הבינג' השבועי: "טיימלס" תגרום לכם לאהוב היסטוריה. צילום מהסדרה

הבינג' השבועי: "טיימלס" תגרום לכם לאהוב היסטוריה

במהלך השנים ראינו הרבה סדרות מדע בדיוני על מסעות בזמן, חלקן טובות וחלקן פחות, אבל "טיימלס" היא בין הסדרות הטובות והמושקעות ביותר שראינו – לא רק שהיא ממכרת, היא גם תגרום לכם לאהוב היסטוריה, הייתם מאמינים?

סדרות שעוסקות במסע בזמן הן מזמן לא רעיון מקורי וראינו אינספור סדרות כאלה, גם בישראל, אבל "טיימלס" של רשת NBC האמריקנית תרתק אתכם למסך כבר מהפרק הראשון (מילה שלנו!), ותעשה את מה שהרבה מורים בבתי הספר לא מצליחים לעשות – תגרום לכם לאהוב היסטוריה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"טיימלס" מספרת את סיפורם של לוסי ההיסטוריונית, רופוס המהנדס וויאט החייל אשר מגויסים ללא שום התראה מוקדמת לצוות שמטרתו היא לעצור את גרסיה פלין ואנשיו, אשר גנבו את מכונת זמן ניסיונית כדי לשנות ולשכתב מחדש את ההיסטוריה האמריקאית לטובתם. בכל פרק המרדף אחרי פלין מביא את הצוות לזמנים ואירועים שונים שחקוקים בדפי ההיסטוריה, בין היתר לרצח נשיא ארצות הברית אברהם לינוקלן, לגרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה, להתרסקות ההינדנבורג וללאס וגאס של שנות ה – 60, וכל זה רק בפרקים הראשונים. לא עובר הרבה זמן והצוות מגלה על ארגון מסתורי שקוראים לו "ריטנהאוס" ומתחיל לתהות מי בעצם הרע בסיפור הזה.

כבר מהשנייה הראשונה נראה שההשקעה בסדרה אדירה ומאוד כיף לראות סדרה כזו על המסך. כאמור, בכל פרק הצוות מגיע לאירוע אחר בהיסטוריה, והלוקיישנים בסדרה בהתאם – מלבד זה שהם מושקעים במיוחד, הם נראים אמיתיים לחלוטין, ולעיתים מרגיש שהסדרה באמת צולמה באותם הזמנים. כל פרק מביא למסך מאות ניצבים ושחקנים, ממש כמו סרט הוליוודי ברמה הכי גבוהה שיש. כל הסיפורים בסדרה אמיתיים, ולמרות שיכול להיות שהם מוצגים באופן לא מדויק למה שקרה באמת, אתם תלמדו כל כך הרבה. הסדרה מלאה באקשן, פעולה והמון רגעים של מתח עוצר נשימה – אם חיפשתם סדרה להתמכר אליה, ההתמכרות מובטחת! הסדרה מתאימה לכל המשפחה, ואין כמו בינג' משפחתי.


המשחק של השחקנים הראשיים פשוט מצוין והכימיה בין גיבורי הסדרה (לוסי, רופוס וויאט) נהדרת, מה שמאוד חשוב במיוחד בסדרה שבכל פרק הדמויות והשחקנים מתחלפים (בהתאם לאירוע ההיסטורי), והסדרה בעצם "על הכתפיים" של רק שלוש דמויות מרכזיות. מילה טובה מגיעה גם ליוצרי וכותבי הסדרה, על כתיבה מעולה וקצב עלילה מדויק, בלי יותר מידי מריחות.

© צילום מהסדרה


הסדרה עלתה לראשונה לשידור בארה"ב ב-2016, והסתיימה לאחר שתי עונות ו-28 פרקים, שנתיים לאחר מכן. לדעתנו היה צריך להיות לסדרה המדהימה הזו הרבה יותר משתי עונות, ואנחנו לגמרי נשארנו עם טעם של עוד. בישראל ניתן לצפות בסדרה דרך רשת הסטרימנג "נטפליקס". אתם עוד כאן?

תגובות