השחקן צ'דוויק בוזמן ("הפנתר השחור") הלך לעולמו. באדיבות yes

השחקן צ'דוויק בוזמן ("הפנתר השחור") הלך לעולמו

הוליווד מופתעת: השחקן צ'דוויק בוזמן, הכוכב הראשי של "הפנתר השחור", הלך הלילה לעולמו בגיל 43, לאחר מאבק של ארבע שנים במחלת הסרטן

נלחם כמו פנתר - אך לא שרד: השחקן צ'דוויק בוזמן, הכוכב הראשי של סרטי "הפנתר השחור", הלך לעולמו הלילה בגיל 43 לאחר מאבק ממושך בסרטן המעי הגס.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בוזמן, נאבק במחלה מאז שנת 2016, אך המשיך לככב בסרטים בין טיפולי הכימותרפיה והניתוחים. השחקן הלך לעולמו בביתו בלוס אנג'לס והשאיר מאחוריו אישה ובני משפחה. הוליווד מותקפת בתדהמה שכן השחקן לא חשף את דבר מחלתו.

בשנה האחרונה הלחיץ השחקן את מעריציו שכן העלה פוסטים לאינסטגרם כאשר הוא נראה רזה מהרגיל, בתקופה ההיא חשבו כי מדובר בתפקיד חדש, אך בדיעבד מתברר שזאת תוצאה של הטיפולים הרבים.

משפחתו וצוות אנשיו בישרו על מותו בתקשורת וברשתות החברתיות של בוזמן: "בצער שלא ניתן להעריך, אנו מאשרים את פטירתו של צ'דוויק בוזמן?. בשנת 2016, צ'דוויק אובחן כחולה בסרטן המעי הגס בשלב השלישי של המחלה ונלחם איתו בארבע השנים האחרונות, גם כשהוא התקדם לשלב הרביעי כמו? לוחם אמיתי. צ'אדוויק התמיד בכל דבר והביא לכם סרטים רבים מהסרטים שאהבתם בשנים האלו - כולם צולמו במהלך ובין אינספור ניתוחים וכימותרפיה. היה לו הכבוד להחיות את המלך ט'צ'לה לחיים ב'פנתר השחור'. הוא נפטר בביתו, עם אשתו ומשפחתו לצידו. בשם המשפחה, אנו מודים לכם על אהבתכם ותפילותיכם, ומבקשים שתמשיכו לכבד את פרטיותם בתקופה קשה זו".

צ'דוויק גילם את הפנתר בסרטי "הנוקמים", "קפטן אמריקה" וכן בסרט משלו על דמותו של גיבור העל "הפנתר השחור".

בשעות האחרונות כוכבי "מארוול", איתם עבר באותם הסרטים סופדים לו ברשתות. השחקן טום הולנד ("ספיידרמן") כתב: "היית גיבור במציאות יותר מאשר במסך, שימשת כמודל לחיקוי לא רק עבורי אלא גם עבור מיליונים ברחבי העולם. הבאת להם כל כך הרבה שמחה ואושר. אני שמח שיכולתי לקרוא לך חבר".

גם כריס הוואנס ("קפטן אמריקה") ספד לשותפו: "אני הרוס לחלוטין, זה מעבר לשבירת לב! צ'אדוויק היה מיוחד. הוא היה אמן שהרגיש מחויב מאוד לעבודה וסקרן כל הזמן... נשארה לו עוד כל כך הרבה עבודה מדהימה ליצור. אני אסיר תודה עד אינסוף על החברות שלנו. שולח המחשבות והתפילות שלי למשפחתו. תנוח עם כוחותייך, מלך".

השחקן מארק רופאלו ("הענק הירוק") כתב על בוזמן: "אחי, היית אחד מהגדולים ביותר, והדרך שלך רק התחילה. נוח על משכבך. מלך".

תגובות