הבינג' השבועי: "המפתחות של משפחת לוק" מצויינת ומותחת. Christos Kalohoridis/Netflix

הבינג' השבועי: "המפתחות של משפחת לוק" מצויינת ומותחת

עם לוקיישנים עוצרי נשימה, שחקנים מעולים ועלילה מצוינת, "המפתחות של משפחת לוק" היא אחת הסדרות הטובות ביותר שנטפליקס הפיקה ואנחנו כבר מחכים לעונה הבאה!

הסדרה "המפתחות של משפחת לוק" מבוססת על קומיקס מצליח במיוחד בעל אותו השם. העלילה עוקבת אחר סיפורם של משפחת לוק, שלאחר רצח אביהם הם עוברים לבית שבו הוא גדל במסצ'וסטס, בית שנקרא "בית המפתח". מהר מאוד שלושת האחים במשפחה מגלים שבבית מסתתרים מפתחות קסומים ובעלי כוחות עצומים (למשל לעבור ממקום למקום במהירות או להיכנס לתוך מוחות של אנשים – וזה רק ההתחלה). לא עובר הרבה זמן והילדים מבינים שהם לא היחידים שיודעים על המפתחות והם מנסים להסתיר את המפתחות משד אנושי וערמומי במיוחד שרוצה מאוד את המפתחות ויעשה כל מה שהוא יכול כדי להשיג אותם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כאמור שלושת האחים במשפחת לוק הם התפקידים הראשיים בסדרה, אבל מי שגונב את ההצגה הוא האח הצעיר, בודי, (אותו מגלם ג'קסון רוברט סקוט בן ה-11). ג'קסון משחק בצורה נהדרת ומקצועית, הרבה יותר מילדים שחקנים בגילו. שני האחים אחרים, טיילר (קונור ג'סופ) וקינסי (אמיליה ג'ונס), הם בני נוער בתיכון. העובדה שבודי הוא ילד קטן גורמת לאחים הגדולים לא להאמין לו בהתחלה על המפתחות הקסומים, אך מהר מאוד הם נשאבים להרפתקה מתלתלת שבסופה הם מגלים את הסיבה לכך שאביהם נרצח.

 

הלוקיישנים בסדרה עוצרי נשימה, השחקנים מעולים וההתפתחות של העלילה בסדרה פשוט מצוינת ומותחת בכל רגע. כמו כל סדרת נוער, גם הסדרה הזו משלבת כמה סוגים של ז'אנרים כמו דרמה על טבעית, פנטזיה וקומדיה. רבים מגדירים את הסדרה הזו גם כסדרת אימה, אך היא לא מפחידה במיוחד (אלו מכם שלא מתחברים לסדרות אימה, באמת שאין מה לפחד). הסדרה המדהימה הזאת מתאימה לכל אחד, גם לנוער וגם למבוגרים שאוהבים סדרות מדע בדיוני ומלאות מסתורין – סדרה מושלמת לבינג' משפחתי.

© Christos Kalohoridis/Netflix

הסדרה עלתה בפברואר האחרון לרשת הסטרימינג נטפליקס ויש לה עונה אחת עם רק עשרה פרקים (אנחנו לגמרי היינו שמחים ליותר!). לאור הצלחת הסדרה, נטפליקס הודיעו רשמית שהם יפיקו עונה שנייה, אך בעקבות נגיף הקורונה שמסרב לעזוב אותנו נראה שיקח לא מעט זמן עד שנראה אותה בפועל.

© Ken Woroner/Netflix

 

 

תגובות