רכילות בקטנה: אדיסון ריי שמה סוף לשמועות. צילום מסך מאינסטגרם addisonraee@

רכילות בקטנה: אדיסון ריי שמה סוף לשמועות

השבוע ב"רכילות בקטנה": הסערה סביב ברק שמיר, הצעד החדש של נועה קירל, הקמפיין של גל גברעם והאקס טום אביב וגם: המהלך המרגש של קייטי פרי ואורלנדו בלום

אם הייתם עסוקים בקניות אחרונות לשנת הלימודים החדשה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דם חם

השבוע התקיימה השקת העונה החדשה של הסדרה "JUDA" ב-HOT. לאירוע, שהתקיים במסעדת POP & POPE ונערך במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הגיעו כוכבי הסדרה וביניהם: ציון ברוך, יאנה יוסף, עמוס תמם, אילנית לוי, אנסטסיה פיין, עדן סבן, דניאל קפול, עלי סולימן, שלום מיכאלשוילי, אסי ישראלוף, אנחל בונני ונוספים.

© ראובן שניידר, HOT


יורשת העצר הגיעה

השבוע הגיחה אל העולם בתם החדשה של זמרת העל קייטי פרי ובן זוגה השחקן אורלנדו בלום. הודעת הלידה המרגשת פורסמה על ידי יוניסייף - קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים שפרי ובלום מכהנים כשגרירים של רצון טוב מטעמו. אל ההודעה המרגשת הוסיפו ברכה של זוג ההורים הטריים: "אנחנו מרחפים מאהבה ופלא על הגעתה הבריאה של בתנו לעולם, אך אנו גם יודעים כי אנחנו ברי מזל ולא כולן זוכות לחווית לידה שלווה כמו ששלנו הייתה. קהילות ברחבי העולם עדיין חוות מחסור בציוד רפואי ואנשי מקצוע וכל 11 שניות הולכים לעולמם תינוקות בני יומם או נשים בהיריון, בעיקר בעקבות סיבות שניתן למנוע. כהורים לתינוקת בת יומה, זה שובר את ליבנו ואנו מלאים אמפתיה להורים שנאבקים היום יותר מאי פעם". אם תהיתם - לבת הם קראו דייזי דאב בלום!

זוט היא

לאחר שהשיר שלה זכה להצלחה מסחררת - אלה לי להב ממשיכה לקטוף קמפיינים ולטפס אל הפסגה. השבוע הזמרת הצעירה הצטלמה אל קמפיין חדש של מותג fix, מותג של הלבשה תחתונה. היא נאלצה להתעורר בארבע לפנות בוקר ליום הצילומים, שצולם בחללית בשלהי ים המלח, יום לאחר שסיימה צו ראשון ורגע לפני שהיא חוזרת אל ספסל הלימודים. לגמרי מתחילה להכנס לעניינים!

© פיני סילוק, FIX

קאמבק?

אוקיי, אוקיי. לקח לנו קצת זמן לעכל, אנחנו מודים. כזכור, גל גברעם וטום אביב ניהלו מערכת יחסים יחסית קצרה, שהסתיימה בצורה לא חברית במיוחד, באייטמים רבים בתקשורת ואפילו בהתערבות המשטרה. גברעם, שלקחה את הפרידה קשה מאוד, זאת לאחר שצפתה שהזוגיות הזו תתקדם לחתונה - לא היססה לחשוף בפני הקהל שלה באינסטגרם על הקשר והריבים שביניהם. ואז פתאום, יום צילומים משותף בין האקסים! אז מסתבר שהשניים שיתפו פעולה לראשונה מאז הפרידה, בצילומי קולקציית התכשיטים של "בוטיק 925". הצילומים התרחשו כבר לפני כשלושה חודשים, אך נשמרו בסודיות ונחשפו רק השבוע. אז קאמבק עדיין לא, אבל זה בהחלט צעד משמעותי כדי לסדר ביניהם את היחסים.

התארסו או לא?

דיווחים באתרים בחו"ל מבשרים כי הזמר הציע נישואים לבת זוגו בשנתיים האחרונות - מאיה הנרי. השניים נתפסו בעדשות הפפארצי מעבר לים כשעל ידה של מאיה יש טבעת אירוסין מחשידה. זה קורה יממה לפני יום הולדתו ה-27 של ליאם ולפני הופעתו הוירטואלית הבינלאומית (בה המעריצים חושדים כי יתקיים מעין איחוד של וואן דיירקשן). רק נזכיר כי מאיה בעברה הייתה מעריצה של הלהקה ואף נפגשה איתם בתקופת פעילותם! מה אתם אומרים? התארסו או לא?

