מתקרר: הסרטים שהכי כיף לראות מתחת לפוך. צילום: Disney באדיבות yes

מתקרר: הסרטים שהכי כיף לראות מתחת לפוך

כבר סוף חודש נובמבר והקור הגיע גם לארץ הקטנה שלנו, אז בזמן שאתם מתכסים מתחת לפוך ושותים שוקו חם, מה יותר טוב מסרט חורפי בשביל להשלים את האווירה? הנה הסרטים שיחממו לכם את החורף הקרב ובא.

אם גם אתם אוהבים להישאר בבית כשקר בחוץ, להתמקם לשנת החורף ולראות סרט טוב לבד עם המשפחה או עם החברים -  זו הכתבה בשבילכם. הנה כמה סרטים שהכי כיף לראות לקראת החורף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

סיפורי נרניה: האריה, המכשפה, וארון הבגדים.

סדרת סרטי "נרניה" השאירה את חותמה כבר מזמן בעולם הקולנוע. אבל זה לא אומר שאי אפשר לצפות בה שוב, ושוב, ושוב. במיוחד בסרט הראשון, שהכי מתאים למזג האוויר הקר - "האריה, המכשפה וארון הבגדים". העלילה עוקבת אחר ארבע אחים. כשיש הפצצות על העיר בה גרים, לונדון, הם מפונים מהאזור ועוברים לגור בביתו של פרופסור קריק. במהלך משחק מחבואים, האחות הכי קטנה במשפחה, לוסי, מגלה ארון בגדים שמוביל אל עולם אחר וקסום. יחד ארבעת האחים יוצאים להרפתקה מטורפת מלאה בשלג ויצורים מוזרים.

 

לשבור את הקרח

אין אחד שלא מכיר את הסרט הסוחף של דיסני "לשבור את הקרח". סיפורם של האחיות אנה ואלזה, נותן לנו לחזות בעולם קסום כמו שרק דיסני יכולים לעשות - יש בו דרמה וגם קצת אקשן, הוא מפיל אותנו מצחוק כל פעם מחדש, והוא מראה לנו איך אהבה אמיתית נראת. אבל מה הופך את זה לאפילו יותר טוב? מלבד העובדה שכל הסרט עטוף באנימציה מרהיבה של שלג ונופים מרהיבים - הסרט השני כבר הגיע לבתי הקולנוע!

 

עידן הקרח 

נמשיך קצת עם האנימציה ונלך כמה אלפי שנים אחורה, ונגיע לסרט שחובה לראות (גם לא בחורף). "עידן הקרח" הוא סרט אנימציה קורע שישאיר אתכם מתים מצחוק. סדרת הסרטים מספרת על החיות שחיו בכדור הארץ בזמן שהחל עידן הקרח. קבוצה קטנה של חיות הופכת לצוות בזמנים המסוכנים האלה והם עובדים יחדיו כדי להשיב תינוק אנושי שמצאו חזרה לשבט בני האדם. גם הסרטים הבאים בסדרה שווים צפייה, אבל קודם תסיימו לקרוא את הרשימה המובחרת שהכנו לכם.

 

שכחו אותי בבית

"שכחו אותי בבית" היא סדרת סרטים קלאסית שמתאימה לכל גיל. קווין מקאליסטר הוא ילד בן שמונה שנשכח בבית בטעות בזמן שמשפחתו טסה לצרפת בחג המולד. בהתחלה להישאר לבד בבית נראה לו טוב ונחמד, אבל כששודדים מנסים לפרוץ לביתו האהוב, הוא עושה כל מה שצריך כדי למנוע מהם להיכנס. הוא מכין מלכודות ותעלולים שיפילו אתכם מהרגליים (וגם את השודדים) מרוב צחוק. זה ה-סרט לצפות בו בחורף הקר, וגם כל הארבעה שאחריו.

