הישרדות: עידו ובני משחקים בצ'ארלי וחצי. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: עידו ובני משחקים בצ'ארלי וחצי

בזמן שבני מתחרה מול עידו באכילת ביצים קשות וברור לכולם מהרגע הראשון מי ינצח ומי יפסיד, אלה ועידן בשיחת נפש בחדר הממוזג שלהם ואילו כל השאר מעכירים את האווירה, כרגיל.

אסי וישראל ממשיכים להרים לבני ושולחים אותו לבקתה להתחרות בעידו קוז'יקרו במשימת אוכל סטייל "צ'ארלי וחצי". בני פשוט לא מבין שהוא לא נשלח לבקתה כי כל חברי הברית שלו חושבים שהוא אלוף, פשוט כי הם בשלב הליקוק וההרמה כדי שתיהיה איתם גם במועצת השבט הבאה (טוב, או כי הם פשוט לא רצו לפגוש בעידו-אוכל-הכל ולחטוף שוב כאב בטן).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בבקתה בני היה צריך להתחרות מול עידו באכילת קערה שלמה של ביצים קשות, והאמת? למי ששורד ורעב על האי המשימה הזאת לא אמורה להיות מאוד קשה. זה לא מגעיל, זה לא אוכל שאנחנו לא מכירים (זה כן המון חלמון שיתנקם בבטן שלהם אחר כך אבל זה לא נושא שהייתי מעוניינת להרחיב עליו כרגע). אבל, אחרי הביצה השלישית בני מתחיל להשתנק, להיחנק ובעיקר לשבוע, בעוד עידו אוכל את הביצים כאילו היו סוכריות טופי קטנות. 

© מתוך הישרדות, רשת 13

בני מנסה לפנות ללבו של עידו ומבקש ממנו לוותר למען ירדן - שהוריה מחכים וזקוקים לשיחת הוידיאו עמה. אבל עידו הוא ספורטאי והוא לא מוותר. והאמת? לדעתי - יותר מאשר הוא ספורטאי, הוא פשוט רוצה לחזור למשחק ולבני הברית שלו ולנקום את ההדחה המפתיעה שלו. 

כשנשארה לעידו ביצה אחת בקערה ולבני הרבה יותר, עצר עידו ושאל את בני אם הוא יהיה מסוגל לסיים את כל הקערה שלו, כשבני השיב שלא והוא מוותר - עידו היה חייב לסיים את הצלחת. הוא נתן לבני הזדמנות - וכשזה עדכן שהוא לא מסוגל עידו ניצח סופית את המשימה.

© מתוך הישרדות, רשת 13

ובזמן שבני ועידו משחקים בצ'ארלי וחצי - אלינה ועידן בחדר ממוזג, אחרי שאלינה זכתה במשימת הפרס. אחרי שהשניים עשו חסות כאילו הם הפרזנטורים של חברת המזגנים, הם עברו לשיחת נפש ועידן נפתח לאלינה וסיפר על חיויו ועל הרצון לאהבה ומשפחה. היה יפה ומרגש לראות את זה.

ובאנטיתזה גמורה, מחוץ לבקתה יושבים להם ישראל, אסי, אלה וירדן ובמקום שיחות נפש (או לחלופין כל שיחה נעימה) - חבורת השייח' פשוט מתעללת בירדן - זה התחיל מזה שהם אמרו לה שהם יצרפו אותה לברית שלהם, וירדן שלא ידעה איך להגיב ביקשה לחשוב על כך. אחרי דיונים ארוכים וכאילו מסע שכנועים אסי אומר לירדן "סתם, נראה לך?". אסי, נשמה, אתה אדם בוגר ולא ילד בן שש. מה זאת ההתנהגות הדוחה הזאת? רד מהר מהעץ שטיפסת עליו כי בהישרדות הגלגל מתהפך ואוי איך אני מקווה שכל הגלגלים שלכם יתהפכו וכולכם תיפלו מהמשאית שלכם, היישר אל תוך הבוץ הפיליפיני.

© מתוך הישרדות, רשת 13

ואם זה לא הספיק - אז כמובן גם ישראל עשה את שלו. זה התחיל מכך שהוא הכריז שהוא לא בעד לבבות בפתקי ההצבעה, הוא הרי אומר את האמת בפנים והוא לא עושה לב, הוא רוצה לצייר גולגולת ולעשות תנועות ירייה עם הידיים המשווה את הלבבות בפתקים ל"נשיקה-סטירה". כל זה מלווה בשפה מגעילה ובוטה שאני לא מבינה למה עדיין ממשיכים לתת לה מקום. זה המשיך לניסיון הסכסוך הגועלי שלו בין עידו לירדן. ניסיון סכסוך שהיה פשוט מיותר, כי הרי מובן לכל שחזרה למשחק והצלת הברית הרבה יותר מעניינת כרגע מכל שיחת וידיאו. וגם - כפי שאמרו לו לאורך כל העונה, חבורת הספורטאים לא אוהבת למכור משימות, לא תפסיד בכוונה לאף אחד (בניגוד אלייך). ישראל פשוט צריך לקבל את העובדה שיש אנשים אחרים ממנו.  

וכמובן שלסיום סיומת, ישראל היה חייב להראות שהוא גם מטאפורי ולא יורד על אנשים רק בצורה ישירה ולכן הוא משווה את כולם לציפורים ועופות. ובכן, פשוט לא נגמרות הדרכים היצירתיות של ישראל לעצבן ושל אלה לעוף על עצמה (והפעם כי ישראל אמר שהיא סנונית).

אני פונה להפקת הישרדות - אם אין לכם משהו חכם ונעים להראות בין כל הרוע הזה, פשוט אל תראו. גם ככה הפכתם להיות יותר "אח גדול" מאשר "הישרדות", במקום משימות בלב ים או בקרחת הג'ונגל, אנחנו מקבלים רק פטפוטי קומזיץ. אם חסרים לכם חומרים - כדאי שתתרכזו בלהראות לנו קצת משימות ופחות ברברת, כי פרק שלם על אכילת ביצים וברבורים של ישראל - זה פשוט לא לעניין!  

תגובות