חדשות הקולנוע: פריקוול של "גריז" קורה. צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: פריקוול של "גריז" קורה

סרט נוסף מהעולם הקצבי של "גריז" קורה, 'נטפליקס' לא עוצרת לרגע עם שני פרויקטים גדולים חדשים, ומה הם הדחיות הנוספות שנעשו בגלל הקורונה?

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הלהיט הבא של נטפליקס

מסתמן כי יוצא "מארוול" הטרי, כריס אוונס (שידוע בעיקר בתפקידו כקפטן אמריקה) יאחד כוחות עם ראיין גוסלינג (היומן) לטובת סרט של ׳נטפליקס׳. זו עתידה להיות ההפקה הכי גדולה ויקרה ככל הנראה שנראתה עד כה ברשת הסטרימינג, אותה ייביימו האחים רוסו, ג'ו ואנתוני רוסו (שאחראים גם על "הנוקמים: סוף המשחק"). הסרט ייקרא "האיש האפור", ויהיה ככל הנראה סרט אקשן שמערב יריבות בין שני רוצחים. אמל'ה!"הנוקמים: סוף המשחק"

"הנוקמים: סוף המשחק" © צילום: באדיבות פורום פילם 

כבר לא יגיע לקולנוע?

לאחר דחיות רבות (מאוד) מסיבות שונות, הסרט "המוטנטים החדשים", שמהווה חלק מסדרת ה-"אקס-מן" אולי בכל זאת ידלג על הקולנוע ויעבור ישירות לשירות הסטרימינג ׳דיסני פלוס׳. בעקבות התפשטות נגיף הקורונה נדחה שוב הסרט המדובר, ועכשיו רץ ברשת סרטון שמראה פרומו של הסרט ומייד אחריו את הלוגו של החברה, עם תאריך שחרור של הרביעי בספטמבר. מכיוון שאין לדעת את המקור של הסרטון, שנראה כי צולם ממסך טלוויזיה, אין לדעת בוודאות מה פשר הדבר או אם הוא אמין לחלוטין. כרגע נשאר רק לחכות ולראות.

הארלי קווין מבוטלת?

אין ספק שדמותה של הארלי קווין בסרט "יחידת המתאבדים" של "DC" היא אחת הדמויות המרכזיות בסרט, שזכתה לפופולריות רבה. לכן, לא הופתענו כשקיבלנו סרט נוסף המתרכז בה ובחבורה של גיבורות חזקות במסר פמניסטי חזק. אך חדשות מצערות הגיעו מפי אולפני "האחים וורנר" לאחר שהודיעו כי נכון לעכשיו אין להם טעם להמשיך לסרט ההמשך שתוכנן. כאמור "ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת" זכה לביקורות מגוונות אך עדיין לא הצליח להגיע לרף שקבעו לו באולפנים. שיחרור הסרט לאולפנים בתחילת המגפה לא תרם למכירות הכרטיסים, אך לא בטוח שזו הסיבה היחידה לביטול.

"ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת"
"ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת" © צילום מסך מטריילר

לילות הקיץ חוזרים

כולם התאהבו בסיפור האהבה של סנדי ודני על רקע שנות ה-50 (עלילתית) במחזמר "גריז" האייקוני, וסוף סוף נדמה שנזכה לראות סרט נוסף, פריקוול, שכרגע נקרא "אהבת קיץ" (Summer loving). הסרט יתרכז בימים הטובים של סנדי ודני בקיץ ההוא בו הכירו, במקום בעלילת המשך מהנקודה בה עצרנו. כעת אנו גם יודעים על הבמאי שהצטרף להפקה הלא הוא ברט היילי. נכון לעכשיו עוד אין תאריך יציאה לאור, אבל אנחנו כבר מתחילים להכין את הפופקורן!

"גריז"
"גריז" © צילום: באדיבות yes

פעם שלישית גלידה 

הסרט 'וונדר וומן 1984' מבית DC קומיקס והאחים וורנר, ככל הנראה ידחה בפעם השלישית ל-2021. 'וונדר וומן 1984' נקבע במקור לצאת לאקרנים ביוני 2020, אך עם פרוץ מגפת הקורונה נדחה לאוגוסט ולאחר מכן לאוקטובר. לסרט ישנן ציפיות ענקיות מבחינת הכנסות ואולפני הסרט שוקלים כעת לעכב את הסרט בבימוי פטי ג'נקינס לשנת 2021, בגלל המגפה שעדיין מכה בארצות הברית. כמו כן, מגפת הקורונה מעוררת הרס רב בעסקי הקולנוע, ואנליסטים חוזים שהוליווד עשויה להתמודד עם מחסור של 20 מיליארד דולר.

 

© צילום: בהפצת Entertainment Tulip

דחייה נוספת ל-TENET

סרטו החדש של הבמאי כריסטופר נולאן 'TENET', היה אמור להחזיר אותנו לבתי הקולנוע, אך הוא נדחה עד להודעה חדשה. לפני התפרצות מגפת הקורונה הסרט תוכנן לעלות לאקרנים ב-16 ביולי, אך עקב אילוצים הועבר תחילה ל-30 ליולי ולאחר מכן ל-12 לאוגוסט וכעת נדחה למועד לא ידוע. בהודעה שמסר יושב ראש אולפני 'האחים וורנר', טובי אמריך, נאמר: "החלטנו לדחות את שני סרטנו הבאים, נודיע על תאריך יציאה חדש ל-'TENET' בקרוב מאוד". 

 

הפרויקט החדש של 'נטפליקס'

רשת הסטרימינג נטפליקס זכתה בזכויות לסרט 'Leave the world behind', שיהיה בבימוי סם אסמאעיל. על-פי דיוויחים מי שהתחרו עם רשת הסטרימינג 'נטפליקס' על זכויות הסרט הן 'אפל' ו-'MGM', אך בסופו של דבר 'נטפליקס' זכתה. העלילה מתרכזת במשפחה אשר יוצאת לחופשה באיי האוקיאנוס האטנלטי, אך לפתע בשעות הלילה המאוחרות בעלי הבית באים לביקור לא צפוי שמשנה הכל, הם מביאים חדשות על כך שאפלה פתאומית סחפה את העיר. לפי דיווחים, הסרט יאחד את לא אחרים מדנזל וושינגטון וג'וליה רוברטס, ששיחקו בעבר בסרט אחד ביחד בשם "תיק שקנאי". איזו התרגשות!

© צילום: gettyimages_IL/Pascal Le Segretain

בנדיקט קמברבאץ'

השבוע (ב-19 ליולי) חגג השחקן בנדיקט קמברבאץ' את יום הולדתו ה-44. השחקן מוכר לנו בעיקר מתפקידו של "דוקטור סטריינג'" בסרטי 'מארוול' רבים וגם מהסרטים "משחק החיקוי", "המלחמה על הכוח" ועוד רבים. יום הולדת שמח!

"דוקטור סטריינג'"
"דוקטור סטריינג'" © צילום: באדיבות פורום פילם

דניאל רדקליף

היום (ה') חוגג השחקן דניאל רדקליף, הלא הוא הארי פוטר, את יום הולדתו ה-31 (מרגישים זקנים כבר?). השחקן מוכר בעיקר בזכות תפקידו בסדרת סרטי "הארי פוטר" אולם גם שיחק תפקידים מרכזיים בסרטים כמו "האשליה 2" ו-"בחזרה מטואיצ'י". נאחל לשחקן המון מזל טוב!

"הארי פוטר"
"הארי פוטר" © צילום: TM WARNERBROS
תגובות