חדשות הקולנוע: צפו באודישן של טום הולנד. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: צפו באודישן של טום הולנד

כוכבות "פיץ' פרפקט" מתאחדות, עדכון חדש על הסרט "סינדרלה" בכיכובה של קמילה קביו והנה האודישן של טום הולנד לצד כריס אוונס. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכבת "דברים מוזרים" בסרט חדש

הסרט "אנולה הולמס" צפוי לצאת ב'נטפליקס' ב-23 בספטמבר. "אנולה הולמס" הוא סרט מסתורין המבוסס על סדרת ספרים בעלי אותו שם מאת ננסי שפריגר. הדמות הראשית אנולה הולמס, אשר מגלמת אותה מילי בובי בראון ("דברים מוזרים"), אנולה היא אחותו הצעירה של הבלש שרלוק הולמס שמגלם הנרי קאביל ("איש הפלדה"). בנוסף, בראון היא אחת ממפיקות הסרט. הטריילר הקצר שיצא לפני ימים אחדים כבר זכה לאהדה גדולה ומצפייה ראשונית הוא מלא במסתורין. אנחנו כבר מחכים להכיר את אנולה, ואתם? 

הפיץ' המושלם

גם אתם אוהבים סרטים קיטשיים שמלאים בשירים ואקפלה שמתאימים בול למסיבת פיג'מות? אם כן, אז אין מצב שלא ראיתם את "פיץ' פרפקט". סדרת הסרטים שהתחילה בשנת 2012 עם חבורת ה"בארדן בלאס" בלואזיאנה. השבוע שוחרר סרטון דרך הערוץ הרשמי של חברת ההפקה "האחים וורנר" בו חזרו כל צוות הבלאס לשיר את שירה האגדי של ביונסה "Love on top" באקפלה. כבר בתחילת הסרטון קיבלנו הודעה כי כל הרווחים שיתקבלו מהשמעות השיר ילכו ישר לארגון ה-"UNICEF" ויכוון לעזרת הילדים הפצועים בלבנון לאחר הפיצוץ בביירות וגם למלחמה בנגיף הקורונה. השיר זמין לשמיעה בכל פלטפורמות המוזיקה והוא מכיל בתוכו את הקאסט המקורי, מאנה קנדריק ועד לרבל ווילסון.

שיתוף הפעולה החדש של DC?

בתחילת השנה כשהגיע אלינו הסרט "ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת" הבנו שאין ספק שמרגו רובי יודעת מה היא עושה עם הדמות והיא מתאימה לה בול. יחד עם הסרט קיבלנו גם מספר גיבורות/ונבלות חדשות ביניהן "הקנרית השחורה" דיינה לאנס, אותה מגלמת השחקנית ג'ורני סמולט. סמולט כבר חושבת קדימה וכבר סיפרה שלדעתה אם תוכל לשתף פעולה ביחד עם זואי קרביץ, שלאחרונה נבחרה לשחק את קאטוומן (אשת החתולה) בסרט משלהן (או אפילו סדרה), היא תהיה יותר משמחה. בציוץ בטוויטר שלה כשנשאלה על הנושא ענתה שלדעתה קרביץ "מלכה" והיא כנראה תמות משמחה אם דבר כזה יקרה. אז, אתם בעד שיתוף הפעולה הזה?

מתוך "ציפורי הטרף"
מתוך "ציפורי הטרף" © צילום: באדיבות Tulip Entertainment

הטריילר החדש עם גל גדות

סוף סוף זה הגיע, הטריילר לסיפור הישן שסוף סוף מחודש "המוות על הנילוס" בכיכובם של קאסט יוצא מן הכלל בו נמצאים בין היתר: גל גדות, אנט בנינג, אמה מאקי, לטיטה וורייט ועוד מלא שחקנים מדהימים. עלילת הסרט תעקוב אחר קבוצה של אנשים עשירים ששטים בחופשיות בנהר הנילוס שבמצרים. הכל טוב ויפה עד שמתבצע רצח על הסיפון וכעת כולם נחשבים לחשודים ברצח. כבר מהטריילר אפשר להרגיש את המתח שישרור באולמות הקולנוע במהלך הצפייה בסרט שייצא לאקרנים כבר ב-23 באוקטובר השנה.