יצא משליטה

לפני כחצי שנה נודע לנו דבר מותו של שחקן הכדורסל המפורסם קובי בראיינט. אחד מהמעריצים הישראלים הגדולים שלו הוא הדוגמן ברק שמיר, שהחליט להנציח את זכרו בהפקה שעוררה סערה ברשת. שמיר שצבע לצורך ההפקה את גופו בחום ולהתחפש למושא ההערצה שלו, אך זכה לשלל תגובות כועסות וזועמות שהאשימו אותו בגזענות וב"בלאק פייס" (תופעה גזענית תרבותית אשר לעגה לכהי העור), בין היתר תקפו אותו כמה מהכוכבים המוכרים - אלונה טל, טיטי איינאו ונוספים. בתגובה לכך מחק את התמונות והעלה סטורי לחשבון האינסטגרם בו הסביר שכוונתו הייתה להנציח את גיבור הילדות שלו ולעשות משהו חיובי והתנצל אם פגע במישהו מבלי להתכוון.

ההתנצלות של ברק
ההתנצלות של ברק © צילום מאינסטגרם

באה לעזרת אחות

שמה של בריטני ספירס עלה לא מעט בתקופה האחרונה, בהקשרים מדאיגים במיוחד. אחרי שעלו שמועות רבות כי הנפשי לא טוב, השבוע פורסם כי אחותה הצעירה, ג'יימי לין (לנצח זואי 101), הפכה לאפוטרופוסית הכלכלית של ספירס. בבקשה שנמסרה לבית משפט בשבוע שעבר ביקשה האחות הצעירה שליטה על הכסף שמאוחסן בקופת הנאמנות שהוקמה לילדיה של ספירס. אם תאושר, היא תעביר את הנכסים הכספיים של הקרן לחשבונות שבשליטתה ותדרוש אישור של שופט לשחרורם. הכספים של בריטני ספירס נשלטים כיום על ידי אביה, ג'יימס ספירס, שהיה האפוטרופוס המשפטי של בתו כבר יותר מעשור בגלל חששות לבריאותה הנפשית. אך בתקופה האחרונה גם מצבו הבריאותי מוטל בספק ועל כן הפכה האחות הצעירה לאחראית.

שיתוף פעולה בינלאומי

אחרי שעיצבה קולקציית בגדים והשיקה קולקציות מוצרי עיצוב שיער וקוסמטיקה, הכוכבת נועה קירל לוקחת חלק בעולם אופנה אחר. השבוע נחתם באופן רשמי ההסכם בין הזמרת למותג המשקפים UNIC שבסיסו בברצלונה. קירל עתידה לשתף פעולה עם המותג ותעצב קולקציית קפסולה שככל הנראה תושק בחודש מרץ 2021 (ובישראל תשווק בלעדית ברשת סופר-פארם). אם גם אתם נרגשים במיוחד ולא יכולים לחכות עד לחודש מרץ, אל תמהרו להתבאס כי הצצה ראשונה לזוג משקפי ראייה מהקולקציה ייחשפו כבר בהשקת העונה החדשה של "כפולה" בכיכובה של הכוכבת. מיותר לציין מי תרכיב אותם נכון?

 

מה שקורה באי לא נשאר שם

הסערות ב"הישרדות" מסרבות להיפסק, ולא פעם נדמה שגם גולשות אפילו לחייהם הפרטיים של המתמודדים. באחד הפרקים האחרונים, הודח הזמר רגב הוד מהשבט וגרם לקרע בבריתו של אסי בוזגלו, שכן לאלה איילון הייתה האפשרות למנוע את ההדחה ולהציל את רגב, אך היא בחרה לשמור את האופציה שניתנה לה למקרה בו אחד מחבריה הקרובים או היא עצמה יהיו בסכנה. בוזגלו נחל אכזבה מבחירתה ועל כן, מספר פרקים אחרת בחר לבגוד בבריתו ולהדיח אותה. האירוע החריף כשבפוסט שהעלה בוזגלו לאינסטגרם כתב "בלי לתרץ! עומד מאחורי המהלך שלי... כשמדיחים את האח שלך מהמשחק זה הזמן להגיב". הדוגמנית לא נשארה אדישה לטענתו וחיזקה בסימן קריאה את אחת התגובות שקיבל שחקן הכדורגל לשעבר "הכי מבאס בעולם... אסי הוא הבוגד הכי גדול במשחק".

