חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא. adobestock

חדש על המדף: הספרים החדשים שאתם חייבים לקרוא

קראתם כבר את כל הספרים? מעוניינים לרכוש ספר חדש ולא יודעים איזה? קבלו את ההמלצות החמות שלנו על הספרים החדשים שיצאו לאחרונה ואתם פושט חייבים לרכוש!

מדי חודש יוצאים לאור ספרים רבים אשר פוקדים את המדפים בחנויות הספרים. אך איזה ספרים באמת שווה לכם לקנות? ועם איזה ספר הכי כדאי לכם להעביר את הסופ"ש? קבלו את הספרים החדשים שאנחנו הכי ממליצים לכם לרכוש!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"המחברת האבודה" / דנה פינס
במרכז יער מרוחק ממוקמת אחוזה ישנה ושלווה, בה שוכנת האקדמיה לאמנות. אך השלווה באקדמיה לא נשמרת למשך זמן רב. חמישה מתלמידי שנה א' נחשפים לאירועים משונים - אורות מהבהבים, דלתות נטרקות וקול מסתורי שרודף אותם, ועד מהרה הם מוצאים עצמם חלק ממשהו גדול יותר - אגדה עתיקה, נבואה בת מאה שנים וקללה שרק הם יכולים לשבור. "המחברת האבודה" הוא הספר השני בסדרת הפנטזיה הישראלית"קללת המלאכים", ששבתה את לבם של בני הנוער בארץ עם הספר הראשון בסדרה – "קולו של איש חי מת". בספר ההמשך, העבר שב לרדוף את יושבי האקדמיה לאמנות ולהפוך את חייהם על כנם, אך הפעם העבר עומד להיכתב מחדש! החבורה עומדת לגלות את מקורם של המלאכים ומהם באמת - "אמנם הצלחתם להתיר את הריתוק, אך מעולם לא הסרתם את הקללה הקדומה, האמתית, אשר חבויה במעבי היער הזה.. הקללה היא אנחנו!".

© הוצאת אופיר ביכורים


"קסם הרשימה" / יובל אברמוביץ'
ספרו החדש של אברמוביץ' - "קסם הרשימה", הוא הגרסה ה"צעירה" של רב המכר "הרשימה", המותאם לבני נוער. יש לכם חלומות שאתם רוצים להגשים ואין לכם מושג מאיפה להתחיל? ההורים שלכם לפעמים מעצבנים ולא מתחברים לחלומות שלכם? אומרים לכם שלהשתעמם זה חשוב אבל אתם לא מבינים למה? פתחתם אינסטגרם וטיקטוק ואין לכם מושג איך זה יכול לקדם אתכם? מהי מילת הקסם שפותחת לבבות ותעודד אנשים לעזור לכם? אם סימנתם V על שאלה אחת או יותר, "קסם הרשימה" הוא הספר בשבילכם! כשיובל אברמוביץ' נאלץ להישאר בבית בגיל שש-עשרה בגלל תאונה, הוא לקח מחברת, העניק לה את השם "הרשימה" והתחיל לרשום בה מאות חלומות שהיו לו. אחרי כמה שנים, כשמצא את מחברת החלומות הישנה, הוא החליט לעשות ניסוי ולפרסם ברשתות החברתיות רשימת חלומות חדשה שהוא רוצה להגשים. בתוך עשרים וארבע שעות הגיבו מאות אנשים מכל רחבי העולם על רשימת החלומות וביקשו לסייע לו להגשים את חלומותיו הקטנים והגדולים. "קסם הרשימה" הוא ספר שיניע אתכם לפעולה (הוא מלא ברשימות, בתרגילים ובמשימות מעוררות מחשבה); שיגרום לכם לחשוב, לחלום, לרשום, "לצעוק" חלומות ובעיקר לעשות; וילמד אתכם איך להרגיש ולפתח יותר ביטחון עצמי, אמונה, תעוזה, סקרנות ואופטימיות ולזהות את ההזדמנויות שמקיפות אתכם. "קסם הרשימה" מתעד את מסע ההגשמה יוצא הדופן ומעורר ההשראה של מאות אלפי אנשים שאימצו את הטיפים של יובל והגשימו את חלומותיהם.. וגם אתם יכולים להפוך את המציאות שלכם לחלומית!

© הרשימה הוצאה לאור


"אנושיים מטבע בריאתנו" / גרג בראדן
מי אנחנו? לפני 200 מיליון שנים התרחש משהו עצום שאפשר את קיומנו, ובני האדם המודרניים הופיעו. וההתרחשות הזו, תהא אשר תהא, העניקה לנו יכולות מדהימות של אינטואיציה, חמלה, אמפתיה, אהבה, ריפוי עצמי ועוד. לראשונה מזה 300 שנות ההיסטוריה של המדע המודרני, רואה אור סיפור חדש על אודות האנושות. ספרו החדש של בראדן עוסק בסיפור שסוף סוף נותן מענה חדש לשאלה העל זמנית – מי אנחנו? מהי הסיבה המלאה שאפשרה את הקיום שלנו?

© הוצאת אור עם


"בלדה לנחשים וציפורי שיר" / סוזן קולינס
הספר הראשון בטרילוגיית משחקי הרעב ראה אור ב- 2008 ומאז הפכה הסדרה לתופעה בינלאומית. ספרי הטרילוגיה תורגמו ל- 54 שפות והופיעו במשך 5 שנים רצופות ברשימות רבי־המכר של הניו־יורק טיימס. הספרים הפכו לסרטים מצליחים בכיכובם של ג'ניפר לורנס, ג'וש האצ'רסון וליאם המסוורת'.
עכשיו, בספר הרביעי בסדרה, חוזרת קולינס אל העולם האפל של פאנם ואל דמותו הצעירה של הנשיא סנואו, כדי לפענח את שורשי הרוע ואת המניעים שמתווים את דרכם של בני האדם.
קוריאולנוס סנואו בן השמונה־עשרה נבחר לשמש כמדריך בסבב העשירי של משחקי הרעב. זמנים קשים עוברים על משפחתו ועתידה, כמו עתידו שלו, תלויים בכוחו להערים על יריביו ולהוביל את המיועדת שלו לניצחון. אך הסיכויים אינם לטובתו - המיועדת שקיבל היא נערה יתומה ממחוז 12, ועכשיו גורלו תלוי בגורלה, לטוב או לרע, לניצחון או למפלה. בלב הזירה המאבק הוא לחיים ולמוות. אבל מאבק קשה מתרחש גם בליבו של סנואו שנכסף אל המיועדת האבודה שלו. האם יבחר לשחק לפי הכללים או שייסחף אחרי תשוקתו ואחרי השאיפה לשרוד בכל מחיר?

© הוצאת כנרת זמורה דביר
תגובות