הכל בקצב: הסרטים שיגרמו לכם לרצות לרקוד. צילום: באדיבות yes

הכל בקצב: הסרטים שיגרמו לכם לרצות לרקוד

ראיתם פעם סרט שלא יכולתם להישאר לשבת בו, והייתם חייבים לקום ולצטרף לריקוד ולקצב? אם כן, אתם מבינים כמה זה כיף, וגם אם לא - אנחנו פה בשבילכם. הנה הסרטים שיגרמו לכם לזוז

מ-"סטפ אפ" הבלתי נשכח ועד קומדיית ריקודים של 'נטפליקס' בכיכובה של סופיה קרסון - אלו הסרטים שיתנו לכם קצב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מתח גבוה

דרמת ריקודים סוחפת - "מתח גבוה" הוא בהחלט סרט שיגרום לכם להזיז את הגוף ולהיות מרותקים אליו בו זמנית. נגן רחוב ורקדנית שלומדת בבית ספר נחשב לאומנויות, מתחברים ומחליטים להירשם לתחרות מטורפת עם פרס שיעזור לשניהם. יחד, עם צוות הריקוד שגר בקומה התחתונה (כמה נוח, הא?), הם כובשים את לבבות הקהל ואת הלב שלנו. אין דברים כאלה!

 

עוד סיפור סינדרלה

אוקיי, אז נכון שאולי הקונספט של סיפור סינדרלה קצת נמאס.. סתם! זה אף פעם לא נמאס, במיוחד לא כשזה בכיכובה של סלינה גומז האהובה עלינו. אז את העלילה הבסיסית כולם מכירים, סיפור אהבה בין נסיך לנסיכה במסיכה, אבל כאן כל זה מלווה בריקודים מטורפים ותחרות ריקודים מרהיבה במיוחד. 

 

 סטפ-אפ

סדרת הסרטים שכבשה את העולם (ואותנו במיוחד) עם הכי הרבה קצב, ואיך אפשר לדבר על סרטי ריקוד מבלי להזכיר אותה - "סטפ-אפ" זה סרט הריקוד שאסור לכם לפספס. חבורת רקדנים מוכשרים (מאוד) מתאחדים יחד מידי כל סרט לבצע ריקודים מטורפים במהלך העלילה, ובתוך כל זה תמצאו סיפורי אהבה מרגשים, חברויות לא צפויות והכי חשוב - קצב אדיר.

 

מפצח האגוזים וארבע הממלכות

סרט שמציג את האגדה המפורסמת באור שונה. קלרה מוצאת בערב חג המולד חוט זהב שמוביל אותה על עולם משונה בעל ארבע ממלכות ענקיות ומיוחדות. בכדי להשיב את האיזון לעולם, עליה להיכנס לממלכה הרביעית, המפחידה מכולם.

 

בילי אליוט

סיפורו של נער בריטי שרק רוצה לרקוד, ונאבק הרבה בשביל להשיג זאת. בסביבתו הלא מקבלת והעגמומית, בלי אליוט פוגש מורה לריקוד שמאמינה בו ורואה את הפוטנציאל שלו, היא מאמנת אותו כדי שיוכל להתקבל לבית ספר נחשב לריקוד - והוא עושה הכל בשביל להגשים את החלום.

 

תופסות קצב

סופיה קרסון משחקת כאן רקדנית שלא כל כך הצליחה להגשים את החלום הגדול של ההצלחה, וחוזרת לעיר הולדתה הקטנה. לאחר שחזרה, מגלה שיש תחרות שתוכל לעזור לה לחזור למסלול (או יותר נכון, לבמה) ולשם כך עליה לאמן קבוצת ילדות קטנות שרוצות להשתתף בתחרות. אין ספק שזה נשמע כמו משהו מיוחד מאוד, אז למה אתם מחכים?

 

 

 

 

 

תגובות