בגלל הקורונה: האם פסטיגל 2020 בסכנה?. צילום: אור גפן

בגלל הקורונה: האם פסטיגל 2020 בסכנה?

לראשונה מזה 40 שנה - האם פסטיגל 2020 לא יתקיים בחנוכה הקרוב ויידחה? לצד הדיווחים בהפקת הפסטיגל מתעקשים שההכנות מתקיימות כסדרן • כל הפרטים

משבר הקורונה משפיע גם על תכנוני מופעים עתידיים ועל פי דיווחים גם על מופע הפסטיגל המסורתי המתקיים מדי שנה (מזה 39 שנים), בחג החנוכה. העיתונאי ערן סויסה פרסם לראשונה לפני זמן קצר (ג') כי המופע המדובר לא יתקיים כמתוכנן - אך בהפקת הפסטיגל מתעקשים אחרת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לצד הפרסום על כך שהפסטיגל יזוז בוודאות מחג החנוכה, בהפקת הפסטיגל מתעקשים אחרת ומצהירים שההכנות מתקיימות כסדרן ומסרו בתגובה: "המידע על ביטול הפסטיגל שגוי ומטעה. הפסטיגל ממשיך בהיערכות וההכנות בעיצומן עם הפתעות..."

פסטיגל 2018
פסטיגל 2018 © צילום: באדיבות יחסי ציבור

עם זאת, לפרוגי נודע ממקורבים להפקה כי בכל זאת מבקשים בחוזה המתגבש עם הקאסט של המופע, לשריין גם את חג הפסח הקרוב ובמקביל מגששים גם על הקיץ הבא למקרה בו ייאלצו אכן לדחות את המופע בשל הנחיות כלשהן בעקבות משבר הקורונה העולמי שעדיין איתנו.

 

כזכור, וכפי שנחשף לראשונה בפרוגי, מי שהיו צפויים לקחת חלק בפסטיגל ה/40 הם כוכבי סדרת הנוער "זיגי" המצטלמת בימים אלו וביניהם: עדן מאירי, טל מוסרי שיחזור לבמה אחרי הפסקה ארוכה, עומר חזן, אנה זק, אלין כהן, אמיתי הרמן ונוספים וכן גם כוכבים שלא בסדרה כמו: נועה קירל, איתי לוי ואליאנה תדהר.

הקאסט של פסטיגל ה-40?
הקאסט של פסטיגל ה-40? © צילום מאינסטגרם
תגובות