רכילות בקטנה: "האנה מונטנה" חוזרת למסכים?. Gettyimages.IL/Miguel Villagran

רכילות בקטנה: "האנה מונטנה" חוזרת למסכים?

השבוע ב"רכילות בקטנה": הזוג החדש בביצה יוצא לאור, קול ספראוס מאשר את הפרידה, נועה קירל זוכה למחווה מיוחדת וברק שמיר חושף את הסיבה לפרידה ממנה

אם הייתם עסוקים בלתכנן את החופשה הבאה לאיחוד האמירויות בתום הקורונה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מונה ליזה במיליון דולר?

נועה קירל ממשיכה לקבל כבוד והפעם היא הופכת למונה ליזה הישראלית. האמן, איציק מבורך, עשה מחווה לזמרת הפופ האהובה וצייר אותה בטייק אוף לציור המפורסם. גם קירל נחשפה לגרסה שלו והיא מוצגת בלופט המיוחד של הסוכן שלה, רוברטו, בתל אביב.

© צילום פרטי

התקדם הלאה 

רק לפני מספר חודשים אנג'ל ברנס וקטריקס נפרדו, וכבר קטריקס מציג חברה חדשה. לבחורה קוראים עטרה מרציאנו, בת 23, ציירת מרמת גן. כעת, לאחר תקופה קצרה של זוגיות - הם החליטו להצהיר עליה בפומבי ולהציג אותה בפני כל המעריצים. אנחנו מאחלים בהצלחה!

 

© צילום פרטי

טודו בום?

נגיף הקורונה ממאן לעצור. בין החולים המפורסמים בעולם נמנים גם: הזמרת פינק פינק, קרול ג׳י ועוד. כוכב נוסף שחשף השבוע כי חלה גם הוא בקורונה הוא הזמר הקולומביטני, ג'יי בלווין. בסרטון שהעלה לרשת החברתית השבוע הוא סיפר כי ימי ההתמודדות שלו עם הנגיף היו קשים ומסובכים. עוד הוסיף הזמר כי המטרה שלו בסרטון היא לפנות למעריציו הצעירים לקחת אחראיות ולדאוג. "זה לא צחוק, הוירוס הוא אמיתי והוא מסוכן", אמר. לשמחתנו הכוכב עדכן כי נכון לרגע צילום הסרטון מצבו השתפר.

רחוקה מהבית

בין כל העבודה של קים אור אזולאי, מהקמפיין החדש של FILA, אליו הצטלמה השבוע בחוף הים, ועד תפקידי המשחק הרבים - הכוכבת נאלצה להתרחק ממשפחתה לחודש וחצי. אז מה הסיבה לכך? אחותה הגדולה, קורל, נאלצה להיכנס לבידוד עקב פגישה עם חולה מאומת. קים פחדה להידבק, כדי שלא תצטרך לעצור עם עבודתה, והחליטה לא לקחת סיכון, לכן ישנה לסירוגין בבתי מלון או אצל החבר החדש שלה, יפתח. שבועיים וחצי לאחר מכן, היא התכוונה לחזור הביתה, ואז התברר כי אביה נמצא חיובי לנגיף הקורונה (כיום הוא כבר החלים). עקב כך כל משפחתה נאלצה להכנס לבידוד, אך היא לא, מפני שבדיוק בזמן הזה היא הייתה בבית מלון. בקיצור, יצא שאת אחותה היא לא פגשה חודשיים, ואת שאר משפחתה חודש וחצי. בין כל הטירוף והפרוייקטים שהיא עבדה עליהם בזמן הזה, היא הרגישה קצת געגועים, אז משפחתה הפתיעה אותה עם בלונים ומתנה לסט הצילומים של "מקיף מילאנו". בקיצור, אין כמו המשפחה ואין יותר כיף מלהיות בבית!

 

© רפי דלויה, באדיבות FILA

לב זהב

אם בא לכם לשנות את הלוק בשיער ואתם לא יודעים מה לעשות, אתם יכולים לקחת השראה מהראפר המצליח שעשה שינוי מעניין במיוחד. דרייק החליט להודיע בדרך יצירתית במיוחד על אלבומו החדש "Certified Lover Boy", כשגילח חלק משיער ראשו בצורת לב.

העתק הדבק?

