תחזיקו חזק: אלו סרטי האקשן שכדאי לצפות בהם. צילום: באדיבות יחסי ציבור

תחזיקו חזק: אלו סרטי האקשן שכדאי לצפות בהם

החופש הגדול כבר כאן ואתם עדיין מתלבטים באיזה סרט לצפות יחד עם החברים, המשפחה או גם רק בעצמכם? הכנו עבורכם רשימת סרטי אקשן שאסור לכם לפספס!

אם אתם טיפוסים של אדרנלין וריגושים, זו הכתבה בשבילם - אלו סרטי האקשן שלא כדאי לכם להפסיד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מהיר ועצבני

סדרת הסרטים "מהיר ועצבני" כוללת כ-8 סרטים, הסרט הראשון בסדרה יצא בשנת 2001 ומאז הפכה הסדרה לאחת מסדרות הסרטים המצליחות בעולם הקולנוע. העלילה מספרת את סיפורם של צוותים שמתחרים אחד בשני במרוצי מכוניות ולאט לאט נכנסת גם אל חייהם האישיים, כמו משפחה, אהבה וילדים. הסרט גם זכה לספין-אוף מוצלח בשם "הובס ושואו".

 

וונדר-וומן

הסרט "וונדר-וומן" בכיכובה של גל גדות, מתמקד בלוחמת דיאנה שגרה באי האמזונות. יום אחד היא פוגשת את סטיב, שמגיע לאי בזמן מלחמה. היא מחליטה לעזוב יחד איתו ללונדון, שם השניים נלחמים על חייהם על מנת להציל את האנושות. סרט זה זכה לפרסים רבים וביקורות מעולות, וסרט ההמשך "וונדר-וומן 1984" עתיד לצאת בקרוב אל בתי הקולנוע. הסרט מלא באקשן כמו שרק גיבורי-על יודעים לעשות.

 

האשליה

לפני כ-7 שנים, אי שם בשנת 2013, יצא לאקרנים הסרט "האשליה" שמציג את סיפור הפרשים הקוסמים - ג'ק וילדר, דניאל אטלס, הנלי ריבס ומריט מק'קיני שמתארגנים יחד למופע קסמים מיוחד מאוד שכולל שוד שלא נראה כמוהו. במהלך הסרט אנחנו רואים את כל התהליך, מתחילת המפגש בינהם עד לתכנון ובסופו של דבר - איך הם עשו את הקסם? בנוסף, לסרט זה יצא סרט המשך בשם "האשליה 2".

 

הרץ במבוך

סדרת הסרטים "הרץ במבוך" מבוססת על סדרת הספרים שכתב ג'יימס דשנר. במהלך הסרטים אנחנו נתקלים בתומס (דילן או'בריאן) שמבין שהוא הגיע למבוך והוא כלוא בו יחד עם עוד נערים ללא זיכרון מדוע הם שם. לאט לאט, הם מצליחים לעשות לעצמם חוקים שונים שאותם הם מבצעים על מנת לצאת מהמבוך שאליו נקלעו.

 

גורד שחקים

סוכן FBI לשעבר, עובר עם משפחתו לגור בהונג קונג שבסין. הם עוברים לגור בבניין גורד שחקים ניסיוני שהופך להרסני. במהלך הסרט הם נתקלים בלא מעט בעיות, והם צריכים לדעת להתמודד עם בעיות במצב של סכנת חיים. ערך המשפחה מודגש בסרט זה ואין ספק שהוא סוחף ומרתק,  הכי אקשן!

 

קילרים

הסרט "קילרים" הוא אקשן קורע במיוחד בכיכובם של אשטון קוצ'ר המוכר לנו בעיקר בתור קלסו מהתוכנית "מופע שנות השבעים" וקתרין הייגל ששיחקה בסדרה "האנטומיה של גריי". ג'ן וספנסר נפגשים לראשונה במהלך חופשה ויוצאים לדייט, לאחר תקופה שהם יחד הם מחליטים להתחתן. לאט לאט ג'ן מגלה את סודותיו המשונים והמסוכנים של בעלה ואפילו עוזרת לו במשימות שונות שבהם נתקל במהלך הסרט.

 

המלאכיות של צ'ארלי

לפני כשנה, יצא חידוש לסרט הקלאסי "המלאכיות של צ'ארלי". הסרט מציג את ג'יין, סבינה ואלנה, שלוש סוכנות חשאיות שנלחמות בסיטואציות רבות שמביאות לנו אקשן מלא באדרנלין. בנוסף, לסרט יצא שיר בשיתוף פעולה עם הזמרות לנה דל ריי, אריאנה גרנדה ומיילי סיירוס שנקרא "DON’T CALL ME ANGEL"  והפך ללהיט.

שימו לב - הסרט מומלץ לגילאי 14+

 

אושן 8

"אושן 8" הוא סרט ספין אוף לסדרת הסרטים שהתחילה ב-"אושן 11" והוא מלא בקאסט של כוכבות חזקות. במהלך נשף ה"מט גאלה" המסורתי בניו יורק, שמונה נשים חזקות ועוצמתיות, מתכננות לעשות מעשה גדול שעלול לסבך אותן ולגרום לבעיות רבות - אבל לנו הוא בהחלט יגרום להרבה אקשן. בסרט לקחה חלק הזמרת ריהאנה, והוא הכי גירל פאוור!

 

יחידת המתאבדים

נמשיך את הרשימה שלנו עם הסרט  "יחידת המתאבדים" שמבוסס על הקומיקס ומאחד יחד את הפושעים הכי גדולים ביקום של "די-סי".כדי לסקל איום גדול על ארצות הברית והעולם, חבורת הפושעים משוחררת מהכלא כדי לבצע משימה קשה וחד פעמית - בה הם צריכים להיות שם אחד בשביל השני. הסרט זכה להצלחה רבה ובעקבות כך צפוי לצאת בעתיד הקרוב סרט המשך. מתרגשים? גם אנחנו!

 

מים לא שקטים

מותחן הלהיט הזה ייתן לכם סרט מותח ומפחיד. בלייק לייבלי המוכרת לנו בעיקר מתפקידה בסדרה "אחת שיודעת" מגלמת בסרט את ננסי, לאחר מות אמה היא מחליטה לטוס לחופשה אקזוטית כדי לגלוש ולהתנתק מהשגרה. אבל, היא לא ידעה שזו טעות - היא נמצאת בחוף מבודד, ולאחר שקרתה לה תאונת גלישה היא צריכה להישאר במים ולנסות להתמודד באופן עצמאי. בואו רק נאמר שהאקשן הזה בהחלט יגרום לכם להיות במתח, והוא לא לבעלי לב חלש! 

הסרט מומלץ לגילאי 14+

 

 

 

תגובות