במיוחד לקיץ: הסדרות שמתרחשות בחופש הגדול. אוהד רומנו, אווה גז

במיוחד לקיץ: הסדרות שמתרחשות בחופש הגדול

החופש הגדול החל היום באופן רשמי, וכדי לעשות סיפתח לקיץ כמו שצריך, אספנו עבורכם כמה מהסדרות הישראליות שמתרחשות בחופש הגדול

בסדרות נוער רבות, ישנה התעסקות גדולה בחופש הגדול בעיקר כי יש הרבה זמן פנוי להיקלע להרפתקאות רבות ומגניבות. במיחד לסיפתח הרשמי של החופש - אספנו עעבורכם כמה המסדרות שהתרחשו בחופשת הקיץ. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אילת

הכי חופשת קיץ שיש! הסדרה, בכיכובם של עומר חזן, קים אור אזולאי, ניב סולטן ועוד רבים, אולי לא חודשה לעונה שניה אך הביאה לנו את העיר הדרומית עד הבית בהיסטריה רבה. הסדרה עסקה בחבורת בני נוער אשר מגיעים (כל אחד מסיבתו שלו) לבית מלון באילת בזמן החופש הגדול ובמהרה נקלעים להרפתקאות מעניינות שונות החל מבידוד בגלל קרינה ועד פושעים, אהבה ורמאויות בדרך לתהילה.

 

יומני החופש הגדול

היי! הגיע הרגע שלנו, היי סיימנו ללמוד התבגרנו! - סביר להניח שהשיר הזה נשמע מאז בלא מעט מסיבות סיום ובצדק! כמו שניתן להבין כבר מהשם של הסדרה, "יומני החופש הגדול" אכן התרחשה בחופש הגדול ועסקה בארבע חברות בנות 16 שנישבעו שדבר לא יפריד ביניהן ותכננו כבר זמן רב את הבילויים לקיץ. לצערן אחת החברות נאלצה לעבור למילאנו למספר שנים ועל כן הבנות מנסות להרוויח כסף בקיץ כדי להצטרף אליה.

© אווה גז, באדיבות yes

כדברא

בניגוד לאחרות, הסדרה מתרחשת בחופש הגדול רק בעונתה הראשונה, בה מגיעות האחיות קירקי ואביגיל לקיבוץ ושם קירקי מגלה שהיא למעשה "כדברא" בעלת כוחות כישוף שאמורה להגן על בני האדם. בעקבות כך קירקי ואחותה מכירות חברים חדשים, אותם הם פוגשים בקיבוץ ויחד איתם (ולרוב גם בנפרד בגלל הסוד הגדול) נקלעים להרפתקאות רבות ומנסים להציל את העולם מפני הרעים.

© צילום: דודי חסון

גאליס

אי אפשר לדבר על סדרות המתרחשות בחופש הגדול בלי להזכיר את "גאליס", מחנה הקיץ היוקרתי שכולנו חלמנו להיות בו יום אחד. כמעט כל עונה דילגה בין שנה לשנה במחנה הקייצי. העלילה עוקבת אחר הרפתקאותיהם של דני, יונתן, ליעם, הוגו, יולי, דורי ועוד דמויות נוספות (המתחלפות מעונה לעונה). המחנה והיער מתגלים כמקום לא תמים בכלל, אשר מכילים בתוכם כמה סודות גדולים ומשונים בהובלתו של המיועד האולטימטיבי.

 

ספיידרז

הסדרה הכי חדשה ברשימה! במסגרת משימת ריגול, הורי משפחת פישר מגיעים לצימר למשך הקיץ כדי לגלות מי זיהם את המים באגם בקירבת הצימר, עד מהרה שלושת ילדיהם מצטרפים אליהם ומפה לשם כך גם החברים של הילדים שלהם, יחד הם מקימים את חבורת ה"ספיידרז" (המרגלים הצעירים. משחק מילים של "מרגלים" ודור ה-Z) ומצטרפים כדי לעזור. אנחנו כבר מחכים לעונה השנייה!

© גיא כושי ויריב פיין
תגובות