אומייגאליס: הטריילר המלא ותמונות מהסט של גאליס קונקט. צילום: אוהד רומנו באדיבות סרטי יוניטד קינג

אומייגאליס: הטריילר המלא ותמונות מהסט של גאליס קונקט

זה סוף סוף מגיע: הסרט השני של גאליס ("גאליס קונקט") יגיע למסכים בעוד שלושה שבועות והיום נחשף הטריילר המלא של עלילת הסאגה השנייה, פרטים חדשים על הדמויות וגם: השגנו לכם תמונות ראשונות מהסט

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הטירוף של גאליס יימשך ויעלה שלב בחודש הבא עם עליית הסרט "גאליס קונקט" ב/14 באפריל. "גאליס קונקט" הוא סרט הקולנוע השני בסדרה וגם הפעם הוא יעסוק בעולם מקביל ודמיוני. בניגוד לסרט הקודם, בסרט הזה יככב גם דניאל גד ואליהם מצטרפים גם עופר שכטר בתפקיד לארק - סוכן מכירות מושלם בתאגיד גדול וזדוני בשם "פאנטרטיקה" ורותם סלע בתפקיד אליס - אשתו לשעבר של לארק.

© אוהד רומנו באדיבות סרטי יוניטד קינג

"גאליס קונקט" מתרחש בעולם של "פאנטרטיקה", שגונב את כל הרעיונות וההמצאות של בני האדם והופך אותם לחסרי שאיפות, המבלים את כל זמנם בקניות ומשחקי מחשב. בראש התאגיד עומד 'לארק' ממציא הצ'יפ שמתחבר למוח, לומד אותו ומתאים עצמו למשתמש האנושי. 

מה שמשתמשי הצ'יפ לא יודעים, זה שברגע שהם מתחברים מופיעה במשרדי התאגיד מפה של המוח שלהם, וכל רעיון שעולה במוח המשתמש נשאב על ידי התאגיד, נמחק מהזיכרון, ומיוצר ומשווק כהמצאה בלעדית של התאגיד.

העולם המקביל פועל אך ורק באמצעות הצ'יפ, בלי כרטיס האשראי, תעודת הזהות ומפתחות. ארגון מחתרתי שמתנגד לצ'יפ, מנסה כבר שנים להילחם בלארק ולהפיל את השלטון שלו, אבל אין להם סיכוי נגדו, עד שהם פוגשים את המיועד.

©אוהד רומנו באדיבות סרטי יוניטד קינג

בינתיים במחנה "גאליס", יונתן שוב נקרא להציל את העולם, אבל לא יכול עם הנטל הזה יותר למרות העידוד של דני. בדיוק ברגע הזה נופלת עליו משמים דני אחרת. 'דני' של "פאנטרטיקה", היא מבינה את הקושי שלו ומפתה אותו להפטר מהכאב ולעבור לעולם שלה, עולם שכולו חופש, בילויים והנאות אינסופיות. יונתן עובר לעולם השני  מתחבר לצ'יפ, מתאהב בעולם ובדני הכפילה.

דני האמיתית לא מוותרת על יונתן ויוצאת למסע הצלה נועז שמפגיש אותה עם הגרסאות המקבילות והמוזרות מאוד של חבורת "גאליס". השאלה היחידה היא האם כשהיא תגיע לשם, יונתן ירצה לחזור הביתה?

© אוהד רומנו באדיבות סרטי יוניטד קינג
© אוהד רומנו באדיבות סרטי יוניטד קינג

ומה עם שאר הדמויות?

  • הוגו יהיה כלב השמירה של לארק וראש מחלקת האבטחה של התאגיד, נשמע מבטיח אבל הוא מכור למשחקי מחשב טיפשיים.
  • ליעם הוא מנהל קשרי הלקוחות של פאנטרטיקה. על פניו כרזימטי אך הוא לגמרי עצלן וכזה שאוהב שעושים הכל בשבילו.
  • יולי הגאונה הטכנית של התאגיד, למעשה יולי היא חפרפרת ומנסה להפיל את המשטר של לארק מבפנים.
  • דורי הוא מנהיג המורדים, אחד חזק וכזה שלא נשבר גם כשקשה.
© אוהד רומנו באדיבות סרטי יוניטד קינג
תגובות