הישרדות: הטעויות של ישראל אוגלבו ובני ברוכים. מתוך הישרדות VIP, רשת 13

הישרדות: הטעויות של ישראל אוגלבו ובני ברוכים

במשך עונה שלמה ישראל היה עם רעב בעיניים ודווקא בישורת האחרונה נדמה שהוא מרים ידיים, בזמן שבני מצא להגיד את אשר על ליבו על אלה אבל בצורה לא מכבדת ובהשתמשות באוכל במשחק כמו "הישרדות". סיכום פרק

אחחח ישראל, ישראל. אני לא מבינה, לא, באמת - לא מבינה אותך ישראל, באת למשחק עם רעל בעיניים וסכין בין השיניים, ובתקופה האחרונה, כשכבר הגעת לאיחוד? וואלה, חוץ מתנועות של אקדחים ו"שאטגאנים", לא עשית יותר מדי. זה מה שנקרא דיבורים באוויר, כאילו אתה יותר בכיוון של תנועות באוויר. אבל זהו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ישראל, אתה נרדמת בשמירה. לא מובן אם היית שאנן או אולי כבר התחשק לך לצאת מהאי וללכת לאכול איזה שניצל טוב בוילה או אולי חיכת לנס.

אסי ועידן כל היום מתקשקשים בין השיחים כמו שתי תרנגולות, אתה יודע שהוא עצבני על חברה שלך לשבט, אלה, ושיש סיכוי טוב לכך שהשייח' מבואס גם על חברי הברית המעטים שנשארו לו ואתה ביניהם! למעשה, אתה 50 אחוז מהם...

© מתוך הישרדות VIP, רשת 13

נכון, עשית דרך במשחק, הבנת דברים, הפנמת, למדת לקח מההתפרצות על רגב, לקחת צעד אחורה ואפשרת לאסי להוביל את הברית, אבל מסתבר שהצעד הזה לא היה כל כך נכון עבורך.

אגב, מה שעוד מסתבר זה שליטל עם אוכל ומיטה חמה, היא ליטל הרבה יותר רגועה. במועצת השבט היא הגנה על אלה וכל מילה שלה הייתה במקום. ליטל רגועה, היא ליטל עם הסתכלות אנושית ויכולת ביטוי נבונה, וחבל שהתנאים הקשים הוציאו ממנה את הקיצון.

© מתוך הישרדות VIP, רשת 13

וכמובן שאי אפשר שלא להתייחס להתפרצות של בני על אלה. בני ברוכים איז אין דה האוס. זהו, הוא ברוב, הוא בטוח במקומו וזה יכול להוציא מאנשים קצת קיטור. וזה מה שקורה עם בני הוא פור כעסים ומתחים מתוך הבנה שהוא עכשיו בעמדת הרוב, בעמדת הכח. וכן, אני מבינה למה אלה מעצבנת אותו, מצד שני אני מבינה גם למה בני מעצבן את אלה. אבל הדרך היא לא הנכונה בעיניי.

בני, אל תשכח - מה ששנוא עלייך, אל תעשה לחברייך. לא מלבינים אדם בפני רבים, בטח שלא בהתקטננויות על אוכל במשחק כמו הישרדות. יש זמן מקום להגיד כל דבר.

© מתוך הישרדות VIP, רשת 13

נ.ב - הפקה יקרה - למה לחתוך מועצת שבת באמצע. למה?! די לעשות את זה, זה מעצבן. על החתום, פרוגה.

 
תגובות