חדשות הקולנוע: סרט חדש של "מלחמת הכוכבים". צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: סרט חדש של "מלחמת הכוכבים"

במאי "ת'ור: אהבה ורעם" עתיד לביים סרט של "מלחמת הכוכבים", הסרט "שודדי הקאריביים" בדרך ועדכון חדש על הסרט עם טום קרוז בחלל - כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רעיונות חדשים לוונדר וומן והאמזונות

הבמאית פאטי ג'נקינס חזרה לביים את סרטה השני של "וונדר וומן" שעתיד לצאת בעוד זמן לא רב. אמנם לא ברור אם תחזור לביים את הסרט השלישי, או מתי בכלל תתחיל העבודה עליו - אבל היא הודתה כי כן יש לה רעיונות לעלילה (בעבר דווח כי סיפור לסרט השלישי כבר קיים אך עתיד להשתנות). ג'נקינס אמרה גם כי אינה מתכוונת לביים סרט ספין אוף על האמזונות, אבל כן יש לה רעיונות מה יכול לקרות בו. אין ספק שגם אם הבמאית לא תביים אף אחד משני הסרטים האלו, עדיין תצליח להשאיר חותם כתוצאה מיכולתה לספר את הסיפור של דיאנה (המוכרת לנו גם כוונדר וומן) כבר מהסרט הראשון. כשדיברה עם מגזין "Total Film" על עתיד הפרנצ'ייז, זה מה שהיה לה לומר: "אני לא הולכת לסגור מחשבה על כך עד שהסרט הזה ייצא, כי אני רוצה מעין פלטה נקייה ולהיות נקייה ממחשבות. אבל כן, יש לי קשת במוחי של הסרט הראשון, הסרט השני, הסרט של האמזונות והסרט השלישי". אין ספק שגם אחרי "וונדר וומן 1984" נשאר לנו הרבה מה לצפות לו.

© צילום: Gettyimages.IL/Alberto E. Rodriguez u ובאדיבות גלובוס מקס

"שודדי הקאריביים 6" בדרך

הסרט האחרון בסדרת "שודדי הקאריביים" יצא אי שם בשנת 2017, וזה היה נראה כאילו הוא תוכנן להיות הסרט האחרון בסאגה המקורית, במיוחד לאחר הופעתם של קירה נייטלי ואורלנדו בלום מהסרטים המקוריים שנתנה לסרט סוג של סגירת מעגל. הדיבורים על חידוש גם כן חיזקו את הטענה הזו, אבל עכשיו נראה כי "שודדי הקאריביים" יחזור לסיבוב נוסף. סקיילר שלר מחדשות מגזין "The DisInsider", העלה לחשבון הטוויטר שלו גיף של "שודדי הקאריביים" וכתב "אני מקווה שאוכל לאשר לכם כמה דברים בקרוב", האם זהו רמז לסרט השישי? את זה רק הזמן יגיד. 

© צילום מסך מטוויטר

נלחם בכוכבים

הבמאי טאיקה וואטיטי (שאחראי ללהיטים "ת'ור: ראגנרוק", ו-"ג'וג'ו ראביט) לא נענה בעבר (באופן חד משמעי) לשמועות על היותו מביים סרט חדש של "מלחמת הכוכבים". אולם השבוע הוכרז באופן רשמי מפי חברת "לוקאס פילם" כי הבמאי והשחקן זוכה האוסקר כן יהיה אחראי על הבימוי והכתיבה המשותפת (יחד עם התסריטאית קריסטי ווילסון-קיירנס) של סרט קרוב בסדרת הסרטים המצליחה. תאריך שחרור עוד לא קיים לסרט, וגם לא הרבה פרטים על העלילה - אבל אנחנו בטוחים שהסרט הזה יהיה משהו מיוחד ושונה, כמתאים לוואטיטי. 

© צילום: באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

טום קרוז בחלל

אחרי שכבר גילינו על הפרויקט המרגש של טום קרוז ואילון מאסק, עכשיו יש עדכונים נוספים לגבי המסע המדובר לחלל. נאס"א הכריזו כי גם הם יצטרפו לפרויקט ואף יאפשרו לטום קרוז ולצוות ההפקה לצלם את הסרט בתחנת החלל שלהם: "אנחנו מאוד מתרגשים לעבוד עם טום קרוז על סרט בתחנת החלל!" מנהל נאס"א כתב בטוויטר. הכי מרגש! 

