הסרטים שלא ידעתם ששחקנים ישראלים הופיעו בהם. צילום: ורד אדיר, באדיבות yes וצילום מסך מאינסטגרם

הסרטים שלא ידעתם ששחקנים ישראלים הופיעו בהם

ישנם סרטים הוליוודים רבים בהם שחקנים ישראלים משתתפים, גם אם אולי לא הבחנתם בהם. אבל אל תדאגו, כי אספנו כמה משמות השחקנים הישראלים שכיכבו בהוליווד ואולי לא ידעתם!

גם השחקנים הגדולים ביותר שיחקו פעם בתפקידים לא כל כך גדולים, ואולי כאלה שלא ידעתם עליהם כלל. הנה רשימה של השחקנים המוכרים, שלא ידענו שלקחו חלק בסרטים ההוליוודים האלה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בני ברוכים - רמבו

נפתח את הרשימה שלנו עם הסטנדאפיסט האהוב, שמככב בימים אלה בתוכנית הריאליטי "הישרדות VIP", בני ברוכים. כבר אז כשהיה בן  16, ברוכים לוהק לסרט האייקוני "רמבו 3" שבין היתר צולם בישראל (בשנת 1988) בתור חייל שנמצא במסוק קרבי. גאווה ישראלית!

© הישרדות VIP, רשת 13

אודיה רש - מקום לאהבה, צמרמורת

השחקנית הישראלית אודיה רש עברה בגיל צעיר עם משפחתה לארצות הברית והחלה את קריירת המשחק שלה בתור נערה. לרש יש הישגים מרשימים בתעשיית הקולנוע ושניים מהם, בסרט שובר הקופות "צמרמורת" שבו גילמה את האנה ובסרט "מקום לאהבה" שיחקה בתפקיד הראשי את דמותה של לייסי. מלבד הסרטים האלו, רש שיחקה בעוד כמה סרטים הוליוודים מוכרים (למשל "המעניק") אבל לזה בטח כבר שמתם לב.

גל גדות – כמו יום ולילה

נמשיך את הרשימה הזו עם הוונדרוומן הישראלית שלנו, גל גדות. אומנם אנחנו כן מכירים את גל גדות ואת הקריירה שלה בסרטים הוליוודים רבים, אבל אולי לא ידעתם שבשנת 2010, גדות כיכבה בסרט האהוב "כמו יום ולילה" בכיכובם של טום קרוז וקמרון דיאז, ולקחה חלק בסרט כתפקיד אורח בתור נעמי, סוכנת סמויה.

 

תומר קאפון, אנחל בונני, מייקל לואיס ונוספים - שבעה ימים באנטבה

הסרט "שבעה ימים באנטבה" מציג את סיפור "מבצע יונתן" הידוע מתחילת ההתארגנות ועד סוף המבצע. הסרט אומנם לא התקבל בזרועות פתוחות בישראל, כיוון שהיו טענות על עיבוד הסרט והצגת המחבלים בפן אמפטי מדי וכי המעיטו בסיפור הגבורה הישראלי בסיפור, אך עם או בלי הביקורות - זהו בהחלט הישג מרשים עבור השחקנים הישראלים שלקחו בו חלק והראו להוליווד מפגן כוח ענק. אגב, אנחל בונני גילם את יוני נתניהו, מפקד המבצע.

 
 

עידו מוסרי - אל תתעסקו עם הזוהן

עידו מוסרי, המוכר לנו בעיקר כקול מאחורי הדמות "בובספוג", מגלם בסרט "אל תתעסקו עם הזוהן" בכיכובו של אדם סנדלר, את אורי בתפקיד משנה. אורי מתגורר בניו יורק שבארה"ב, עובד בחנות למוצרי חשמל והחבר הכי טוב של הזוהן (אדם סנדלר) שמייעץ לו בנושאים שונים. חדי העין ישימו לב שגם ימית סול (הפיג'מות) מופיעה בסרט לדקה או שתיים.

© צילום מסך מ"אל תתעסקו עם הזוהן"
 

דר זוזובסקי - PAPA

נסגור את הרשימה שלנו עם הסרט "Papa" שיצא לאקרנים בשנת 2018.העלילה בסרט מתמקדת בסטודנט בקולג' המתגורר בבוורלי הילס, ששמו בן והוא מחפש את הוריו הביולוגיים. דר זוזובסקי, לוקחת צעד קדימה בעולם המשחק ומגלמת במהלך הסרט את דמותה של שילה.

 

 

תגובות