השיר החדש שהוציאו השבוע סטטיק ובן אל בשיתוף פעולה עם אנה זק יצר עניין רב. הקליפ שלו כבר הגיע לכ-2 מיליון צפיות ביוטיוב ואחת מאותן צופות הייתה הפאשניסטה ספיר אביסרור שהופתעה במיוחד. מעצב תלבושות הקליפ הוא איתי בצלאל שכבר הספיק להלביש בעבר סלבס כמו נועה קירל ונטע ברזילי, התגאה בתלבושות שיצר ואמר על תלבושת הבנדנה של סטטיק "בד כזה עוד לא היה קיים", אביסרור שראתה את התלבושת הטילה ספק בטענתו וטענה כי עיצוב החליפה של סטטיק דומה מאוד לחליפות שכבר יצרה בעבר, בצלאלי הגיב ל-MAKO כי זה לגמרי במקרה ועל פי בקשה של סטטיק ואם היה יודע כמובן היה פונה אליה לעצב וזה היה חוסך לו הרבה עבודה. חליפתו של סטטיק אינה היחידה שמזכירה תלבושת אחרת, גם הלוק של אנה זק דומה מאוד לתלבושת שלבשה הזמרת דואה ליפה מאחת הופעותיה בעבר...

© צילומים: קליפ קוביות, אינסטגרם ו-Gettyimages.IL/David Ramos

קרב ענקים

בזמן שאנחנו שוקעים בספה ומזפזפים בין סרטים ותוכניות, יש מי שנלחמים מאחורי הקלעים על התכנים שאנחנו צופים בהם. השבוע הוכרעה באופן סופי המלחמה על סרטה החדש של אריאנה גרנדה המתעד את סיבוב הופעותיה האחרון. בדיווחים האחרונים בנושא לפני כשבועיים נמסר כי נטפליקס מובילה עם הצעה של ארבעה מיליון דולר על הזכויות לסרט. השבוע הוכרז באופן רשמי כי הסרט יעלה בנטפליקס, ולפי השמועות שכבר התחלו לצוץ הוא יעלה לשירות הסטרימינג לקראת סוף השנה, לכבוד הכריסמס.

© צילום מסך מהקליפ

האנה מונטנה חוזרת?

כמעט עשור עבר מאז הקרנת הפרק האחרון של הסדרה "האנה מונטנה" בערוץ דיסני. אך מיילי סיירוס, שפרצה לתודעה בתפקיד ראשי בסדרה, מספרת בראיון לתחנת רדיו אמריקאית כי ביום מן הימים תהיה מוכנה לחבוש שוב את הפאה הבלונדינית ולחזור אל המסך. לאחרונה נודע לנו על לא מעט קאבמקים של סדרות וסרטים נוסטלגיים, וכעת מגיע תורם של ילדי שנות האלפיים. בנוסף, כאשר התראיינה בנושא הסינגל החדש שלה "Midnight Sky", סיפרה שהיא פתוחה להצעות בכל הנוגע ללהיט בכיכובה. למרות שבימים אלו מתמקדת בקריירה המוזיקלית שלה, היא עדיין חולמת לשוב אל המסך ביחד עם הפאה הבלונדינית איתה מזוהה. עדיין לא ברור עם הדבר אכן יקרה בשל התדמית הפרובוקטיבית שבנתה לעצמה סיירוס במהלך שהשנים ונראה שפחות מתאימה לילדים, דבר שמעורר חשש כי אולי דיסני לא יסכימו לשתף פעולה עם הרעיון. נספר גם כי סיירוס אינה הראשונה שמביעה נכונות לחזור לסדרה, גם אביה, בילי ריי סיירוס הודיע שברגע שייוודע לו שהדבר אכן קורה, יסכים לכך בשנייה. לכן, כל שנותר הוא לקוות שבדיסני יסכימו לשקול זאת מחדש.

© Gettyimages.IL

בגלל הקריירה?

ברק שמיר התראיין השבוע לכתבת השער שלו בפנאי פלוס וסיפר כי סיבת הפרידה מנועה קירל לטענתו הייתה בגלל הקריירה המתפתחת שלו בחו"ל. על פי דבריו: "החתימו אותי שבע סוכנויות בעולם, עשיתי אחלה כסף והיו המון וויתורים. שנתיים-שלוש של עבודה נון סטופ, וכן, ויתרתי גם על הזוגיות עם נועה בגלל זה. בסופו של דבר זה הפריד בינינו, כל אחד התרכז בעבודה שלו והיו המון ריבים ומחלוקות על הרקע הזה והחלטנו להפריד כוחות. המון ריבים כי היינו ילדים". כזכור, כיום שמיר בזוגיות עם רומי פרנקל, לאחר שהיה בזוגיות קצרה גם עם הבסטית שלה לשעבר - יעל שלביה. הדוגמן אפילו נאלץ להצטלם עם שתי האקסיות והנוכחית בקמפיינים קודמים של רנואר, אך על פי דבריו בראיון הכל היה באווירה נעימה ובוגרת. 