מנצל את המומנטום

אותו אסי בוזגלו השיק השבוע את הפופ אפ הראשון שלו בסדרה של חברת האופנה "מאריסול", בה הוא שותף. האירוע התקיים במתחם התחנה בירושלים ובו הוצגו ליין הביגוד והאופנה של החברה החל מטי שריטים מעוצבים לגברים ונשים ועד למשקפי שמש. בין הנוכחים שהגיעו לפרגן: משפחת בוזגלו, רגב והלן הוד, סמיון ועוד.

© אור גפן, יחסי ציבור

סינגל סטטוס

בזמן שכולם עוסקים ביחסיה, או לא, עם ברייס, אדיסון ריי שמה סוף לשמועות השבוע וצייצה בטוויטר שלה ציוץ שלא משאיר ספק - כוכבת הטיקטוק הרווחית בעולם היא רווקה.

© צילום מטוויטר

הזוג הזה

אמנם היה נראה שעדן פינס ודור רפאלי מתחזקים זוגיות יציבה ובטוחה, אך לפני מספר חודשים הופתענו לגלות שהם נפרדו. מאז היא חגגה יום הולדת, ולמרות שהם ניסו להסתתר בם נצפו צמודים בעדשת המצלמה. חשבנו שהשניים חזרו לזרועות אחד של השנייה, אך כעת מסתבר שלא, ובאופן רשמי. פינס חשפה (חלקית) את בן זוגה החדש, ושמו אילן. היא אמנם לא תייגה אותו, וגם לא חשפה את פרצופו בתמונה המדוברת שהעלתה לסטורי שלה, אך שמו כבר פורסם בתקשורת בשבועות האחרונים. אנחנו מאחלים בהצלחה ענקית!

לא נגמר

ה-DJ גל מלכה נדבק בקורונה לפני למעלה מחודש וכבר מזמן החלים, אך לצערו חוסר הטעם והריח עדיין לא חזרו ועד כה, כ-35 ימים אחרי הוא לא מרגיש טעם ריח. 

© אור גפן

מה קורה פה?

זוגיות חדשה או סתם השתעשעות עם המעריצים והתקשורת? השבוע, התמונות של כוכב "דוכן הנשיקות" - ג׳ייקוב אלרודי ושל כוכב "13 סיבות" - טומי דורפמן, שיגעו (ועדיין משגעות) את העולם. דורפמן (גיי מוצהר) העלה גלריית תמונות צמודות עם אלרודי בצירוף לב - מה שהתפרש כהכרזה על זוגיות חדשה. אלא מה? על אלרודי נטען כי הוא בזוגיות עם זנדאיה וטומי בכלל נשוי לגבר אחר! עם זאת, המעריצים טוענים שדורפמן ובעלו ככל הנראה נפרדו וניתן לראות סימן לכך בזה שהוא לא עונד את טבעת הנישואים וכי הוא ובעלו הפסיקו לשתף דברים יחד ברשתות. מה דעתכם?

חברות על המסך

דין הפנר ואנג'ל ברנס יכולות לחייך. היום הן עלתה לשידור שעשעועון האירוח החדש שלהן בעורץ דיסני - "דין ואנג'ל". בעונה יתארחו שלל כוכבים (סטפן, אלה לי, אגם בוחבוט, נאיה פדרמן ונוספים) למגוון משימות מאתגרות אחד מול השני.

הישג בינלאומי

זה נראה ש'קללת שנת 2020' פסחה על כוכב הנוער שרק עולה בשנה האחרונה - בר ברימר. בין צילומי הסדרה "אבא מטפלת" לצד יובל סמו לבין עליית הסדרה "כפולה" שם מגלם את בן זוגה של נועה קירל ואחיו של און רפאלי, נבחר להוביל את קמפיין האופנה של CK קלוין קליין לפקטורי 54 יחד עם עומר ברבי האקסית של שותפו ב"כפולה". השניים נכנסו לנעליים של קייט מוס ומארק וולברג האייקונים של CK הבינלאומי ושחזרו כמה תמונות אייקוניות שלהם.
© צילום באדיבות יחסי ציבור, פקטורי 54

 אשת עסקים

אלין כהן הצטלמה השבוע לקמפיין אינסטגרם של בנק מזרחי טפחות לקידום סל הפתרונות שמציע הבנק למען העסקים. בקמפיין תחשוף כהן את הטיפים שלה כיצד לגרום לעסק להצליח גם בתקופת הקורונה.

© באדיבות יחסי ציבור, מזרחי טפחות
תגובות