הצצה ראשונה: הטריילר החדש של "הבאטמן" נחשף!. צילום מסך מהטריילר

הצצה ראשונה: הטריילר החדש של "הבאטמן" נחשף!

זה זמן רב שאנחנו מצפים לסרט החדש ״הבאטמן״ בכיכובו של רוברט פטינסון, עכשיו זה הגיע • צפו בטריילר הראשון

לגיבור-העל המפורסם יש היסטוריה לא קצרה על מסך הקולנוע, כאשר לאחרונה נעל את נעליו (או לבש את הגלימה) בן אפלק ביקום של ״DC״. אבל מאז שהוכרז על סרט חדש, כאשר את הבאטמן יגלם לא אחר מאשר רוברט פטינסון (״דמדומים״, ״הארי פוטר״) אנחנו פשוט לא יכולים להפסיק לצפות בטיזר החדש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הטריילר מספק לנו הצצה לעולמו החדש, האפל והמסתורי של הבאטמן (ושל ברוס ווין, בעצם) - מבט ראשון על האויב שאיתו יתמודד, סצנת קרב חטופה שמוכיחה שפטינסון לא רבץ על הספה במשך הצילומים, ואיך הדמויות החדשות משתלבות בכל הסיפור.

 

אנחנו זוכים לראות את חליפת הבאטמן במלואה ובפעולה, וכמה רמזים גדולים על העלילה (כמו למשל, מי משאיר הודעות מסתוריות לבאטמן?) שרק עושים אותנו סקרניים יותר ויותר. גם הרכב המשוכלל והחדש של הבאטמן מופיע והוא אפילו מרהיב יותר בטריילר.
כרגיל, גם כאן הבאטמן מוצג באופן אפל ועפוף מסתורין, אבל הלוק של פטינסון מתחת למסיכה בהחלט גורם לנו להתהות האם זה אותו השחקן שאנחנו מכירים מ״דמדומים״?
בסרט בבימויו של מאט ריבס יככבו לצד פטינסון גם זואי קרביץ, פול דנו, קולין פארל, ג׳פרי רייט, אנדי סירקיס, ג׳ון טורטו, פיטר סארסגארד, ג׳יימי לוסון, ומקס וצ׳ארלי קארבר. הסרט צפוי לצאת בארצות הברית ב-1 לאוקטובר, 2021.

תגיות
תגובות