© צילום פרטי

עושים את זה רשמי

אם היה לכם עד עכשיו ספק, אז כעת זה רשמי. קול ספראוס ולילי ריינהרט אכן נפרדו. בפוסט באינסטגרם קול אישר את הפרידה בחודש מרץ האחרון, ואף הוסיף כי הקשר ביניהם לא נגמר ברע והם מפרגנים אחד לשנייה. "לילי ואני נפרדנו בתחילת השנה, בינואר, והחלטנו על הפרידה באופן רשמי יותר בחודש מרץ. איזו חוויה מדהימה הייתה לי איתה, אני תמיד ארגיש בר מזל על שהייתה לי ההזדמנות להתאהב", כך כותב בפוסט המדובר. אז... כנראה שקאמבק לא צפוי?

 סוויט פור-טין

במוצ"ש האחרון חגג סתיו, בנו של הסוכן רוברטו בן שושן, את יום הולדתו ה-14 בביתם הפרטי שבסביון במסיבה בהפקת שון בלאיש. את הבריכה מילאו בלונים בצבע זהב, שף בשרים ועמדת קינוחים מפוארת במיוחד וגם DJ. כמות האנשים שהוזמנו למסיבה צומצמה באילוצי הקורונה ותחת שמירה על ההנחיות והמסיבה התקיימה בביתם הפרטי של רוברטו ואשתו שלי. באו לאחל מזל טוב: נועה קירל, מושיק עפיה, להקת פורמולה, אלעד לוי וליהי בנין ועוד.

© אור גפן

ירדו לקומת הקרקע

במקביל במוצ"ש האחרון, כוכבי "הקומה האחרונה" והיוצרת, אביה פרחי, התכנסו לחדר קריוקי מיוחד בו צפו לראשונה בפרקי העונה השנייה (המשודרת בימים אלו בטין ניק, HOT ו-yes). כמובן שהחבורה לא היססה לשיר באירוע האינטימי והכי היינו רוצים להיות אוזן קשבת.

© אביב חופי

באה להתארח

ב"קסטרו" ערכו צילומי קמפיין לאתר האונליין החדש שלהם ולכבוד המהלך גייסו להופעת אורח את הדוגמנית המצליחה והצעירה דורית רבליס, בעוד הפרזנטורית הראשית, רותם סלע, הייתה עסוקה בחגיגות יום הולדתה.

© מיקי סנדרוסי

ערבוב מוצלח

השבוע התקיים יום צילום לקמפיין הדיגיטל להשקת הטעמים החדשים של Mirinda MIX-IT. אל הסט הגיעו כוכבי הרשת הגדולים בישראל וביניהם ליאל אלי, אוראל צברי, יועד דץ, שחר ליבנה, עידן תלם, מאור לוי ונוספים. מפגש מעניין אחר שנרשם על הסט היה בין כוכבי הרשת המוכרים לבין המקבילים להם במגזר הערבי: מייסם אבו סמרה, לארין אסקנדר, ראמי אבו סנינה ואמיר אבו עבוד. אם תהיתם, לא אלו ולא אלו הכירו אחד את השני לפני הצילומים אבל החיבור היה מיידי. בין הנושאים שנרשמו: שיח על קניית עוקבים, החלפת רשמים מהפרופילים אחד של השני, ואפילו לימודי שפה הדדיים.

ליאל אלי, מייסם אבו סמרה ולארין
ליאל אלי, מייסם אבו סמרה ולארין © שוקה כהן

דיל של טיקטוק

גיא הוכמן, נבו עמרני, ליאל אלי, אמה אביטל, דניאלה קריסטיה, אור אלקיים, שי יום טוב ואביתר עוזרי נבחרו להוביל את הקמפיין של אתר הדילים "GROO", לרגל פתיחת עמוד ה-TIKTOK החדש והשקת מתחם צעירים.

תגובות