חדשות הקולנוע: צ'דוויק בוזמן כמעט לא היה הפנתר השחור. צילום: באדיבות yes

חדשות הקולנוע: צ'דוויק בוזמן כמעט לא היה הפנתר השחור

צ'אוויק בוזמן בהתחלה נבחן לתפקיד שונה לגמרי, יותר ויותר סרטים חוזרים להפקה, ולמה היוצר של "המוטנטים החדשים" כועס? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מולאן מגיעה לקולנוע

סרט הלייב-אקשן המצופה שחיכינו לו כל כך הרבה זמן, צפוי להגיע לקולנוע - הסיני - בקרוב. שבוע לאחר שחרורו לרשת הסטרימינג "דיסני +" בארצות הברית, יגיע ב-11 לספטמבר הסרט "מולאן" לקולנועים הסינים. גם בצל מגפת הקורונה ובהתאם למגבלות, הקולנוע בסין עדיין פועל, וכך יזכו לראות את "מולאן" ממש בקרוב. לגבי שחרור ברחבי העולם, הדבר עדיין אינו ברור לגמרי, ונשאר רק לחכות ולראות.

 

הקסם מתחיל שוב

הסרט שממשיך את עולמם הקסום של סרטי "הארי פוטר" - "חיות הפלא", עתיד להתחיל את הצילומים באוקטובר. הסרט היה אמור לצלם עוד בחודש מרץ, אבל כמו שאתם בטח מבינים, הגיעה הקורונה. לאחר מכן כאשר מדינות החלו להסיר את מגבלותיהן הסרט היה צפוי להתחיל לצלם ביוני, אבל דבר זה נדחה בשל דאגה לבטיחות הצוות. עכשיו, נודע כי הסרט המופלא (הבנתם מה עשינו שם?), יתחיל לצלם כבר בחודש הבא למשך חמישה חודשים. מתרגשים? גם אנחנו!

 

"מארוול" חוזרים לעניינים

הרבה זמן עבר מאז יצא סרטו הראשון של "דוקטור סטריינג'", והגיע הזמן לסרט השני, לא? אז זהו, שלא רק אנחנו חושבים ככה. הסרט השני "דוקטור סטריינג' במולטיוורס השיגעון" כבר הוכרז, ולמרות שנאמר בעבר שהפקתו תתחיל ב-2021 המוקדמת, ישנן שמועות שאולי זה דווקא קרוב יותר ממה שחשבנו. שום דבר אינו רשמי ואושר על ידי מישהו מאולפני 'מארוול', אבל ברחבי העולם ישנה מחשבה שהסרט צפוי להתחיל הפקה מוקדם יותר מן הצפוי, באנגליה, בחודש נובמבר. גם חושבים ש-"ת'ור: אהבה ורעם" מתחיל את ההפקה באוסטרליה, בסרט שיחזיר את נטלי פורטמן. מה יש לומר? 'מארוול' עובדים בדרכים מסתוריות.

דוקטור סטריינג'
דוקטור סטריינג' © צילום: באדיבות פורום פילם

יוצר "המוטנטים החדשים" כועס

בוב מקלאוד, יוצר "המוטנטים החדשים" יחד עם כריס קלרמונט, מאוכזב מאוד מהסרט שמבוסס על סדרת הקומיקסים שלו - והנה הסיבה. "התרגשתי מאוד כששמעתי שעושים את 'המוטנטים החדשים' סרט. חשבתי שלעשות אותו סרט אימה היה אולי רעיון מעניין, אבל בכלל לא איך שהדמויות צריכות להיות מוצגות לציבור בגדול. אבל היי! הדמויות שלי בסרט, מעולם לא חשבתי שז באמת יקרה." כתב האמן החזותי, "אבל אז, התאכזבתי שהם לא נתנו לדני צמות, למרות שאני אוהב את בלו האנט. התאכזבתי שריין לא הייתה ג'נג'ית, למרות שאני מעריץ את מייזי וויליאמס. התאכזבתי שסאם לא גבוה ומגושם, למרות שאני כן אוהב את צ'רלי היטון. אבל בעיקר התאכזבתי שרוברטו לא נמוך ובעל עור כהה. עוד דוגמא לטיוח של הוליווד. אין שום תירוץ. אז בבסיסות #ג'ושבון מחק את כל מה שתרמתי לדרך שהדמויות נראות. ועכשיו, הסרט יצא סוף סוף, ומסתבר שהם נתנו קרדיט למישהו בשם Bob Macleod (במקום McLeod) כיוצר שותף. הם אפילו לא היו יכולים להיות מוטרדים לבדוק את האיות של השם שלי מתישהו בשלוש השנים האחרונות. וזה לא יכול להיות מותקן. זה היה על הסרט לנצח. אני חושב שסיימתי עם הסרט הזה."

