ה-TOP שלנו: הסדרות האהובות מכל הזמנים. באדיבות yes, רפי דלויה

ה-TOP שלנו: הסדרות האהובות מכל הזמנים

מחפשים משהו לראות? אספנו לכם את הסדרות האהובות מכל הזמנים שיעבירו לכם בכיף לנצח. היכונו לנוסטלגיה!

במרוצת השנים, עלו וירדו מחו"ל ומישראל סדרות רבות, חלקן הצליחו יותר ויש כאלה שפחות. אספנו לכם סדרות נוער מתחילת המילניום ועד היום, שהיו הלהיטים העונתיים בזמן הרצתן ולגמרי הפכו לחביבות עלינו. אז קדימה, רוצו לטלוויזיה! אבל לא לפני שתסיימו לקרוא!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

באפי ציידת הערפדים – שנת 2000

הסדרה הזאת מעולם לא באמת הפכה לפחות מועדפת, בהתייחס לעובדה שעד היום יש לה מאות אלפי מעריצים מכל העולם ושיחקו בה בתור דמויות משניות הרבה שחקנים שלאחר מכן הפכו לכוכבי הוליווד. "באפי ציידת הערפדים" אולי מוכרת מעט למבוגרים שבינינו כי היא הסתיימה כמעט לפני עשרים שנה, אבל כמובן מתאימה לכל הגילאים וכולנו נהנה ממנה.

 

הפיג'מות – שנת 2003 

אז לא באמת נמצא כאן מישהו שלא ראה הפיג'מות, נכון? מדובר בסדרת החובה לכל ילד וילדה בישראל, וטווח השנים הארוך בה שודרה באופן קבוע (2003-2015) נתנה לנו הזדמנות מדהימה לגדול על ככל הנראה הסדרה הישראלית הטובה ביותר שאי פעם תשודר. אז שימו לי עוד קטשופ!

 

נמלטים – שנת 2005

הלהיט התחיל בשנת 2005 אבל בתכלס, "נמלטים" היתה מסדרות המתח הראשונות שהצליחה לטווח ארוך מאוד של עד 2017 – 12 שנים של כלא, אסירים ותכנית אחת גדולה. הסדרה הצליחה ועדיין מצליחה להדביק אותנו למסכים. למרות ההפוגה המטורפת של שמונה שנים, חמש העונות של נמלטים תמיד יעשו לנו את זה, וזו לגמרי סדרה לצפות בה בכל הזדמנות.

 

כמעט מלאכים – שנת 2007 

גם כמעט מלאכים לכל אורך מאות פרקיה, הצליחה להדביק כל ילד וילדה בישראל אל מסכי הטלוויזיה, והפכה לאחת הסדרות הנוסטלגיות ביותר מארגנטינה. מדובר באחת מסדרות הנוער הארוכות שקיימות. הטלנובלה הספרדית הממכרת הזו תמיד תעשה לנו את זה, גם בגיל מעט יותר מבוגר וזה תמיד זמן לבינג' מהאגדות!

 

השמיניה – שנת 2005 

"השמיניה" היא אחת מיצירות המופת הראשונות של האהוב ביותר – לא אחר מגיורא חמיצר. עם קהל מעריצים מטורף שהתווכח שנים מה יותר טוב – "השמיניה" או "האי" (ולבסוף החליט על שניהם) הוא הצליח ליצור עלילה מטורפת יחד עם שמונה (או תשעה) כוכבים שעבור רובן זאת הייתה הפריצה הראשונית ומאז ועד היום הם לא נחים לרגע. הסדרה המעולה הזו היא אחת הנוסטלגיות שלנו, ותמיד, אבל תמיד, תישאר בלבנו - כי פעם שמיניה, תמיד שמיניה.

 

גוסיפ גירל – שנת 2009 

XOXO? כי גוסיפ גירל לעולם לא תפסיק להיות פופולארית. מדובר באחת הסדרות המצליחות ביותר מכל הזמנים, הכי אהובות והכי זכורות. "גוסיפ גירל", על שש עונותיה, הצליחה ליצור צבא מעריצים תמיד יהיה לצידה. בקרוב גם נקבל 'ריבוט' (אתחול) שלה, הדור הבא. כמובן שהסדרה הישנה והטובה תמיד תישאר המוצלחת מביניהן. מדובר בשיקוף הטוב ביותר של העשור הקודם, החל מהטעם האופנתי הכי גרוע (אבל הכי טוב) וכלה במעריצים שגדלו על יצירת המופת. 

 

יומני הערפד – שנת 2009 

איך בכלל אפשר להזכיר רשימה כזו בלי להזכיר את יומני הערפד? הסדרה הזו שלאחרונה תפסה תאוצה (למרות סיום שידוריה ב-2018) בשנית. מלבד גרסת המקור, קיימים גם שני ספין – אופים וצבא מעריצים ענק, עוד אהדה ואהבה בקרב בני הנוער. הסדרה הזו בלתי נשכחת ודילמה אחת גדולה - את מי מהאחים הערפדים לאהוב?"יומני הערפד" לעולם לא באמת תפסיק להיות הסדרה הכי חמה בשטח, והיא מסוג הסדרות שאולי הסתיימו לפני שנתיים – אבל תמיד נחזור אליהן.

 

החממה וגאליס – שנת 2012-2016

שתי הסדרות המעולות האלה כל כך טובות, שהיינו חייבים להכניס את שתיהן. גם "החממה" וגם "גאליס" ביגרו אותנו בצורה הטובה ביותר, שתי הסדרות שהלוואי והיו גם היום. "החממה" ו"גאליס" הכתיבו לנו את החלומות, החל מ'הלואי' המפורסם ועד מחנה גאליס שכולנו רצינו להיות בו. עד היום, אנחנו מסוגלים לצפות בשתיהן בריפיט, רק כדי לחוות שוב את התחושה המטורפת כשכל פרק מתחיל.

 
 
 
 
 

ריברדייל – שנת 2017 עד היום 

אז בואו נחזור קצת לשנים שלנו, השנים האחרונות והסדרות שגם הצעירים יותר מכירים ואוהבים. "ריברדייל" יצאה בשנת 2017 ועד היום בראש הכותרות, עם ארבע עונות שהצליחו (לטוב ולרע) להדהים את המעריצים וחמישית שתחל להצטלם ממש בימים אלו. נקווה שהסדרה תמשיך לעוד הרבה עונות. כולנו נשמח לראות את החבורה על המסך כמה שיותר.

 

נעלמים – שנת 2016 ועד היום 

אז את "נעלמים" כמובן שכולנו מכירים, והיא לחלוטין אחת הסדרות החזקות על המסך בכל עונה חדשה שנפתחת. הסדרה הזו רק נהיית טובה יותר מעונה לעונה, והיא מעצבת בצורה הטובה ביותר את הדור הבא, הדור שאמנם לא יגדל על "השמינייה" ו"הפיג'מות" אבל לפחות כן יגדל על המתח של "נעלמים". הסדרה הזו לגמרי מתאימה לסגור איתה את הרשימה המדהימה הזו, ואחת מהסדרות העכשוויות היותר מומלצות שיש לנו להציע, ומתאימה במיוחד עכשיו לבינג', רגע לפני שהיא תחזור לעונה רביעית.

 



תגובות