הזוגות שהיינו רוצים שיחזרו ל"המירוץ למיליון". המירוץ למיליון, רשת 13

הזוגות שהיינו רוצים שיחזרו ל"המירוץ למיליון"

אמש (א'), עלתה עונה מיוחדת מאוד של "המירוץ למיליון", עונה עם זוגות אהובים מהעונות הקודמות – "אולסטארס". לכבוד העונה החדשה, חשבנו על זוגות נוספים שהיינו רוצים שיחזרו לעוד עונה • צאו לדרך!

כבר יותר מעשור "המירוץ למיליון" היא אחת מתוכניות הריאליטי האהובות בישראל. במשך שבע עונות ראינו אינספור מקומות מרהיבים ברחבי העולם וזוגות רבים נכנסו לנו ללב. השבוע, לראשונה בתולדות המירוץ הישראלי, שישה זוגות אהובים במיוחד חזרו פעם נוספת בניסיון לזכות במיליון. לכבוד עונת ה'אולסטארס', חשבנו על זוגות נוספים שהיינו רוצים שיחזרו פעם נוספת – כי תמיד יש את העונה הבאה, לא?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נוי והדר, תאומות זהות (עונה שביעית, 2019)

נוי והדר באו לעונה השביעית של המירוץ כשהן כבר מוכרות במיוחד בקרב הקהל הצעיר. מגיל קטן הן כיכבו על המסך כשחקניות וזמרות והן היו הזוג שהיה הכי מעניין לראות איך הן יהיו במירוץ. לצערנו הרב, כמעט ולא הספקנו להנות מהן – כבר ביעד הראשון, בקייפטאון, הדר נפלה ונפצעה ביד, מה שבסופו של דבר גרם להדחתן. אנחנו לגמרי היינו רוצים לתת להם הזדמנות שנייה ולראות אותן שוב במירוץ!

 

גילי וטלי, החברות הכי טובות (עונה שביעית, 2019)

גילי וטלי היו אחד מהזוגות המרכזיים בעונה הקודמת (השביעית). הן היו הזוג הכי מבוגר בעונה והן לגמרי הוכיחו שגיל הוא רק מספר. הן הגיעו לשלבים האחרונים של המירוץ, והודחו בהדחה השביעית. הן התקדמו הרבה יותר מזוגות צעירים מהן וזה ממש לא מובן מאליו. גילי וטלי פשוט כבשו את המסך וקרעו אותנו מצחוק, מה שהפך אותן לזוג אהוב במיוחד בקרב הצופים. גילי היא אמא של ירדן ויזל, שכיכבה לצד חברתה אן בעונה השישית. אן וירדן גם היו זוג אהוב במיוחד, ובטח כבר הספקתם לראות שהן חוזרות פעם נוספת ומככבות בימים אלה בעונת האולסטארס. גילי וטלי הלכו בעקבות ירדן למירוץ, והלוואי שהן ילכו בעקבותיה שוב ויחזרו פעם נוספת!

אוולין וטוהר, נשואים (עונה שישית, 2018)

אוולין וטוהר ללא ספק אחד מהמנצחים האהובים ביותר בתולדות המירוץ הישראלי. הם ריגשו את כל הצופים עם הסיפור שלהם ומדינה שלמה התאהבה בהם. התמיכה של האחד בשני ברגעים הכי קשים במשחק כבשה את המסך והניצחון לגמרי הגיע להם. בעונה הנוכחית ראינו שזוג אהוב נוסף שכבר זכה חוזר פעם נוספת (שי ושני, זוכי העונה רביעית), ואנחנו לגמרי היינו רוצים לראות את אוולין וטוהר חוזרים למירוץ, ואם הם ישחקו כמו בעונה הקודמת, יש להם סיכוי גבוה לזכות פעם שנייה ולקחת דאבל!

 
 
 

רוני ויעל, אחיות (עונה רביעית, 2014)

רוני ויעל דואני הן אולי הזוג הכי מוכר שאי פעם השתתף במירוץ הישראלי. רוני דואני (אתם כנראה מכירים אותה כרוני סופרסטאר), הייתה אז אחד השמות הכי מוכרים בעולם הילדים אחרי קריירה מוזיקלית מצליחה, הנחייה בערוץ הילדים, פסטיגלים ותפקידי משחק רבים. אחותה הגדולה, יעל דואני, גם הייתה בעבר שחקנית ומנחה מוכרת במיוחד. לפני העונה הן היו הזוג שעורר הכי הרבה עניין והיה מאוד מעניין לראות איך הן יהיו במהלך המירוץ. הן הודחו די באמצע העונה, בהדחה השישית, ואנחנו ללא ספק נשארנו עם טעם של עוד. מאז רוני ויעל לקחו אחורה מאור הזרקורים, ואנחנו מצפים שיחזרו!

טילטיל ומזרחי, חברי ילדות (עונה רביעית, 2014)

אולי כבר הספקתם לשכוח, אבל הרבה לפני שהיה "השורד האחרון", טילטיל פרץ לחיינו במירוץ למיליון, אליו הגיע יחד עם חברו מזרחי. הם הודחו בשלב די מוקדם בעונה, בהדחה הרביעית. שנה לאחר מכן, ב-2015, טילטיל חזר לריאליטי והשתתף בעונה השביעית של הישרדות ("הונדורס"). טילטיל כבש שם את המסך ולא רק שזכה במיליון שקלים ובתואר "השורד האחרון", הוא גם זכה בתואר "חביב הקהל" (עד היום הוא היחיד בתולדות הישרדות ישראל שזכה גם בתואר השורד האחרון וגם בחביב הקהל). מאז, טילטיל הפך לאחד מכוכבי הריאליטי האהובים והזכורים בישראל. יהיה מאוד מעניין לראות אותו חוזר ביחד עם מזרחי לריאליטי בו הם פרצו לתודעה, ואנחנו לחלוטין מאמינים שהם יעשו חוויה מתקנת ויגיעו רחוק.

© המירוץ למיליון, רשת 13

מעיין ובת אל, בנות דודות משני הצדדים (עונה שלישית, 2013)

מעיין ובת אל ללא ספק היו הכוכבות הגדולות של העונה השלישית של המירוץ אי שם ב – 2013. הם הן הכי אותנטיות שיש, וזה מה שהיה כל כך מיוחד בהן. הן פשוט קרעו מצחוק ומדינה שלמה התאהבה בהן. השתיים הגיעו הכי רחוק שאפשר, לגמר הגדול, והיו מרחק נגיעה מהניצחון ומהמיליון – הן היו הראשונות שיצאו לנקודת הסיום האחרונה, ורק בגלל טעות ניווט אחת של פנייה לא נכונה בכניסה לנקודת הסיום, הן סיימו במקום השלישי (והמכובד!). היום, שבע שנים אחרי, מעיין ובת אל הן אחד הזוגות הכי זכורים ואהובים בתולדות המירוץ למיליון הישראלי. הן ליהוק מושלם לעונת אולסטראס, ואנחנו לא מבינים איך מלהקי העונה לא הרימו את הכפפה וליהקו אותן לעונה הנוכחית? כי הן לגמרי חסרות על המסך!

 
 
תגובות