קיץ מהסרטים: אלו הסרטים שיפתחו לכם את החופש. צילום: באדיבות yes

קיץ מהסרטים: אלו הסרטים שיפתחו לכם את החופש

חופשת הקיץ כבר כאן, ואומנם היא לא מתקיימת בדיוק כהרגלה, עדיין יש משהו שיכול להכניס אותנו לאווירת הקיץ והחופש ברגע. מה זה, אתם שואלים? הכנו לכם רשימת סרטים כיפים במיוחד שכולם סובבים סביב חופשת הקיץ, שיתנו לכם את הוויבים הטובים האלו.

אמרתם קיץ? קיבלתם! ארגנו לכם את הסרטים הכי כיפיים, קלילים, ובקיצור - הכי של הקיץ. אז למה אתם מחכים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קאמפ רוק

נפתח את הרשימה בסרט אחד שכולם מכירים (ומי שלא, זה הזמן). "קאמפ רוק" הנוסטלגי מספר, כשמו כן הוא, על מחנה קיץ שכולו מוזיקה, ריקודים, אהבה וגם קצת דרמה. אם כל זה עוד לא שכנע אתכם שזה ה-סרט להתחיל איתו את הקיץ, נזכיר לכם גם שדמי לובאטו נמצאת בתפקיד הראשי (עוד כשהיה לה פוני) וגם האחים ג'ואנס שהתאחדו שוב לא מזמן. יש יותר טוב מזה?

 

מאמא מיה!

עוד קיץ מוזיקלי מקסים על מסך הקולנוע, מעוטר בשירי הלהקה שכבשה את העולם, "אבבא". הסרט גדוש בכוכבים מהשורה הראשונה וגם ברוח הקיץ השמחה והקצבית. כשסופי (אמנדה סייפריד) עומדת להתחתן, היא מחליטה סוף סוף לברר מי אביה האמיתי, וקוראת את היומן שאמה (מריל סטריפ) כתבה בצעירותה. היא מגלה שישנן שלוש אפשרויות למי באמת יכול להיות אביה, ומזמינה את כולם לחתונה. השתלשלות האירועים יוצרת סרט קורע, מרגש, ועם מוזיקה מדהימה שתגרום לכם לקום מהספה ולרקוד. בואו לא נשכח גם מהלוקיישן הקייצי מכולם - אתר נופש שממוקם על אי מהמם.

 

עשיר בהפתעה

גם כאן מדובר בקיץ לא כל כך שגרתי, אפילו מפתיע, אך בהחלט קיץ מהסרטים. כמו כל רומנטיקה טובה, הסיפור הזה מתחיל כשגבר ואישה נפגשים ומתאהבים, והם נראים לצופים כמו הזוג הכי מתוק בעולם. אבל בסרט הזה יש טוויסט, כשאח של ניק יאנג מתחתן, הוא רוצה לקחת את בת זוגתו, רייצ'ל צ'ו, לפגוש לראשונה את משפחתו בהונג קונג - ואז היא מגלה שהוא הבן לאחת המשפחות העשירות ביותר באזור, והיא לא בטוחה כמה ההפתעה הזו טובה.. למרות שהזוג והמשפחה של החתן עוברים טלטלה רצינית, הם עדיין נהנים מקיץ מטורף בהחלט.

 

ספיידרמן: רחוק מהבית

מי אמר שגיבורי-על לא יכולים להנות מחופשת הקיץ? גם ספיידרמן רוצה להנות מחופשה פעם בכמה זמן. לאחר האירועים של "הנוקמים: סוף המשחק"  (אם לא ראיתם, כדאי להשלים פערים לפני הקריאה והצפייה) נראה כי כולנו, וגם פיטר פארקר, צריכים חופשה קצרה. כשהכיתה של פיטר טסה לאירופה, זו ההזדמנות המושלמת שלו לקחת הפסקה מהכל ולהנות מהנופים כמו תייר רגיל. רק חבל שלא הכל הולך בדיוק כמו שתכנן (טיפ מאיתנו, אל תסנן את ניק פיורי). בכל מקרה, למרות הקשיים, ספיידרמן חווה בסרט את החופשה של חייו.

 

אחוות הג'ינס

אקס-או, גוסיפ גירל.. אופס! התבלבלנו לרגע, גם כאן בלייק לייבלי מככבת, אבל זה לא "גוסיפ גירל" (אחת שיודעת). גם אלקסיס בלדל (בנות גילמור), אמריקה פררה ואמבר טמבלין מככבות בסרט "אחוות הג'ינס". סרט הלהיט הזה מספר על ארבע חברות טובות שהולכות לכיוונים שונים בחופשת הקיץ שלהן, אבל הם שומרות על קשר ומתחלקות בדבר אחד - ג'ינס מיוחד שמביא להן מזל, ומתאים לכולן. זה סרט מושלם לצפייה עם החבורה הקרובה שלכם, ואולי גם אתם תמצאו איזה ג'ינס מיוחד בקיץ..

 

הקיץ האחרון

נדמה של-"נטפליקס" יש איזה קטע לאחד מלא כוכבי סדרות נוער לסרט נעורים אחד גדול, כי זה מה שהם עשו עם "הקיץ האחרון". קיי-ג'יי אפא (ריברדייל), מיה מיטשל (משפחת פוסטר) וטיילור פוזי (זאב צעיר) מתאחדים כאן בלהיט אחד קיצי במיוחד. בסרט יש אהבה, צחוקים, והכי חשוב - הרגשה טובה של קיץ.

 

אבא מתארס

קומדיה קורעת בכיכובה של לינדזי לוהן (ילדות רעות). במחנה קיץ שתי ילדות נפגשות ולא כל כך מסתדרות, עד שהן מגלות שיש להן מכנה משותף גדול - המראה שלהן. לאחר שהן מחברות את הנקודות הן מבינות שהן תאומות, אז הן מתחלפות אחת עם השנייה כדי להכיר את ההורים שלהם (וגם להחזיר אותם להיות ביחד).

 
תגובות