עשינו סדר: התשובות לשאלות שלכם על "אחרי שהתנגשנו". באדיבות yes

עשינו סדר: התשובות לשאלות שלכם על "אחרי שהתנגשנו"

שאלתם אותנו לא מעט שאלות בנושא סרטי "אחרי ש...", אז החלטנו לעשות לכם סדר ולענות לכם על כמה מהן!

הסרט השני של "אחרי ש..." היה אמור לככב בימים אל ובקולנוע ברחבי העולם, בפועל, בעקבות נגיף הקורונה, הוא טרם שוחרר ברחבי העולם ומעריצים רבים ממתינים לו בציפייה.  יש לכם שאלות? ננסה לעשות לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מתי הסרט השני בישראל?

אם תהיתם - אנשי יחסי הציבור של הסרט בישראל מבטיחים כי הוא צפוי לעלות לאקרנים מיד כאשר יוחלט על פתיחת בתי הקולנוע בארץ. זאת אומרת, כרגע אין שום תאריך רשמי או תאריך יעד - ברגע שנתבשר על החזרת בתי הקולנוע, סביר להניח שנראה את הסרט כמעט באופן מיידי על המסך.

© צילום: באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג

ומה קורה בעולם?

בלא מעט מקומות ברחבי העולם בתי הקולנוע סגורים, ולכן גם הם אינם יכולים לצפות בסרט. עם זאת, הסרט אכן השתחרר לאקרנים בשבוע האחרון (בין היתר - ביעדים נבחרים באירופה, באוקראינה, אוסטרליה, קנדה ועוד).

יהיו עוד סרטים?

הזוג האהוב של הסרט, השחקנים ג'וזפין לנגפורד והירו פיינס טיפין, פרסמו סרטון בעמודים הרשמיים של "AFTER" ברשתות, בהם הכריזו על בשורה מרגשת במיוחד. "אני יודעת שחלק מכם עדיין לא הספיקו לצפות ב'אחרי שהתנגשנו' בארצכם, אבל יש לנו חדשות די מיוחדות שבהחלט יעודדו אתכם!", אמרה ג'וזפין. "אנחנו סוף סוף יכולים לומר לכם שהסרטים השלישי והרביעי יוצאים להפקה באופן רשמי!". "וואו, זה מרגיש כל כך טוב שסוף סוף מותר לספר את זה לכולם", אמר הירו בסרטון.

מתי נראה את הסרטים האלו?

כפי שהכריזו הכוכבים, הטירוף לא יסתיים בקרוב וימשיך לשני סרטים נוספים. כרגע טרם ברור מתי בדיוק יצולמו ומתי עתידים להגיע לאקרנים. עם זאת, מסתמן שאותם הסרטים יצולמו אחד אחרי השני כדי לחסוך בעלויות וגם - דבר שיגרום לכך שנראה את הסרט הרביעי מוקדם יותר ממה שתיארנו לעצמנו.

יש ספרים לסרטים שעוד לא יצאו?

אכן! בינתיים - אתם תמיד יכולים לקרוא את הספרים, עליהם מבוססים הסרטים ולגלות מה עלה בגורל הדמויות.

© צילום: באדיבות יחסי ציבור
תגובות