טריילר חדש ל-"לא זמן למות"

ג'יימס בונד חוזר בטריילר חדש, ומראה לנו שאין לו זמן למות - במלא הרפתקאות קפיצות משוגעות ובעיות חדשות. צפו

 

צ'דוויק בוזמן לא נבחן לתפקיד "הפנתר השחור"

צ'דוויק בוזמן שנפרד מאיתנו לאחרונה בצער רב, הניף את הקריירה שלו למעלה בעזרת הדמויות שהביא לחיים בעשרות סרטים.  אין ספק שאחת הדמויות שיזכרו אותו מגלם היא דמות המלך טאצ'לה בסרט "הפנתר השחור" וביקום הקולנועי של מארוול ככלל. לאחר מותו המצער והעצוב בשבוע שעבר המעריצים הפנו את תשומת ליבם לראיון שהשתתף בו בנובמבר בתוכנית האירוח "The Tonight Show". שם סיפר, כי לפני שהגיע לאודישן לתפקיד מלך וואקנדה הוא הציע מועמדות לתפקיד אחר, שונה מאוד. התפקיד הוא של לא אחר מדראקס המשמיד מסדרת סרטי "שומרי הגלקסיה", הידוע בהיותו אחד מהיצורים החזקים ביותר ביקום. התפקיד כידוע הלך בסוף לשחקן והמתאבק דייב בטיסטה אך צ'אדוויק סיפר: "לפעמים זה איך שזה עובד כשחקן. אתה יודע שאתה נכנס פנימה ואתה לא תקבל את התפקיד, אבל אתה יודע שאתה פוגש את האנשים שיגידו הוא לא זה, אבל הוא יכול להתאים לכאן."

 

© צילום: באדיבות גלובוס מקס

הלהיט הבא של 'דיסני'

השחקנית קלי מרי טרן, שפרצה לחיינו בסרטי "מלחמת הכוכבים" החדשים הוכיחה שהיא פה כדי להישאר. אומנם רוב הקהל שנוי במחלוקת לגבי הדמות שלה וחשיבותה לסיפור, אך ללא ספק טרן הראתה מספיק נוכחות, כנראה כל כך הרבה בכדי ש'דיסני' ישימו לב אלייה ויתנו לה להוביל סרט אנימציה חדש. "ראיה והדרקון האחרון", יעקוב אחרי נכון מאוד, ראיה גיבורת הסרט. הסרט יופק על ידי 'דיסני' וצפוי להגיע אלינו עוד בשנת 2021, ממש במרחק תעופה על דרקון.

זנדאיה

הכוכבת האהובה והבינלאומית, זנדאיה (או בשמה המלא זנדאיה מארי סטורמר קולמן), חגגה השבוע (ב-1 לספטמבר) את יום הולדתה ה-24! השחקנית הצעירה הספיקה לכבוש המון פסגות במהלך הקריירה שלה, לאחר שכיכבה בערוץ 'דיסני', עשתה את דרכיה לשוברי קופות מטורפי ("ספיידרמן", "האמן הגדול מכולם" למשל), קריירה טלוויזיונית חדשה ("אופוריה") וגם בעברה פיתחה את קריירת המוזיקה שלה. אין ספק שאנחנו נראה עוד הרבה ממנה (וטוב שכך).

© צילום: gettyimages_IL/Frazer Harrison
תגובות