניהם הוא עמוק, מעניין, שנון ורומנטי. המשיכה בין הייזל לאוגאסטוס עזה ומיידית, וברגע שהם מתחילים להכיר אחד את השנייה, הם מגלים על עצמם ועל החיים דברים חדשים ומפתיעים.

© הוצאת הכורסא

הרץ במבוך / ג'יימס דשנר
ספר ראשון בטרילוגיה המהפנטת במרכזו עומד תומס, נער בן 16 שמוצא את עצמו בוקר אחד נעול במעלית כשהוא אינו זוכר דבר פרט לשמו הפרטי. אפתום מוצא את עצמו תומס חלק מקבוצה של נערים הנמצאים בדיוק במצב הזהה לשלו. הנערים מספרים לו שהגיע ל"קרחת" ושכל חודש ילד חדש מגיע למקום, ותומס מגלה כי אם יצליחו לפתור את הדרך החוצה מהמבוך בו הם נמצאים, יצליחו לצאת מה"קרחת", אך הבעיה היא שכל לילה החומות שמפרידות בין המבוך לקרחת נסגרות והמבוך משתנה.

© הוצאת הקיבוץ המאוחד
 


המעניק / לויס לאורי

גם כאן מדובר בטרילוגיה ממכרת שיצא לפני לא פחות מ- 25 שנים! אנחנו לא צוחקים איתכם – הספר הראשון בסדרה באמת יצא לאור בשנת 1993. העלילה עוקבת אחר ג'ונס, נער שמתגורר בעולם "מושלם" ללא בעיות, מלחמות או עוני, ולערכי המשפחה יש חשיבות מרכזית. מדי שנה מתקיים טקס שנתי ובו על בני השתים-עשרה לבצע משימה מיוחדת המוטלת עליהם. באותו הטקס המדובר, ג'ונס נבחר למלא תפקיד יחיד במינו שמפגיש אותו עם איש חסר שם, העונה לתואר "המעניק". המפגשים הללו חושפים את תומס לסודות אפלים המתרחשים ממש מתחת לעולם ה"מושלם" בו חשב שהוא מתגורר.

© הוצאת כתר


פלא / ר"ג פלאסיו
אוגוסט פולמן, גיבור הספר, הוא ילד בן 10 הסובל מתסמונת גנטית נדירה המתבטאת כלפי חוץ בתור עיוות בפנים, שגם ניתוחים רבים לא הצליחו "לתקן" את מראהו החריג. לאחר שנים ספורות בהם למד אוגי בבית, מחליטים הוריו לשלוח אותו בפעם הראשונה לבית ספר רגיל. כתוצאה מהחלטתם, נאלץ אוגי להתמודד פנים מול פנים עם תגובות הילדים האחרים בבית הספר למראה פניו, ואף עם בריון כיתתי שלא מהסס לפגוע בו שוב ושוב.

© הוצאת כנרת זמורה ביתן

 

תגובות