זה רשמי: סרט חדש של "משחקי הרעב" בדרך. צילום מסך מהסרט

זה רשמי: סרט חדש של "משחקי הרעב" בדרך

שש שנים לאחר הסרט האחרון, הערב (ג') הכריזה חברת Lionsgate שהחלו העבודות על הסרט החמישי שלראשונה יתעסק בדמויות שונות ויתרחש שנים לפני העלילה המקורית. כל הפרטים

התגעגעתם? לקראת צאת הספר החדש בסדרת משחקי הרעב, היום אנחנו יכולים לספר כי גם סרט חדש בדרך! 

 עוד על השואה בפרוגי:

היום חשפה חברת הפצת הסרטים 'Lionsgate' שהפריקוול (הקדמון) לסדרת סרטי משחקי הרעב כבר בתהליכי עבודה. הסרט יהיה מבוסס על ספרה החדש של יוצרת הסדרה, סוזן קולינס, שיצא לאור ב-19 במאי ויקרא: "The Ballad of Songbirds and Snakes".

העלילה תתמקד בקוריולנוס סנואו בן ה-18 שלימים יהיה הנשיא הרודן של מדינת "פאנם" אשר בה התקיימו הסרטים הקודמים. הוא מגיע ממשפחה קשת יום ומוצא הזדמנות לשנות את חייו כשנבחר להיות מנטור ב"משחקי הרעב" ובהמשך לזאת גם על "מחוז 12" הידוע המוכר.

לא תחזור. ג'ניפר לורנס
לא תחזור. ג'ניפר לורנס © צילום: באדיבות yespress

ומה בדבר השחקנים האהוב? נכון לעכשיו אין דיווחים על ליהוקים צפויים אך מסתמן ששחקנים ראשיים כמו ג'ניפר לורנס וליאם המסוורת', לא ישתתפו בסרט החדש מפני שעלילתו מתקיימת עשרות שנים לפני תחילת העלילה של ארבעת הסרטים הקודמים. יו"ר Lionsgate אשר תהיה אחראית על הפצת הסרט  אף הוסיף: "הסרט החדש יהווה אדמה פרויה להצגת דמויות חדשות לגמרי".

את הסרט יביים פרנסיס לורנס שביים את שלושת הסרטים האחרונים בסדרה, את התסריט שיהיה מבוסס על ספרה החדש של סוזן קולינס יכתוב מייקל ארנדט שכתב את התסריטים של "מלחמת הכוכבים 7" ו-"משחקי הרעב: התלקחות".

דונלד סאת'רלנד בתור קורניליוס המבוגר מתוך "משחקי הרעב עורבני חקיין: חלק 2
דונלד סאת'רלנד בתור קורניליוס המבוגר מתוך "משחקי הרעב עורבני חקיין: חלק 2 © צילום: באדיבות yespress

כזכור כבר לפני שנה סיפרנו לכם על כך שסוזן קולניס, מחברת "משחקי הרעב", הכריזה כי היא מתכננת להשיק השנה ספר וסרט חדש - וכעת הדבר הפך רשמי. הספר שכולל 624 עמודים יצא לאור ב-19 במאי ועל עלילתו יהיה מבוסס הסרט החמישי.

תגובות