תתכוננו: כל מה שצריך לדעת לקראת "דוכן הנשיקות 3". צילום: באדיבות Netflix

תתכוננו: כל מה שצריך לדעת לקראת "דוכן הנשיקות 3"

רק לפני זמן קצר עלה לאוויר הסרט "דוכן הנשיקות 2" לאחר שהראשון בסדרה כבש את העולם, במהרה הוכרז על סרט שלישי שעתיד לצאת - והנה כל מה שצריך לדעת

לכל המעריצים הרבים של הלהיט ביכוכבם של ג'ואי קינג וג'ייקוב אלורדי, הכנו לכם את הכתבה עם הפרטים שהכי צריך לדעת לפני הסרט החדש. אבל אם עוד לא ראיתם את הסרט השני שיצא לאחרונה - אנחנו מציעים לכם להתחיל בזה (אזהרת ספוילרים מרומזת). בואו נתחיל!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה של הסרט השני עוד טרייה בזיכרון, במיוחד לכל אלו שלא התגברו על כל מה שקרה שם. אל ונואה מנסים לשמור על מערכת יחסים בשלט רחוק לאחר שנואה התחיל ללמוד בקולג', ישנן גם התפתחויות מעניינות בחייו של חברה הטוב לי, והרבה הפתעות (ודמויות) חדשות.

אז אחרי הסרט החדש הזה, למה נוכל לצפות בסרט השלישי? (למקרה שזה לא היה ברור, תתכוננו לספוילרים של "דוכן הנשיקות 2").

שאלת השאלות - על מה הסרט יהיה?

אז לכל מי שהיה עדיין בספקות, כן, יש סרט שלישי! לפני מספר ימים, ב-26 ליולי, 'נטפליקס' הכריזו אחרי ציפייה מרובה של המעריצים שאכן ייצא סרט נוסף. אז על מה הוא ידבר? הלימודים בתיכון של אל ולי נגמרו, ועכשיו הם פורשים כנפיים ומתעופפים אל הקולג'. לפי מה שנטפליקס חשפו בהודעה לתקשורת: "זה הקיץ לפני שאל הולכת לקולג', ויש לה סוד: היא התקבלה גם ל'הרווארד', היכן שהחבר החלומי שלה נואה, לומד, ולברקלי, היכן שחברה הטוב ביותר, לי, מתכוון ללמוד. באיזו דרך היא תבחר?" וואו! בהתחשב בזה שאנחנו מתלבטים במשך כמה שעות מה לאכול לארוחת בוקר (סתם, לא *כמה* שעות), אל צריכה לבחור בין שני אנשים סופר מרכזיים בחייה (אומנם מדובר רק לאיזה קולג' ללכת, אבל בכל זאת!). אין ספק שאנחנו מחכים בקוצר רוח לראות מה היא תבחר!

© צילום: Marcos Cruz/Netflix
 

האם הסרט כבר צולם? 

כן! למרות שהכריזו רק לפני מספר ימים על יציאתו של סרט שלישי באופן רשמי, ידוע כי הוא בהחלט כבר צולם. הוא צולם בכמה מקומות שונים, ולפי ג'ואי קינג (אל בסרטים), רובו צולם בדרום אפריקה. אם אתם זוכרים, בשנת 2019 כתבה קינג על צילומי הסרט האחרון בסדרה, והשתמשה במילים "היום האחרון שלי כאל אוונס". לנו זה רק גורם להתרגש ולצפות יותר ויותר לסרט השלישי, מסכימים?

© צילום: Marcos Cruz/Netflix
 

מתי הסרט יוצא?

שאלת השאלות #2! הסרט אמנם כבר צולם, אבל עדיין עלינו לחכות קצת זמן עד שנוכל לצפות בו (בנתיים תמיד אפשר לצפות בסרטים האחרים בלופים). כרגע רק ידוע, לפי 'נטפליקס', שהסרט המצופה ייצא בשנת 2021 - שזה דווקא לא הרבה, במיוחד לאור הדחיות המרובות של סרטים שנעשו בזמן האחרון עקב נגיף הקורונה.

 

האם הקאסט חוזר?

לפי הטיזר שיצא לסרט השלישי, ומשחק הניחושים המצחיק ביוטיוב של 'נטפליקס' עם הקאסט, נראה שחלק גדול חוזר בהחלט לסרט השלישי. בסרטון היוטיוב השתתפו ג'ואי קינג (אל), ג'ואל קורטני (לי), טיילור זקאר פרז (מרקו), מייסי ריצ'רדסון-סלרס (קלואי), ומייגן יאנג (רייצ'ל). אמנם ג'ייקוב אלורדי (הלא הוא נואה) לא היה נוכח, אבל כן הופיע בטיזר המדובר - כך שנראה שכולם חוזרים פעם נוספת. בנוסף, השחקנית ג'ואי קינג הביעה בעבר את רצונה לסרט נוסף, שם הבהירה כי הקאסט והיא מאוד רוצים שזה יקרה.

האם יש כבר ספר שלישי?

כרגע אין ספר שלישי, עדיין. עכשיו אין באפשרות המעריצים לקרוא את עלילות הספר השלישי, אבל בנתיים אפשר גם לחזור על הספרים הקודמים, אז למה אתם מחכים?

 
תגובות