הלהיט הבא

יוצר הסרטים סם ריימי ("ספיידרמן" ,"ארץ אוז" ועוד), חבר לכותבי סרט האימה "מקום שקט", סקוט בק ובראין וודס, כדי לפתח סרט מותחן ומדע בדיוני בשיתוף "סוני". לפי מגזין "Variety", זהו שיתוף פעולה השני של השלושה, כותבי "מקום שקט" כבר חברו לריימי באחד הפרקים בסדרה "50 States of Fright". כרגע הסרט בפיתוחים ראשוניים ועוד אין לו שם רשמי, אבל אנחנו סבורים כי ייצא משהו מגניב מאוד משיתוף הפעולה הזה. 

מקום שקט
מקום שקט © צילום: באדיבות yes

כוכב עולה

כוכב סרטי "מארוול" והשחקן שעומד מאחורי הדמות של "קפטן אמריקה", כריס אוונס, פתח השבוע אינסטגרם וכבר ביסס את מעמדו כאושייה מן השורה, כאשר תוך יממה אחת בלבד הספיק אוונס לצבור בחשבונו שניים וחצי מיליוני עוקבים. מאז נוספו, עד לרגע כתיבת שורות אלו, כ-400 אלף עוקבים - וברור לכולנו שזו רק ההתחלה! אנחנו צופים שבעתיד עוקביו של אוונס עתידים לקבל תוכן מיוחד שנותן לנו נקודת מבט נוספת לחייו של קפטן אמריקה, גם מחוץ למסך.

סרט נוסף לכריס המסוורת'

הסרט "טיילר ריק: חילוץ" שוחרר לשירות הסטרימינג "נטפליקס" לאחרונה, וכבר הסתמן כלהיט מטורף. בעקבות עלייה משמעותית במספר הצופים ורוכשי השירות הביתי של "נטפליקס", נראה שהסרט עתיד להצליח אפילו יותר מהצפוי בזכות תפקידו של המסוורת'. השבוע נמסר כי סרט המשך ללהיט מתוכנן באופק יחד עם האחים רוסו, שמתכננים להחזיר את כריס המסוורת' ואת הבמאי סם הרגרייב לסרט. "העסקה סגורה בשבילי לכתוב את 'טיילר ריק: חילוץ 2' ואנחנ בשלבים הפורמטיים של מה הסיפור יכול להיות. אנחנו לא מתחייבים לאם הסיפור ילך קדימה או אחורה בזמן, השארנו סוף פתוח שמשאיר לקהל סימני שאלה", אמר ג'ו רוסו למגזין "Deadline".

© צילום: באדיבות yes

"רובוטריקים" חדש בדרך

החברה ההוליוודית "פרמאנט" מודיעה כי הסרט הבא שיצטרף לרשימת סרטי "רובוטריקים" עתיד לצאת ביוני 2022, וזאת בתקופה בה הסרטים נראים רחוקים מהמסכים יותר מאי פעם. אולם השאלה האמיתית עוסקת במבנה הסרט וביצירתו. הסרט קיבל תאריך חדש, אך הוא נושא שני תסריטים נפרדים, שנכתבו על ידי ג'ובי הארולד וג'יימס ואנדרבילט, ניתן להניח שבעתיד ימוזגו לתסריט אחד סופי. בנוסף, חובבי סרטי הרובוטים והמדע הבדיוני ידעו לספר כי בעבר הסטודיו החזיק בידיו גם סרטים העוסקים במלחמה בווירוסים, שנמצאים גם הם בפיתוח. 

© צילום מיוטיוב

דווין ג'ונסון

דווין "דה רוק" ג'ונסון חגג השבוע (ב-2 למאי) את יום הולדתו ה-48, ואנחנו מאחלים לו המון מזל טוב! הכוכב הקורע מוכר לנו מסרטים רבים, בניהם "משמר המפרץ", "ג'ומנג'י", "מהיר ועצבני", "בלאדשוט" וסרט האקשן הקרב ובא "אדם השחור" של "DC". אין ספק שאנחנו רוצים להמשיך לראות את הכוכב על מסכי הקולנוע שלנו, וככל הנראה הוא לא הולך לשום מקום בזמן הקרוב.

© צילום: פליינט
תגובות