 

לא רק "מולאן"

לפני כשבועיים, הודיעו דיסני כי הם מחליטים לשחרר להקרנה ביתית את סרט הלייב אקשן "מולאן" בעלות של 29.99 דולרים לבעלי מנוי שירות הסטרימינג 'דיסני+', בנוסף לתשלום על המנוי שרכשו המעריצים, דבר שגרם לרבים מהם לטעון כי מדובר במלכוד של הצופה ולהתנגד לקניית הסרט. כעת, נראה שהסרט "מולאן" לא לבדו. דיווחים חדשים מעידים כי סרטים נוספים שהיו מיועדים להגיע אל בתי הקולנוע עשויים לעבור למסך הביתי וללכת בדרכו. בכל זאת עדיין לא ניתן לפסול את האפשרות שסרטים כמו "האלמנה השחורה" יזכו להגיע לבתי הקולנוע, למרות שקיים סיכוי לכך בטווח הקצר. המידע (לפי פרסום מגזין "ScreenRant") מגיע מאתר התמיכה של 'דיסני+', שם אישרו שעוד סרטים גדולים עשויים להגיע לרשת הסטרימינג.

מולאן
מולאן © צילום: באדיבות פורום פילם

לא הוזמן למטריקס

לורנס פישבורן, מוכר לרובנו מטרילוגיית סרטי "מטריקס", בתפקידו האייקוני של מורפיוס. אולם בראיון למגזין "ניו-יורק" אישר כי לא ישוב לגלם בסרט "מטריקס 4" את מורפיוס וחושף שלא נוצר עמו קשר בנושא ההשתתפות בסרט, למרות שכמה שחקנים מהסרט המקורי חזרו לתפקידם. על כך סיפר פישבורן,  "לא הוזמנתי. אולי זה יגרום לי לכתוב עוד מחזה, אני מאחל להם רק טוב, אני מקווה שהוא (מטריקס 4) יהיה מעולה, זה ככל הנראה התפקיד הכי טוב שזוכרים אותי עבורו. שזה ממש מעולה, אבל זה לא הדבר היחיד שיזכרו אותי עבורו, ובשבילי זה יותר טוב."

 

האודישן של טום הולנד

אי שם ב-2015 נודע כי איש העכביש סוף סוף יזכה להיכנס ליקום הקולנועי של 'מארוול', לאחר  שבילה לא מעט זמן ביקום משלו אצל 'סוני'. במקום להציג אותו ליקום בסרט סולו משלו, נבחר שהופעת הבכורה שלו תהיה ב-2016 בסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". מאז הולנד הופיע כספיידרמן בעוד ארבעה סרטים ביקום, ועתיד להופיע בקרוב בסרט הסולו השלישי של הגיבור. עד אז, מעריצים רבים מרגישים נוסטלגים וצופים באודישן של הולנד ל-"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" שרץ ברשת. צפו

סינדרלה חוזרת

הסרט חדש של "סינדרלה" בכיכובה של קמילה קביו, הוכרז בשנת 2019 לפני תחילתה של מגפת הקורונה. עכשיו, ההפקה של הסרט תחזור לצד מגיפת הקורונה, כך מדווח מגזין "ET". "אמצעי בטיחות חזקים - כגון בדיקות מקיפות ונרחבות (לפני הפקה ובמהלכה), אימוני בטיחות, ריחוק חברתי, מעקב אחר מגע, חיטוי יומי יסודי והצמדות למנדטים של סמכות שיפוט והדרכה מקומים - מתקיימים".

קמילה קביו
קמילה קביו © צילום מסך מיוטיוב

 ג'ניפר לורנס

השבוע חגגה השחקנית המפורסת, ג'ניפר לורנס, את יום הולדתה ה-30 (ב-15 לאוגוסט). השחקנית כיכבה בהמון להיטים, כגון "משחקי הרעב", "הנוסעים", תפקידה בסרטי "אקס מן", "אופטימיות היא שם המשחק" ועוד רבים. אין ספק שאחנו מקווים שתמשיך להופיע לנו על המסכים ושתמשיך לטפס בקריירה שלה, המון מזל טוב!

© צילום מסך מהסרט

 

תגובות