 

הארי פוטר

סדרת סרטי הארי פוטר הם סרטים שמתאימים לכל גיל. כשקר ולפעמים קצת קודר בחוץ, כשכל מה שרוצים לעשות הוא להתכרבל מול הטלוויזיה. שבעת הסרטים האלו ישאבו אתכם אל תוך עולם אחר של קסמים, סיפורים, אקשן וצחוק בלתי פוסק - בקיצור, פנטזיה מרהיבה שלא תוכלו להוריד ממנה את העיניים. סיפורו של הילד בעל המשקפיים העגולות (הלא הוא הארי, שמגולם על ידי דניאל רדקליף), וחבריו הרמיוני (אמה ווטסון) ורון (רופרט גרינט) יקח אתכם להרפתקה מקסימה שתפתח לכם את תקופת הבינג' החורפי כמו שצריך.

 

דמדומים

"דמדומים" היא סדרת סרטים רומנטית ומצליחה ביותר. הסרט הראשון מספר לנו את סיפורה של בלה, נערה בת 17 שעוברת לגור עם אביה בעיירה קרירה ומוזרה. כשמתחילה ללמוד בבית הספר החדש פוגשת באדוארד, צעיר מסתורי שמתגלה להיות ערפד. סיפור אהבה סוחף מתרחש בין השניים למרות כל הקשיים הסובבים, הסכנות והלא נודע - מה יהיה בגורלם? 

שימו לב: הסרט מומלץ לגיל 13+

 

אביר לחג

"אביר לחג" הוא הסרט הרומנטי המושלם כדי לקבל את החורף בברכה. כשמורה צעירה נתקלת באביר מהאגדות, היא חושבת בהתחלה שהוא מישהו שאיבד את הזיכרון בתאונה - אבל לאט מתחילה לחשוב ולהאמין שאולי הוא באמת הגיע מעולם (או זמן) אחר. קומדיה קורעת מצחוק, ממיסה מרומנטיקה ומחממת לבבות, זה מה שאתם רוצים לראות עם שוקו חם ופופקורן מתחת לפוך.

שימו לב: הסרט מומלץ מגיל 13+

 

הדייט המושלם

"הדייט המושלם" הוא סרט להיט של נטפליקס בכיכובם של נואה סנטינאו (כי מי עוד יככב בקומדיה רומנטית של נטפליקס) ולורה מורנו (אוסטין ואלי). ברוקס רטיגן הוא נער תיכון שחולם ללמוד בייל, אבל אין לו כסף ללימודים שם. במקרה הוא מוצא שיטה להרוויח כסף במשהו שהוא טוב בו - להעמיד פנים שהוא מישהו שהוא לא. ברוקס מקים אפליקציה בעזרת חברו, שם המשתמשים מעצבים לעצמם את בן הזוג המושלם לדייט, ומזמינים אותו לערב אחד. ברוקס מחליף כל כך הרבה זהויות מאז הקמת האפליקציה, שהוא מתחיל לשכוח מי הוא באמת ומי הוא רוצה להיות (וגם עם מי הוא רוצה להיות). הסרט הוא הרפתקה אחת גדולה ורומנטית שמביאה לנו וויב של חורף ושל אהבה.

שימו לב: הסרט מומלץ מגיל 13+

 

כשהשלג יורד

קומדיה רומנטית מקסימה של חברת הסטרימינג המצילחנ 'נטפלקס' בכיכובם של קרינן שיפקה (הרפתקאותיה המצמררות של סברינה) ג'ייקוב בטלון (ספיידרמן) ולא אחרת מהשחקנית הישראלית אודיה רש. כשחבורה של נערים אמריקאים מנצלים את המיטב מיום מושלג וקר במיוחד, חברויות חדשות נוצרות, אהבות חדשות, וחוויות שהם לא ישכחו. אין ספק שזה סרט שתרצו לראות עם שוקו חם ביד כשיש ברקים ורעמים בחוץ.

שימו לב: הסרט מומלץ לגיל 13+

 




תגובות