לקראת החזרה ללימודים: הסרטים שאתם חייבים לראות. באדיבות yes

לקראת החזרה ללימודים: הסרטים שאתם חייבים לראות

ממש עוד רגע כולנו חוזרים לשגרה וללימודים. אך לפני זה, אתם מוזמנים להתיישב על הספה, לקחת הפסקה גדולה ולראות את הסרטים שהכי מתאימים לחזרה ללימודים

תתכוננו, כי אספנו לכם רשימה של הסרטים שאתם חייבים לראות לפני תחילת הלימודים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היי סקול מיוזיקל

איך אפשר שלא להוסיף לרשימה את הסרט המצליח המוזיקלי, שגם זכה לסרטי המשך, "היי סקול מיוזיקל"? הסרט מדבר על תלמידי תיכון שחוזרים מהחופשה ולבית הספר מגיעה גבריאלה - תלמידה חדשה. גבריאלה מחליטה להירשם למחזמר של בית הספר ולכן נשיאת מועדון הדרמה - שארפיי, מרגישה מאויימת. במהלך הסרט נכיר דמויות רבות ונוכל לראות את ההתפתחות שלהם. אהבנו מאוד!

 

מועדון ארוחת הבוקר 

הסרט עוקב אחרי חבורה של ילדים שלא הכירו לפני המתרחש בסרט וכל אחד שונה מהשני. הם מקבלים ריתוק על מעשים שביצעו והמורה שלהם משגיח עליהם שלא יקומו מכיסאם במשך 9 שעות. בהדרגה אפשר לראות כי הם נפתחים אחד לשני ורואים שלא תמיד מה שמראים מבחוץ זה מה שבאמת קורה. סרט סוחף, יפה וגם לא צפוי.

 

ילדות רעות

סרט שמבוסס על ספר לעזרה עצמית. מדובר על נערה בת 16 שמגיעה לבית ספר חדש לאחר שגרה באפריקה 12 שנים. היא מתחברת לשני ילדים שהופכים לחברים טובים שעוזרים לה במהלך הסרט, אך בשלב מסויים היא נתקלת בחבורת "הפלסטיקס" ובמהרה מצטרפת אליהן והופכת לאחת מהן. סרט שמלא בגילוי עצמי והבנה של מי היא באמת.

 

נערה גבוהה

הסרט מספר על ג'ודי - נערה בת 16 שהגובה שלה הוא 1.85. בגלל הגובה שלה, היא סובלת מהצקות רבות וקשיים בפיתוח חיי החברה שלה. לא רק זה, אחותה היא גם דוגמנית, מה שרק מקשה על חייה יותר. סטיג, תלמיד משוודיה מגיע לבית הספר שלה בחילופי תלמידים וג'ודי מחבבת אותו אך מפחדת לגשת אליו כי הוא מסתובב עם מלכת הכיתה - קימי. הסרט כמובן מתרחש בתיכון, והוא נראה כמו משהו מיוחד.

 

דוכן הנשיקות 

הסיפור עוקב על החברים הכי טובים, אל אוונס ולי פלין. הם נולדו באותו היום ואותה השעה, באותו בית החולים ומאז הם בלתי נפרדים. הם תכננו את כל חייהם אחד עם השניה וכתבו ספר חוקים לחברות שלהם. כרגע הם מנסים לחיות את חייהם המיוחדים בתיכון, אבל הכל מתחיל להתסבך כשאל מפרה את חוק מספר 9 - קרובי משפחה הם מחוץ לתחום. סרט מאוד כיף ומהנה ולא מזמן יצא לו סרט המשך!

 

המנודים 

החברות הכי טובות, מינדי וג'ודי, סבלו במשך שנים מהילדות הרעות של בית הספר וויטני ומקנזי. הן מתכננות לעבור את השנה האחרונה בצורה חלקה, ללא בעיות מיותרות - אך באופן בלתי צפוי, הן עוברות מתיחה משפילה ובעקבות זה, הן מחליטות לאחד את כל המנודים של בית הספר ולהתחיל במהפכה.

 

לכל הנערים שאהבתי 

נערה בשם לארה-ג'ין כותבת מכתבי אהבה לבחירי ליבה אך לא מתכוונת לשלוח אותם. יום אחד, המכתבים נעלמים והיא מבינה שהם נשלחו לחמשת הבנים שכתבה להם. מכאן חייה הפשוטים בתיכון מסתבכים, וגם לסרט הזה יצא סרט המשך ממש לא מזמן.

 

קלולס

הסרט מספר על נערה עשירה שגרה בבוורלי הילס ושמה הוא שר. שר מתעסקת בבגדים ואופנה והיא מחליטה שהיא רוצה להציג את עצמה גם כבן אדם טוב - עוזרת לזולת ובעלת אינטליגנציה. כאשר מגיעה נערה חדשה לבית הספר, היא לוקחת אותה תחת חסותה וגם דואגת למייקאובר רציני. הסרט מלא בסטייל, התאהבות וחברות - הכי כיף!

 

סיירה ברג'ס היא לוזרית

סיירה ברג'ס היא נערה מאוד חכמה ויחד עם זאת גם מלאה. בעיניי החברה ובתיכון שלה, היא נחשבה "לוזרית". בשלב מסויים בסרט, סיירה מתחילה לדבר עם בחור בשם ג'יימי, רק שהוא לא יודע איך היא נראת. בהמשך, סיירה נעזרת בנערה הפופולארית בשכבה, ויקטוריה. בתמורה לעזרה של סיירה בלימודים, ויקטוריה עוזרת לסיירה לדבר עם ג'יימי והכל במסווה שויקטוריה היא בעצם מי שמדברת איתו. הסרט מספר על אהבה, חברות, ומה שבאמצע.

 

 

תגובות